AjaciedBart. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ik zag net dat de bal 3x naar elkaar werd gespeeld !!!! Komt door de goede trainingen denk ik. Na vandaag 5de. Maar ik heb wel alle vertrouwen dat Alfred het nog weet om te draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Balletje leek trouwens houdbaar. verder wel een verdiende voorsprong uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 uur geleden zei JanVertonghen: Nog nooit zo weinig vertrouwen in gehad als dit jaar. Vraag me echt af hoe je met deze spelers onder de druk uit gaat voetballen. Dan maar hopen dat het Schreuder zijn laatste pot is en een mooie bijkomstigheid zou zijn als Sánchez die Hartman over de boarding kegelt. Verder geloof ik het allemaal wel, al zou het heerlijk zijn om Berghuis in de 95e minuut de winnende te zien maken Hee, niet zo hé over Hartman. Of ik ooit zo'n slecht Ajax heb gezien? Vraag het me af, middenveld is zo niet in balans haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Taylor eruit. Bergwijn linksbuiten, Kudus linie terug. Zou ik doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken net? Ziet er, overigens van beide kanten, toch totaal niet uit. Wat een slechte wedstrijd. Hopen dat Feyenoord nog een paar keer scoort, dan zijn we toch wel eindelijk verlost van Alfred? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Bergwijn voor Conceiceao is toch best een vreemde keuze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Bergwijn voor Conceiceao is toch best een vreemde keuze? Ja vind ik wel. Al speelde Conceicao ook niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Bergwijn voor Conceiceao is toch best een vreemde keuze? Voor Alfred niet hoor. Lekker Tadic naar rechts want daar speelt ie altijd zo lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Stel je voor dat je Tadic wisselt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 11 minuten geleden zei neva: Stel je voor dat je Tadic wisselt. Inderdaad zeg. Dit speelde die ook weer dramatisch uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Middenveld raakt echt geen pepernoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Krijg medelijden met onze Bassey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 (bewerkt) Die moest erin zeg. Wel veelzeggend dat Álvarez degene is die de grote kansen moet gaan creëren Edit: Kudus naar het middenveld. Hebben ze Alfred geraakt met een aansteker ofzo? 22 januari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Daar was 'ie nog bijna ook. Toch Brobbey nodig. Terwijl ik dit typ. Klaassen Godverdomme, nog reden om hem straks te laten staan ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Schitterende goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Brobbey voor Berghuis, krijgen we nu gewoon Kudus op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Alvarez op CV op zich oke? Maar dan misschien nog eens op links proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 11 minuten geleden zei Chiemel: Alvarez op CV op zich oke? Maar dan misschien nog eens op links proberen. Liet zich hier wel héél simpel uitspelen. Die Timber heeft ook altijd wat hè. Zo vaak dat die de laatste 5-10 minuten gewisseld moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ongekend dat je zó slecht speelt, en toch met een heel klein beetje meer zuiverheid gewoon de overwinning had kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 66 punten aan het einde als deze seizoenshelft exact herhaald wordt Gênant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 13 minuten geleden zei Rogier.: Ongekend dat je zó slecht speelt, en toch met een heel klein beetje meer zuiverheid gewoon de overwinning had kunnen pakken. Nou inderdaad zeg. Met deze opstelling, spelopvatting en trainer zo dramatisch voetballen, maar alsnog bijna een resultaat wegslepen. Want zoveel heeft Feyenoord helemaal niet gecreëerd. Die kans van Gimenez kun je wegstrepen tegen die enorme kans van Kudus. Voor de rest geen kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ik weet niet wat voor jullie erger is. Dat er weer punten gemorst zijn of dat dit waarschijnlijk nog niet voldoende aanleiding is om Schreuder te ontslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Berghuis interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Weer helemaal niks positiefs gezien. Lekker doormodderen. Iig blij dat Feyenoorder pover was en we nog wat kansen kregen zonder fatsoenlijk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 3 minuten geleden zei The Saint: Berghuis interview Klasse interview, heel erg sterk gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten