Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei La Pulga:

Van dit jaar hebben ze geen filmpjes, in ieder geval niet degene die ik leuk ga vinden.

Leuk feitje trouwens, sinds Socrates hier is geband gaat het alleen maar bergafwaarts met Ajax.

Dat ze hem bij Ajax ook maar gauw bannen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei Kyrill:

Mag het ook eens? Die jongen krijgt ook gigantisch veel bakken met schijt , kritiek en oerwoudgeluiden over zich heen?!

Maar dat krijg jij ook en jij wint ook geen awards. 

Nee alle gekheid op een stokje. Kritiek mag, daarvoor is het een profvoetballer. Schijt en oerwoudgeluiden mogen niet, maar hij is niet de beste speler van de maand december. Die hele dikke Marokkaan van PSV vond ik persoonlijk beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Brobbey verdient wel wat credits, maar eigenlijk had sowieso een speler van PSV hem moeten krijgen na zo'n half jaar.

Was  speler van de maand he, niet van het halfjaar ;)

Maar ook dan nog zou idd PSV-er moeten winnen ja. Zelfs alle Ajax fans zeggen ook, Tahirovic helemaal geen talent is/of niet meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Arezo:

Maar dat krijg jij ook en jij wint ook geen awards. 

Nee alle gekheid op een stokje. Kritiek mag, daarvoor is het een profvoetballer. Schijt en oerwoudgeluiden mogen niet, maar hij is niet de beste speler van de maand december. Die hele dikke Marokkaan van PSV vond ik persoonlijk beter.

Deze woorden graag terugnemen :P  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Was  speler van de maand he, niet van het halfjaar

Maar ook dan nog zou idd PSV-er moeten winnen ja. Zelfs alle Ajax fans zeggen ook, Tahirovic helemaal geen talent is/of niet meer is.

Ik krijg bij hem vooral het idee dat hij zelf denkt dat hij de status van talent ontgroeid is, en zichzelf nog een tikje beter vindt dan dat... 

Als hij die prijs echt gewonnen heeft omdat hij in deze maand toevallig een passnauwkeurigheid heeft van 90% (en niet omdat hij per se goed speelde) vind ik dat een gemakkelijk gegeven prijs. 

Ik neem aan dat hij weer op de bank beland als Vd Boomen terug is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2023 om 07:58 zei Thierryvane:

Zou mooi zijn als je weer rond de 8 miljoen voor Rulli pakt. Ramaj de kans geven, Gorter (zal ook willen vertrekken)? en Setford het seizoen afmaken.

Ja, dat zou top zijn. Maar ze zullen wel met Ed de Goey of zo komen. 

17 uur geleden zei Rykjvk1:

Ik krijg bij hem vooral het idee dat hij zelf denkt dat hij de status van talent ontgroeid is, en zichzelf nog een tikje beter vindt dan dat... 

Hij had laatst een artikel waarin hij het had over Real Madrid. Meine Gute. Speel eerst maar eens fatsoenlijk een heel seizoen en maak jezelf onbetwiste basisspeler. Tot die tijd de mond dichthouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

https://www.telegraaf.nl/sport/1733340777/maurice-steijn-over-ajax-tijd-mislintat-had-altijd-argumenten-klaar-om-die-spelers-niet-te-halen

Meine gutte, het is begonnen  Fucking Steijn, tyfstraal eens ff lekker op met je bek.

Ik kan het niet lezen, maar potverdorie zeg. Argumenten, dat moeten we niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Ik kan het niet lezen, maar potverdorie zeg. Argumenten, dat moeten we niet hebben.

Op de voetbalprimeurs van deze wereld is het artikel opgesplitst in meerdere artikelen, dus daar kun je het vinden. Maar het is inderdaad net zo belachelijk als de titel klinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Nja het is redelijk populistisch zoals we gewend zijn.

Aantal namen die hij noemt zoals Lang was ook vrij duidelijk waarom dat destijds geen optie was.

Schouten is ook toegelicht bijvoorbeeld.

En roepen met die namen speelde we om de titel en vervolgens met de huidige namen om plaats 18 is ook moeilijk te rijmen. De beste man heeft vanaf de eerste tegenslag letterlijk alles en iedereen voor de bus gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

De Vrij pakt 7 (!) miljoen per jaar bij Inter, Isco 6 miljoen bij Betis. Nee, succes Maurice.

Eens eens, maar zeg nooit nooit he

PSV heeft ook nu ook Chucky Lozano en die zat op 5 miljoen per jaar bij Napoli , jarenlang.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd lachen als een trainer zo wordt gefaciliteerd om na te trappen. Wel begrepen dat er intussen al passages uit het interview zijn gehaald die niet zo lekker vielen bij Ajax... Wel fijn voor Steijn zelf dat hij voor zichzelf toch met opgeheven hoofd uit de voordeur kon vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites