Thierryvane Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij keepte Rulli niet omdat Steijn vindt dat iedereen een kans moet krijgen in de voorbereiding en zaterdag zal die "gewoon" keepen. Reon van VI gaf het volgende aan: "Rulli keept normaliter zaterdag vs Anderlecht (keepers rouleren in voorbereiding)." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: In Turkije is men vrij zeker: Bayindir komt naar Ajax. Gok dat het vooralsnog onzin is. Maar mocht Rulli zaterdag niet spelen tegen Anderlecht dan weten we voldoende. Aanwinst? @cimbomcu ajax kon beter die Kroaat kopen die nu naar Fenerbahçe gaat. hoop dat rulli vertrekt. Grabbelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Klaassen lijkt nu de aanvoerder te worden, niet dat hij het niet verdiend (jongen van de club, goede inzet, wel een leiderfiguur) is maar meestal laat je niet je eigen aanvoerder op de bank zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Klaassen lijkt nu de aanvoerder te worden, niet dat hij het niet verdiend (jongen van de club, goede inzet, wel een leiderfiguur) is maar meestal laat je niet je eigen aanvoerder op de bank zitten. Ik ben er ook niet voor om hem op de bank te zetten, maar gewoon een mooie transfer te gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 48 minuten geleden zei La Pulga: Klaassen lijkt nu de aanvoerder te worden, niet dat hij het niet verdiend (jongen van de club, goede inzet, wel een leiderfiguur) is maar meestal laat je niet je eigen aanvoerder op de bank zitten. Kan me alleen PSV komend seizoen en Man United afgelopen seizoen herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 I'm not crying, you're crying... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Taglefico terug halen van ewijk kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 4 uur geleden zei putdus: Taglefico terug halen van ewijk kopen Beide liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 9 uur geleden zei putdus: ajax kon beter die Kroaat kopen die nu naar Fenerbahçe gaat. hoop dat rulli vertrekt. Grabbelaar. Die wilde niet naar Ajax. Heeft ons afgewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Voor het ene shirt heb je een 3D brilletje nodig, bij het andere shirt is de rode baan te breed en nu blijkt het derde shirt ook nog eens uit te blinken in grauwheid: van goed werk kan Adidas dit jaar moeilijk beticht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Lijkt wel een keepersshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 18 uur geleden zei La Pulga: Klaassen lijkt nu de aanvoerder te worden, niet dat hij het niet verdiend (jongen van de club, goede inzet, wel een leiderfiguur) is maar meestal laat je niet je eigen aanvoerder op de bank zitten. Omdat hij de band om had tegen Shakhtar? Vond het voor die wedstrijd een logische keuze. Denk dat het uiteindelijk iemand anders wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 22 uur geleden zei Noordzijde: Ik heb ook nog de volle vertrouwen in Taylor! Heb hem bij jong Oranje leuke dingen zien doen op de 10 positie. Slimme loopacties, passes tussen de linies, veel beweging. Ik ben wel benieuwd naar Taylor op 10 voor een langere periode. Dat ook. Tot nu toe heeft hij bij Ajax maar weinig in zijn kracht kunnen/mogen spelen. Is meer een soort (aanvallend gerichte) box-to-box dan een opbouwer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 9 uur geleden zei Urbeto: Voor het ene shirt heb je een 3D brilletje nodig, bij het andere shirt is de rode baan te breed en nu blijkt het derde shirt ook nog eens uit te blinken in grauwheid: van goed werk kan Adidas dit jaar moeilijk beticht worden. Het houdt niet op, niet vanzelf.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 9 uur geleden zei Urbeto: Voor het ene shirt heb je een 3D brilletje nodig, bij het andere shirt is de rode baan te breed en nu blijkt het derde shirt ook nog eens uit te blinken in grauwheid: van goed werk kan Adidas dit jaar moeilijk beticht worden. Driemaal is duidelijk geen scheepsrecht dit seizoen. Misschien positiever nieuws. Naast Satulo zou Ajax Armel Belle-Kotchap ook op de korrel hebben als mogelijke vervanger van Jurriën Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 30 minuten geleden zei ElMarcos: Driemaal is duidelijk geen scheepsrecht dit seizoen. Misschien positiever nieuws. Naast Satulo zou Ajax Armel Belle-Kotchap ook op de korrel hebben als mogelijke vervanger van Jurriën Timber. Was fan van hem bij Bochum maar lijkt mij financieel niet haalbaar voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Zojuist zei Thierryvane: Was fan van hem bij Bochum maar lijkt mij financieel niet haalbaar voor Ajax. Southampton is gedegradeerd natuurlijk, dus wellicht biedt dat mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Southampton is gedegradeerd natuurlijk, dus wellicht biedt dat mogelijkheden. Maar nog altijd een clausule van 34 miljoen dacht ik? Pff, laat ze snel maar wat spelers gaan aantrekken. Heb er een hard hoofd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 2 uur geleden zei Hwb: Omdat hij de band om had tegen Shakhtar? Vond het voor die wedstrijd een logische keuze. Denk dat het uiteindelijk iemand anders wordt. Citaat Maurice Steijn laat nog niet los wie de nieuwe aanvoerder van Ajax wordt na het vertrek van Dusan Tadic en Jurriën Timber. In het oefenduel met Shakhtar Donetsk van woensdag droeg Davy Klaassen de band. "We gaan kijken hoe dat zich ontwikkelt", reageert Steijn bij Ajax TV op de aanvoerderskwestie. "Davy is op dit moment één van de meest ervaren spelers, ook de speler met de meeste wedstrijden in Ajax 1 volgens mij. Hij is een voorbeeld in de groep. Niet alleen qua persoon, maar ook qua drive." "In deze wedstrijd is hij aanvoerder geweest, maar ik weet nog niet hoe dat zich gaat ontwikkelen", vervolgt Steijn. "Ik ben geen coach die zegt: we hebben één aanvoerder. Je moet altijd een aantal aanvoerders in je ploeg hebben. Natuurlijk moet er één de scheidsrechter een hand geven en een kant kiezen, maar ik hoop op vier of vijf jongens die de leiding nemen. Davy is er één van. Of hij nu wel of geen band heeft, maakt in mijn optiek verder niet uit." Meer hierom, een aankoop ga je nu niet je aanvoerder maken en hij noemt dat er vier of vijf jongens de leiding kunnen nemen maar noemt vervolgens geen namen. Verder zie ik ook eigenlijk geen alternatief met deze selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 38 minuten geleden zei Elsjorro1990: Pff, laat ze snel maar wat spelers gaan aantrekken. Heb er een hard hoofd in. Zou lekker zijn als er in ieder geval een verdediger wordt gepresenteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Vos gaat bijtekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Klaassen Berghuis Pasveer Wijndal (was aanvoerder bij AZ) van den Boomen Dit lijkt mij het lijstje met personen die Steijn in zijn hoofd heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Rulli wil blijkbaar weg. Alvarez en Kudus willen weg. Iedereen wil dat Bassey weggaat. Behalve hij zelf. Ik hoop echt dat Ajax hier een plan voor heeft. Maar heb er bijzonder weinig vertrouwen in. Het is alweer bijna augustus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Meer hierom, een aankoop ga je nu niet je aanvoerder maken en hij noemt dat er vier of vijf jongens de leiding kunnen nemen maar noemt vervolgens geen namen. Verder zie ik ook eigenlijk geen alternatief met deze selectie. Berghuis, Vd Boomen, Rullì en Klaassen zijn de opties denk ik. Waarbij Klaassen voor mij de minste optie is van die namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 13 minuten geleden zei Chiemel: Rulli wil blijkbaar weg. Alvarez en Kudus willen weg. Iedereen wil dat Bassey weggaat. Behalve hij zelf. Ik hoop echt dat Ajax hier een plan voor heeft. Maar heb er bijzonder weinig vertrouwen in. Het is alweer bijna augustus. Is over Rulli al een betrouwbare bron waaruit dit blijkt? Tot noch toe niet toch of heb ik dat gemist? Alvarez is al een vervanger voor gehaald. Kudus wist Ajax ook al wel een tijdje dat die deze zomer weg zou kunnen, en neem aan dat ze ook een rechtsbuiten kopen op het moment dat hij daadwerkelijk vertrekt of echt dreigt te vertrekken. Van mij hoeft Bassey in elk geval niet weg voor minder dan zijn aankoopbedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten