Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Socrates:

Dit zou wel heel slecht zijn.

"Goh, om die Kudus kunnen we ook niet meer heen, hè?"

"Nee, maar ja, wie moet er dan uit?"

"Tadic?"

"Haha, ga jij het hem vertellen?"

"Nee, oké. Berghuis?"

"Zit 'ie wéér met z'n chagrijnige kop op de bank."

"Dat moet je ook niet willen, nee. Nou, zeg het maar dan: Taylor of Brobbey?"

"Taylor hebben we vorige week al op de bank gezet, laten we Brobbey maar doen dan."

Geruchten gaan dat Brobbert na afgelopen zaterdag lichtjes geblesseerd is geraakt en Kudus daardoor zijn vervanger is. Over een paar uurtjes weten we uiteraard meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Zojuist zei La Pulga:

Geruchten gaan dat Brobbert na afgelopen zaterdag lichtjes geblesseerd is geraakt en Kudus daardoor zijn vervanger is. Over een paar uurtjes weten we uiteraard meer. 

Mja, dat is dan anders, ik vind alleen hem als spits niet heel logisch. Niet omdat hij dat niet kan - zie hem zo een goede wedstrijd spelen, want het is ook gewoon een goede voetballer - maar de energie die Kudus erin legt zie ik voor de balans liever op het middenveld of desnoods op rechts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Socrates:

Mja, dat is dan anders, ik vind alleen hem als spits niet heel logisch. Niet omdat hij dat niet kan - zie hem zo een goede wedstrijd spelen, want het is ook gewoon een goede voetballer - maar de energie die Kudus erin legt zie ik voor de balans liever op het middenveld of desnoods op rechts. 

zou ook een stuk logischer zijn om Berghuis’ dan op rechts te pompen en dan Tadic in de spits. Gelukkig kunnen die jongens voorin lekker rouleren dus als het niet gaat kan daar snel naar gehandeld worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

Gemist, wat zei ie?

Kudus is een goede voetballer, hij heeft in de voorbereiding al vaker spits gestaan en kan ook op rechts en hij mag z'n eigen ruimte opzoeken.

Hartstikke leuk, maar dan is het nog niet duidelijk waarom Brobbey eruit moet en niet een ander. En de waarom nu blijft ook een beetje staan.

EDIT: Ah, tegen Ziggo was hij wel wat duidelijker. CV's Rangers voor keuzes stellen enzo. 

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Socrates:

Hopen dat Kudus wat leuks laat zien. En dat de rechtsbuiten van Rangers niet te snel is.

Juist ideaal toch Blind in die positie met een Tavernier die eroverheen wil komen. Je hebt over het algemeen meer de bal, dus dan is die combinatie met Bergwijn die diep kan gaan ideaal zou je zeggen.

Wel lekkere corner zeg, werd totaal niet verdedigd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Die raakt hem lekker hoor, tering.

En dat na zo'n inspanning om die back van zich af te krijgen en de sprint te trekken. Wordt nog wel eens onderschat hoe moeilijk het is om een bal perfect te raken als je al al zo hebt gesmeten met je energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Hij schiet 'm er geweldig in inderdaad. Maar verder moet die jongen snel weg uit de spits, zo'n geweldige pot speelt hij nou ook weer niet alleen omdat hij zo'n doelpunt maakt.

Maak je nou een grapje? Werkelijk alles wat hij deze helft gedaan heeft was goed. Wegdraaien, dribbeltjes, sliding voor de bal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Hij schiet 'm er geweldig in inderdaad. Maar verder moet die jongen snel weg uit de spits, zo'n geweldige pot speelt hij nou ook weer niet alleen omdat hij zo'n doelpunt maakt.

Ik ben niet de voorzitter van de Kudus fanclub, integendeel zelfs. 

Wat heeft deze jongen niet goed gedaan deze eerste helft? Aanspeelbaar, balvast en altijd goed doorvoetballend. 

Ik vind het juist de perfecte plaats voor Kudus. Die wil ik altijd zo ver mogelijk van de eigen goal hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites