Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Jotew:

Rensch komt op rechts, zeker Europees gezien, al te kort, laat staan dat je 'm op links neer gaat zetten.

Ja klopt maar kans je 3e/4e keuze daar nodig hebt, is zeer klein. En de transfermarkt moet uberhaupt nog pas open gaan, as zondag...

Nog alle tijd voor Ajax om eventueel extra LB te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

26 minuten geleden zei cimbomcu:

Eens met @PJHoutman blamage.

Alle macht naar Schreuder dus, ten koste van een clubicoon.

Dat laatste vind ik vrij opvallend, aangezien ik niet de indruk krijg dat Schreuder er heel lang zal zitten. Was vooraf al niet overtuigd, maar nu al helemaal niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bogatyr:

Ik lees net het WhatsApp gedoe van Schreuder en Blind. Als dit zo is.. wauw. Dan is Schreuder toch echt een klootzakje hoor, topclub onwaardig.

Zou 't met een korreltje zout nemen.

Blind is/was een fantastische voetballer maar wel een ongelofelijk kut joch.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei PJHoutman:

Contract Blind ontbonden volgens VI. Wat een afgang voor Ajax als club, maar eigenlijk ook voor Blind zelf. Nog even ‘afbouwen’ bij Antwerp, sta je dan voor lul. Speler met zijn status moet gewoon lekker met pensioen gaan als speler van Ajax. 

Blamage wil ik het niet noemen. Wel jammer, want Blind is hoe je het ook wendt of keert een clubicoon. Maar dat het niet botert tussen hem en Schreuder is duidelijk en dan snap ik de keuze van zowel Ajax als Blind (los van het feit of ik er begrip voor heb).

Vanuit Blind is het vrij simpel: slechte relatie met de trainer, wil zelf vooral voetballen.

Vanuit Ajax eigenlijk ook: topverdiener kwijnt weg op de bank zonder enig zicht op speelminuten onder deze trainer. Door de slechte relatie van Blind en Schreuder heb je de kans dat de kleedkamer ontploft (als dat niet al gebeurd is). Ajax kiest uiteindelijk voor het project Schreuder. Daar vinden we allemaal wat van, maar er moest een keuze gemaakt worden: of Schreuder eruit of Blind eruit. Ajax kiest voor het laatste en blijft vertrouwen houden (wat opmerkelijk is) in Schreuder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plus, en geen idee of dat waar is of niet, zou Blind een automatische contractverlenging krijgen met dezelfde voorwaarden als zijn huidige contract als hij dit seizoen 24+(?) wedstrijden zou spelen. Dan zou je dus nog 1,5 of 2,5 jaar Blind op de bank weg laten kwijnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Plus, en geen idee of dat waar is of niet, zou Blind een automatische contractverlenging krijgen met dezelfde voorwaarden als zijn huidige contract als hij dit seizoen 24+(?) wedstrijden zou spelen. Dan zou je dus nog 1,5 of 2,5 jaar Blind op de bank weg laten kwijnen. 

Ja maar dit is toch gewoon uber dom gedaan door de clubleiding van Ajax, als dat waar is?:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Leg uit? Wat is er zo ''slim'' aan?

Punt A: Ik zeg niet dat het slim is, ik zeg dat het niet uber-dom is. Dat is wel een verschilletje.

Punt B: Automatische contractverlenging op basis van een X aantal criteria is 1 van de meest gebruikte contractvormen in het voetbal. Soms is de club in de lead en kan die een optie lichten (zie bijv Man Utd met Rashford en aantal anderen) en soms is het een 'prestatiecontract' (vooral bij jonkies en dertigers) waarbij de speler moet voldoen aan bepaalde criteria om een automatische verlenging van 1 tot 2 jaar te verdienen. Voor zowel de jonkies als de oudjes kan dat als een motivatie gelden om het maximale er uit te halen en kan het voor een club een redelijk veilige clausule zijn om niet opgezadeld te zitten met een langdurig contract voor iemand die niet presteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fantasy:

Dit heb ik ook van een vrij betrouwbare bron gehoord, het aantal weet ik niet exact, alleen dat hij er bijna aan zat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste oplossing voor beide partijen dit. Blind is en blijft natuurlijk een echte Ajacied, maar hem op de bank zetten heeft geen zin. Hij was al geïrriteerd als hij eens in de zoveel tijd na pakweg 70 minuten gewisseld werd, laat staan als hij wekelijks (terecht) buiten de basis moet beginnen. Clubicoon of niet, dan kan je beter op zoek gaan naar een andere club.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles leuk en aardig dat je op linksback Wijndal, Baas en evt Rensch hebt, maar als backup in het centrum heb je dus echt helemaal niemand meer. En het is niet dat Bassey tot nu toe superovertuigend is. Kaplan is weer langere tijd geblesseerd. Dus dan kom je terecht bij Magallan, Rensch of Grillitsch waarschijnlijk.

Verder lees ik qua keeper dat ze Rulli op de korrel zouden hebben. Dat zou serieus de 8e keeper onder contract worden voor 2 teams: Aankoop, Pasveer, Stekelenburg, Gorter, C Setford, Kremers, De Graaff, Roggeveen. Compleet van de pot gerukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites