Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2363

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

14 minuten geleden zei timpy00:

Stemming maken is leuk hoor maar niet doorslaan he.

14 minuten geleden zei timpy00:

Geen idee voor welke club je bent maar heb je ooit al een normale post in dit topic geplaatst? 

Admin worden? En misschien voortaan even 10 minuten wachten met posten nadat je clubje verloren heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei timpy00:

Zelfs deze 35 minuten hebben zijn tactische onbekwaamheid getoond, neem daarbij alle andere wedstrijden. Het schofterig spelers onder de bus gooien. Heb jij twee goede redenen om hem als coach te behouden?

Geeft Gorter een kans. En geef hem even de tijd. Komt allemaal wel goed. Er moet nu eerst rust komen in de club. Dit heeft allemaal wel sporen achter gelaten bij de staf en selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Geeft Gorter een kans. En geef hem even de tijd. Komt allemaal wel goed. Er moet nu eerst rust komen in de club. Dit heeft allemaal wel sporen achter gelaten bij de staf en selectie.

Gorter een kans geven zou ik zelfs als reden durven aandragen om hem te ontslaan.

Ik kan echt niks bedenken wat hij goed doet. Zijn baas voor de bus gegooid, laatste vier wedstrijden zijn spelers voor de bus gegooid. Wisselt vaker van systeem en tactiek dan er wedstrijden zijn.

Wellicht zie ik echt iets over het hoofd dan hoor, maar ik zie echt geen enkel punt waarbij je denkt dit wordt nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Geen idee waarom ik tien minuten moet wachten? Maar wanneer iemand alleen maar komt om lollig te doen mag je dat best aangeven toch? 

Omdat je nogal zuur overkomt, en niet iedereen op de wereld een periode van nationale rouw nodig heeft na een nederlaag. Er mag best lollig gedaan worden, ook na een nederlaag van Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Omdat je nogal zuur overkomt, en niet iedereen op de wereld een periode van nationale rouw nodig heeft na een nederlaag. Er mag best lollig gedaan worden, ook na een nederlaag van Ajax.

Nou ja, hij heeft wel een punt. Er is hier al een keer eerder wat gezegd, niet zo zeer over Ajax, maar wel over het zuigen in het algemeen in voetbaltopics waar je eigenlijk qua clubvoorkeur niks te zoeken hebt. Dan snap ik dat dit voor jou bijna een zaadlozing oplevert en dat gun ik je van harte, maar Keeza, probeert in elk geval, al een tijdje schijt lollig te doen. Dat wordt op een gegeven moment gewoon vervelend en daar mag wat van gezegd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Van mij mag er best lollig gedaan worden. Maar als je alleen maar komt om zogenaamd lollig te doen dan mag je daar best iets van zeggen toch?

Het is ook niet gek dat er net iemand tegen Kyrill iets zegt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Van mij mag er best lollig gedaan worden. Maar als je alleen maar komt om zogenaamd lollig te doen dan mag je daar best iets van zeggen toch?

Nee klopt. Maar ik post regelmaat ook serieus, Keeza totaal niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Dat moet wel zijn schoon of buitenechtelijke zoon zijn, want Mannsverk, Tahirovic, onze Georgiër, Gaaei en Avila kregen allemaal een wedstrijd of minder en werden vervolgens genegeerd alsof het geen mensen zijn...... Als er toch een verantwoordelijk is voor de totale wanorde en wanprestaties op het veld dan is dat een man bijuitstek: MAURICE STEIJN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei timpy00:

Gorter een kans geven zou ik zelfs als reden durven aandragen om hem te ontslaan.

Ik kan echt niks bedenken wat hij goed doet. Zijn baas voor de bus gegooid, laatste vier wedstrijden zijn spelers voor de bus gegooid. Wisselt vaker van systeem en tactiek dan er wedstrijden zijn.

Wellicht zie ik echt iets over het hoofd dan hoor, maar ik zie echt geen enkel punt waarbij je denkt dit wordt nog wat.

Nee joh mensen bedreigen is dus een normale zaak bij Ajax. Ik krijg steeds meer het idee dat je team Sven bent. Als trainer mag je hard zijn voor de spelers als ze slecht zijn zo simpel ligt het.

3 minuten geleden zei ElMarcos:

Dat moet wel zijn schoon of buitenechtelijke zoon zijn, want Mannsverk, Tahirovic, onze Georgiër, Gaaei en Avila kregen allemaal een wedstrijd of minder en werden vervolgens genegeerd alsof het geen mensen zijn...... Als er toch een verantwoordelijk is voor de totale wanorde en wanprestaties op het veld dan is dat een man bijuitstek: MAURICE STEIJN

Heb je alle trainingen gezien? Het zou best kunnen zijn dat ze slecht getraind hebben of ze hebben gewoon hun taken niet uitgevoerd in de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Nee klopt. Maar ik post regelmaat ook serieus, Keeza totaal niet. 

In het United gedeelte ja. Jouw postniveau in de 'serieuze' topics is dramatisch. Ik zou zeggen focus je lekker op FM en Arsenal en laat de rest even voor wat het is. 

OT: Wat mij zondag al heel erg opviel bij de momenten dat de wedstrijd stil lag was dat Feyenoord meteen bij elkaar komt. Oke jongens we staan 0-1 voor hoe gaan we nu verder etc etc. Bij Ajax liep iedereen gewoon wat rond op het veld. Steijn = afwezig, Berghuis = afwezig, ervaren spelers als van Boomen zijn afwezig. Het is zo'n los zand en je ziet de irritaties er ook vanaf spatten, Branco loopt lekker te zagen, Vos wordt gewisseld en geeft die Avila niet eens een handje. Steijn heeft in ieder geval 15:00 gehaald en vraag me überhaupt af of die ontslagen zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Nee joh mensen bedreigen is dus een normale zaak bij Ajax. Ik krijg steeds meer het idee dat je team Sven bent. Als trainer mag je hard zijn voor de spelers als ze slecht zijn zo simpel ligt het.

Waar haal je in godsnaam deze conclusie vandaan op basis van Timpy's post? :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Zojuist zei delichris:

Heb je alle trainingen gezien? Het zou best kunnen zijn dat ze slecht getraind hebben of ze hebben gewoon hun taken niet uitgevoerd in de wedstrijd.

Huh? Wie heeft het over mensen bedreigen? Waarom is het een team Mislintat of Team Steijn ding?

Ik heb nu het idee dat je enorm aan het trollen bent want je roept nu louter rare dingen waarin je jezelf ook nog tegenspreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei timpy00:

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nou ja, hij heeft wel een punt. Er is hier al een keer eerder wat gezegd, niet zo zeer over Ajax, maar wel over het zuigen in het algemeen in voetbaltopics waar je eigenlijk qua clubvoorkeur niks te zoeken hebt. Dan snap ik dat dit voor jou bijna een zaadlozing oplevert en dat gun ik je van harte, maar Keeza, probeert in elk geval, al een tijdje schijt lollig te doen. Dat wordt op een gegeven moment gewoon vervelend en daar mag wat van gezegd worden.

Over niveau valt altijd te twisten. Volgens mij kunnen we als volwassen mannen onder elkaar best een grapje maken als onze club verliest? 

De ene (ik) is wat grappiger dan de ander. Maar lekker laten gaan joh. 

De zaadlozing wordt door de anti depresiva wat lastig, maar ik doe mijn best 🫠

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

In het United gedeelte ja. Jouw postniveau in de 'serieuze' topics is dramatisch. Ik zou zeggen focus je lekker op FM en Arsenal en laat de rest even voor wat het is. 

OT: Wat mij zondag al heel erg opviel bij de momenten dat de wedstrijd stil lag was dat Feyenoord meteen bij elkaar komt. Oke jongens we staan 0-1 voor hoe gaan we nu verder etc etc. Bij Ajax liep iedereen gewoon wat rond op het veld. Steijn = afwezig, Berghuis = afwezig, ervaren spelers als van Boomen zijn afwezig. Het is zo'n los zand en je ziet de irritaties er ook vanaf spatten, Branco loopt lekker te zagen, Vos wordt gewisseld en geeft die Avila niet eens een handje. Steijn heeft in ieder geval 15:00 gehaald en vraag me überhaupt af of die ontslagen zal worden.

Die wordt niet ontslagen. Gaat nog weken duren. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei delichris:

Waarom zou iemand Team Sven óf Team Steijn moeten zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites