Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei delichris:

Heb je alle trainingen gezien? Het zou best kunnen zijn dat ze slecht getraind hebben of ze hebben gewoon hun taken niet uitgevoerd in de wedstrijd.

Mannsverk is letterlijk drie dagen in Amsterdam geweest voor hij een helftje mocht meedoen. Toch stelt hij hem op. Wisselt hem na een helft en we zien hem nooit meer. Gaaei wordt van de week gewisseld en Steijn kijkt hem niet eens aan. Ik hoor hem vandaag zeggen Avila is meer links centraal. Valt vervolgens in op linksback...... Tahirovic heeft op Twente uit na alle potjes echt heel goed gespeeld in een slecht draaiend Ajax. Blijft nu ineens 90 minuten op de bank. Hij laat twee zeer gewaardeerde Kroatisch internationals eruit zien als spelers die niet eens mee zouden kunnen in de kelderklasse. Dat heeft niks met trainen te maken, maar alles met een trainer die totaal geen idee heeft wat hij aan het doen is. 

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat mij zondag al heel erg opviel bij de momenten dat de wedstrijd stil lag was dat Feyenoord meteen bij elkaar komt. Oke jongens we staan 0-1 voor hoe gaan we nu verder etc etc. Bij Ajax liep iedereen gewoon wat rond op het veld. Steijn = afwezig, Berghuis = afwezig, ervaren spelers als van Boomen zijn afwezig.

Dit begint bij Feyenoord met Slot en bij Ajax eindigt het met Steijn. Na de 0-2 staat Gaaei tien minuten verloren op het veld. Steijn doet niks, zegt niks, tegen niemand. Loopt erbij alsof hij een prijsvraag heeft gewonnen bij de Telegraaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2363

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1524

Alles naar de filisteijnen. 

Weet niet wat enger is, de tactische onkunde van Steijn of dat hij overperformer schijnt te zijn.

Normaliter zou ik het best wat tijd willen geven, maar als de spelers in opstand komen dan is het gewoon einde verhaal. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

In het United gedeelte ja. Jouw postniveau in de 'serieuze' topics is dramatisch. Ik zou zeggen focus je lekker op FM en Arsenal en laat de rest even voor wat het is. 

1) Dat is jouw mening en idd van vele andere hier ook bon

2) Ik loop heel weinig tot niet te zieken in alle topics wat Arezo en Keeza wel doen

3) Over algemeen zie je me hier niet tijdens ED wedstrijden omdat ik dat niet heb/kijk op live kanaal na

4) Ik heb vorige week in CL/EL zowel Feyenoord, PSV als Ajax alles 90 minuten live gezien en alleen maar serieuze posts geplaatst

5) Vandaag is eerste keer ik paar grapjes maak over Ajax in tegen stelling tot vele anderen

6) Lekker hypocriet iedereen suggeren  ik moet uitloggen maar iedereen zit ELKE keer mijn teksten te kopieeren en plakken om mijn grappen te stelen en likes te scoren. Van de laatste 25 grappen op dit forum hebben er minstens 23 met mij te maken, lekker allemaal goedkoop over mijn rug scoren terwijl mijn moeder in theorie elk moment aan kanker kan doodgaan.

7) Vandaag heb ik deze laatste 35 minuten live gekeken omdat het open kanaal live te zien was

Ik zou ophouden met mijn dramatische lage niveau maar houden jullie dan ook je bek met elke keer mijn  teksten overal als grap te posten. Hoe kan je als Liverpool fan serieus denken dat Pedro Neto een serieuze vervanger is voor Andrew Robertson heb ik 150% gelijk en worden mijn teksten verwijderd omdat ik paar kleine krachttermpjes gebruikte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Berghuis gooit zijn trainer onder de bus. Meer signalen dat een trainer ergens is waar hij niks te zoeken heeft zullen er niet komen toch.

De trainer heeft natuurlijk in eerder stadium de spelers al onder de bus gegooid, alleen andersom oogt het meer als een afrekening.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het ook negeren topper. Er wordt niemand direct aangevallen, beledigd of uitgescholden. Als de emoties je wat hoog liggen op het moment, kan je er ook voor kiezen om dit af te reageren op je vrouw of de hoofdingang van de ArenA. Nee grapje natuurlijk, maar kop op joh... er is meer in het leven dan voetbal (vooral de 'nabeschouwing' op een forum).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Keeza:

Je kan het ook negeren topper. Er wordt niemand direct aangevallen, beledigd of uitgescholden. Als de emoties je wat hoog liggen op het moment, kan je er ook voor kiezen om dit af te reageren op je vrouw of de hoofdingang van de ArenA. Nee grapje natuurlijk, maar kop op joh... er is meer in het leven dan voetbal (vooral de 'nabeschouwing' op een forum).

Moet ook eerlijk toegeven dat jij vrij weinig te zoeken hebt in dit topic met je posts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Heb je het nu tegen mij? Want ook deze post. Wat is nu je doel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kelvin:

De trainer heeft natuurlijk in eerder stadium de spelers al onder de bus gegooid, alleen andersom oogt het meer als een afrekening.

Kan jij aub mijn post goed en grondig lezen, die op de vorige pagina helemaal onderaan staat. Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Heb je het nu tegen mij? Want ook deze post. Wat is nu je doel?

Ja, ging mis met citeren. 

Maar even on topic, volgens mij is het al behandeld in dit topic: persoonlijk gezien vind ik het echt jammer dat Louis van Gaal niets met Ajax wil. Denk dat hij daar echt het roer om kon gooien. 

Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ten Hag heel lang aan blijft bij United. In hoeverre is dat een optie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Keeza:

Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ten Hag heel lang aan blijft bij United. In hoeverre is dat een optie? 

Dat lijkt me vanuit Ten Hag geen optie. Die zal liever een andere optie afwachten dan in dit wespennest terug te keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Ja, ging mis met citeren. 

Maar even on topic, volgens mij is het al behandeld in dit topic: persoonlijk gezien vind ik het echt jammer dat Louis van Gaal niets met Ajax wil. Denk dat hij daar echt het roer om kon gooien. 

Dus je zegt eerst dat ik mijn frustraties op mijn vrouw moet uiten, wat best wel vreemd is om in het algemeen te zeggen. Maar zal @Arezo wel als lolletje zien waar ik me overheen moet zetten.

Maar nee heb geen zin om op je post te reageren waarmee je nu ineens je goede wil wilt laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ElMarcos:

Nu is het tijd om Dave Vos door te schuiven en het seizoen aan te laten maken. Laat KJH voorlopig waarnemen en waar mogelijk wat zaken lijmen. Stuur die Hendriks weg en laat Kroes een nieuwe organisatie neerzetten. 

Ze spelen best leuk voetbal bij jong, maar pakken weinig punten. Is Vos dan een geschikte man? Of zit er bij Jong ook simpel weg te weinig kwaliteit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites