Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Persoonlijk denk ik dat hij helemaal niet happig gaat zijn overigens. Volgens mij staat er ook iets in zijn contract dat die niet naar Amsterdam toe kan, wat ik overigens wel snap want hij is gewoon de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde. Ajax heeft misschien in de tijd van AZ al liggen slapen op hem. Misschien halen ze zijn opvolger bij AZ wel, hoe heet hij ook alweer.

Als Ajax deze zomer voor Slot komt is 'ie weg hoor. 100%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Zojuist zei Thierryvane:

Als Ajax deze zomer voor Slot komt is 'ie weg hoor. 100%.

Denk je dat echt? Of hoop je dat?

Ik geloof er namelijk niets van dat Feyenoord 'm nog naar Ajax laat gaan. Afgelopen zomer was denk de laatste kans, ja tenzij hij eerst naar het buitenland gaat en daarna nog een keer terugkomt. Probleem gaat denk ik ook zijn dat Ajax al eerder dan deze zomer een trainer nodig gaat hebben. Geloof nooit dat Schreuder pas over 2/3 maandjes de boel achter zich dicht mag trekken, dan sta je namelijk op een vijfde plek als het zo doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we een Nederlandse trainer willen, dan wordt lijst kort. Heitinga, Bosz en wellicht inderdaad Pascal Jansen. Al denk ik dat je bij die eerste en laatste eerste een stevige TD moet halen om te helpen een selectie te bouwen. Kijk je in het buitenland, dan kan je de Deense bond bellen voor de bondscoach of heel out of the box: Gallardo van River Plate, want die heeft volgens mij nog geen nieuwe klus. 

Slot is natuurlijk een mooi idee. Zou absoluut bij Ajax passen en wellicht kun je hem ook best interesseren in de baan. Alleen als ik Feyenoord was zou ik hem niet naar Ajax laten gaan. Als Ajax moet je dat wellicht ook niet willen. Zo'n overstap ligt gevoelig en dat is nou net even niet wat we nodig hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Denk je dat echt? Of hoop je dat?

Ik geloof er namelijk niets van dat Feyenoord 'm nog naar Ajax laat gaan. Afgelopen zomer was denk de laatste kans, ja tenzij hij eerst naar het buitenland gaat en daarna nog een keer terugkomt. Probleem gaat denk ik ook zijn dat Ajax al eerder dan deze zomer een trainer nodig gaat hebben. Geloof nooit dat Schreuder pas over 2/3 maandjes de boel achter zich dicht mag trekken, dan sta je namelijk op een vijfde plek als het zo doorgaat.

Dat denk ik echt, ja. Slot is geen ras-Feyenoorder/Rotterdammer. Die wilt stappen maken als trainer. Of het gaat gebeuren is een tweede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat denk ik echt, ja. Slot is geen ras-Feyenoorder/Rotterdammer. Die wilt stappen maken als trainer. Of het gaat gebeuren is een tweede.

Nee, ik weet dat hij dat niet is maar hij heeft ook gezien wat er in tijde van Berghuis gebeurde (en ik hou mijn hart al helemaal vast voor zondag) en ik ga nu iets zeggen wat misschien een onpopulaire mening gaat zijn: is de stap naar Ajax nou echt zo groot om daarvoor zoveel op het spel te zetten? Bestuurlijk is het een puinzooi, ja er is meer te besteden maar het scoutingsapparaat blijkt ook voor geen kant meer te kloppen. Ik zie Slot eerder naar het buitenland vertrekken dan dat die een stap semi opzij maakt in Nederland.

Plus we vergeten gewoon dat Feyenoord hem natuurlijk nooit naar de aartsrivaal zal laten gaan. Als die na een aantal jaar terugkeert zal het anders zijn, maar een directe overstap? Ik betwijfel het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nee, ik weet dat hij dat niet is maar hij heeft ook gezien wat er in tijde van Berghuis gebeurde (en ik hou mijn hart al helemaal vast voor zondag) en ik ga nu iets zeggen wat misschien een onpopulaire mening gaat zijn: is de stap naar Ajax nou echt zo groot om daarvoor zoveel op het spel te zetten? Bestuurlijk is het een puinzooi, ja er is meer te besteden maar het scoutingsapparaat blijkt ook voor geen kant meer te kloppen. Ik zie Slot eerder naar het buitenland vertrekken dan dat die een stap semi opzij maakt in Nederland.

Plus we vergeten gewoon dat Feyenoord hem natuurlijk nooit naar de aartsrivaal zal laten gaan. Als die na een aantal jaar terugkeert zal het anders zijn, maar een directe overstap? Ik betwijfel het.

Volledig met je eens hoor, ik zie het Slot ook niet doen (zo groot is de stap nou ook weer niet, voorlopig speelt Feyenoord volgend jaar CL en Ajax niet). Maar dat Feyenoord het nooit zou doen durf ik te betwijfelen. Als Ajax met 20 miljoen op de stoep staat (wat ik oprecht een betere investering zou vinden dan alles dat er nu gebeurt), wil ik dat nog wel eens zien. Maar dat gaat natuurlijk gebeuren :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ben ik het ook mee eens. Afbreukrisico is ook groot met de huidige stand van zaken. Heeft het bij Feyenoord nu aardig op de rit, moet gewoon lekker blijven zitten.

Maar je kan Schreuder wel ontslaan, verandert bestuurlijk niks aan. Als ze beginnen met een commissaris op technisch gebied als vervanger van Danny Blind, vervolgens een sterke TD a la Overmars aanstellen dan kan hij een mooi profiel voor een trainer opstellen. Wanneer je dat op orde hebt kan het nog wel een tijd sportief minder, maar kun je weer vanuit de basis bouwen naar successen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Guadalquivir:

Maar je kan Schreuder wel ontslaan, verandert bestuurlijk niks aan. Als ze beginnen met een commissaris op technisch gebied als vervanger van Danny Blind, vervolgens een sterke TD a la Overmars aanstellen dan kan hij een mooi profiel voor een trainer opstellen. Wanneer je dat op orde hebt kan het nog wel een tijd sportief minder, maar kun je weer vanuit de basis bouwen naar successen.

Conclusie. Tien jaar hard werk op bestuurlijk en later sportief niveau in 12 maanden allemaal door de wc gespoeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Conclusie. Tien jaar hard werk op bestuurlijk en later sportief niveau in 12 maanden allemaal door de wc gespoeld. 

Ja mee eens. Geeft ook aan hoezeer Ajax dus op Overmars en later Ten Hag leunde. Zegt ook wat over de kwaliteiten van Hamstra dat hij dat beleid niet doorgezet heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Berghuis wordt sinds deze week zeer ernstig bedreigd, Ajax twijfelt hem mee te nemen. Feyenoord maakt zich ook zorgen, als de wedstrijd uit de hand loopt dreigen ze enkele weken zonder thuispubliek te moeten spelen.

Tjonge jonge jonge, wat een sneue situatie is dit zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Zulke 'supporters'. Wat kan je er nog over zeggen? Feyenoord kan er zelf niks aan doen, de echte Feyenoord-supporters ook niet. Zou het alleen wel absurd vinden als je een speler van de tegenstander dusdanig kan bedreigen dat hij thuisgelaten wordt door zijn club en dat daar dan geen gevolgen aan vastzitten. Lastig om die gevolgen/'straf' te bepalen natuurlijk, maar het wordt steeds gekker met die gasten. Ergens moet je een keer een grens gaan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekkigheid. Kom op hé. Ik maak ook wel eens een grapje, maar wel in het redelijke. Laat die gast lekker voetballen. Laat desnoods alleen vaders (of moeders) met hun kinderen binnen zondag. Iedereen met een zwarte jas, capuchon en het uiterlijk van een doorgesnoven gek lekker de toegang ontzeggen. We staan verdomme bovenaan (lang geleden dat dit in dit topic gezegd werd ;c). Ga je club steunen wellicht is dat de drempel om eindelijk weer eens van Ajax te winnen. Deze gastjes hebben gewoon veel te veel hun eigen belangen. Niks geen supporters, criminelen zijn het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vooral medelijden met die kneuzen. Je zou het maar zó serieus nemen in combinatie met een zeer laag IQ. Dan krijg je dit soort praktijken. Lekker achter gesloten deuren als het niet normaal kan. Titelimplicaties of niet, dat is achtergesteld belang aan de veiligheid van de spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Ga je club steunen wellicht is dat de drempel om eindelijk weer eens van Ajax te winnen. Deze gastjes hebben gewoon veel te veel hun eigen belangen. Niks geen supporters, criminelen zijn het.

Eens. Triest eigenlijk dat het in de week voor zo'n mooie pot als de klassieker alleen over dit soort doorgesnoven droetoeters gaat en of Berghuis wel veilig mee kan spelen in De Kuip. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Gert:

Als Ajax hem hierom thuis laat, dan hebben deze figuren iig hun doel bereikt.

Denk dat het die gasten niet eens zo zeer om het voetballen gaat. Die hebben thuis gewoon niets te zeggen en uiten hun frustratie op Bergosso. 

Of denk je dat dit dezelfde gasten zijn die komende zondag gaan juichen voor Danilo? Dat zal een klein beetje hypocriet zijn, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei La Pulga:

Denk dat het die gasten niet eens zo zeer om het voetballen gaat. Die hebben thuis gewoon niets te zeggen en uiten hun frustratie op Bergosso. 

Of denk je dat dit dezelfde gasten zijn die komende zondag gaan juichen voor Danilo? Dat zal een klein beetje hypocriet zijn, toch?

Zonder dit belachelijke gedrag goed te praten zit er natuurlijk wel degelijk een verschil tussen Berghuis en Danilo, maar dat snap je zelf denk ik ook wel. Neemt niet weg dat het volkomen belachelijk is dat er gevreesd wordt voor zijn veiligheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zonder dit belachelijke gedrag goed te praten zit er natuurlijk wel degelijk een verschil tussen Berghuis en Danilo, maar dat snap je zelf denk ik ook wel. Neemt niet weg dat het volkomen belachelijk is dat er gevreesd wordt voor zijn veiligheid. 

Tuurlijk zit er wel een verschil in, maar zoiets laat je toch na een paar dagen weer los en ga je door met je leven? Al was het met Vermeer natuurlijk ook niet echt netjes. 

Overigens had Danilo met dit huidige Ajax gewoon basis gestaan ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Tuurlijk zit er wel een verschil in, maar zoiets laat je toch na een paar dagen weer los en ga je door met je leven? Al was het met Vermeer natuurlijk ook niet echt netjes. 

Overigens had Danilo met dit huidige Ajax gewoon basis gestaan ;c 

Haha voor normale mensen zoals wij is dat wel het geval ja. :D De spandoeken die ik voorbij heb zien komen zijn niet fraai, dus ik hou mn hart vast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites