Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei JanVertonghen:

Nog nooit zo weinig vertrouwen in gehad als dit jaar. Vraag me echt af hoe je met deze spelers onder de druk uit gaat voetballen. Dan maar hopen dat het Schreuder zijn laatste pot is en een mooie bijkomstigheid zou zijn als Sánchez die Hartman over de boarding kegelt. Verder geloof ik het allemaal wel, al zou het heerlijk zijn om Berghuis in de 95e minuut de winnende te zien maken  

Hee, niet zo hé over Hartman. :5

Of ik ooit zo'n slecht Ajax heb gezien? Vraag het me af, middenveld is zo niet in balans haha. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rogier.:

Ongekend dat je zó slecht speelt, en toch met een heel klein beetje meer zuiverheid gewoon de overwinning had kunnen pakken.

Nou inderdaad zeg. Met deze opstelling, spelopvatting en trainer zo dramatisch voetballen, maar alsnog bijna een resultaat wegslepen. Want zoveel heeft Feyenoord helemaal niet gecreëerd. Die kans van Gimenez kun je wegstrepen tegen die enorme kans van Kudus. Voor de rest geen kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites