Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ach, het is de Televaag, geloof er echt geen knikker van. Werner en Lukaku (die duurder waren) hebben ze voor veel minder laten gaan, en dan bij Ziyech ineens moeilijk doen. Daarnaast heeft Ziyech helemaal geen 10 miljoen als jaarsalaris volgens de Engelse media. Beetje een Martinez-verhaal dit, waar Ajax 40 miljoen voor zou ontvangen en het toen ineens max. 67 miljoen was. Puur giswerk van deheer Verweij weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Citaat

Antony heeft in een exclusief interview met Fabrizio Romano zijn kant van het verhaal verteld wat de transfersoap tussen Ajax en Manchester United betreft. De Braziliaan liet Ajax in februari al weten te willen vertrekken, maar de Amsterdamse club ziet dat niet zitten. 

In gesprek met Romano neemt Antony geen blad voor de mond. "Mijn zaakwaarnemers kwamen in februari al naar Amsterdam om Ajax te informeren over mijn wens te vertrekken en een nieuwe uitdaging te vinden. Wij wisten dat er geïnteresseerde clubs zouden komen, en daarmee ook interessante aanbiedingen voor Ajax. In juni kwam ik eerder terug van mijn vakantie om Ajax te informeren dat ik weg wilde, en dat ze deze optie moesten overwegen omdat mijn project bij Ajax aanvankelijk twee seizoenen zou duren."

Antony denkt al maanden aan een vertrek en maakt dat in het interview duidelijk. "Tijdens de transferperiode bleven we afspreken met Ajax en kreeg ik meerdere aanbiedingen om mijn contract te verlengen. Ik maakte het duidelijk dat ik wilde vertrekken. Vandaag (vrijdag, red.) zei ik hetzelfde, maar deze keer ligt er ook nog een substantieel bod bij de club. Ajax weigert mee te werken en geven het argument dat ze maar vijf dagen de tijd hebben om mij te vervangen."

Volgens de Braziliaan is het verstandig als Ajax de verkoop door laat gaan. "Ik vraag Ajax niet mij zomaar te laten gaan, ik vraag Ajax mij te verkopen als de duurste Eredivisie-speler aller tijden. Ik heb dit sinds februari al aangekaart, zodat Ajax de tijd had de ploeg opnieuw te smeden. Ik was erg blij in Amsterdam, won prijzen, maakte vrienden, maar het is nu écht tijd voor mij om mijn dromen na te jagen", besluit Antony. 

Vind dit wel vies hoor, gewoon aan je contract houden en je best doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Wordt met de dag mooier. Begrijp wel echt niet dat er blijkbaar geen haalbaar alternatief klaarstaat als je dit al sinds februari zou weten. 

Naja er werd wellicht gegokt op Ihattaren want dat zag er toen die tijd nog best goed uit. Ook met Conceicao indirect een potentiele vervanger gehaald maar voor hem lijkt het ook net te vroeg. 

Namen als El Ghazi en Kluivert vliegen nu rond. Dan heb ik nog liever dat ze gewoon met 10 man gaan spelen.

Overigens is Berghuis er natuurlijk ook nog, maar die zie ik liever niet op de rechtsbuiten staan omdat het bij hem wel ontbreekt aan een goede individuele actie. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Naja er werd wellicht gegokt op Ihattaren want dat zag er toen die tijd nog best goed uit. Ook met Conceicao indirect een potentiele vervanger gehaald maar voor hem lijkt het ook net te vroeg.

Kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je daarop zou gokken. Wellicht dat Ziyech alsnog komt, Chelsea zal het vast niet hard blijven spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Naci Ünüvar verlaat Ajax en gaat op huurbasis bij Trabzonspor aan de slag. De Amsterdammers zijn tot een akkoord gekomen met de landskampioen van Turkije. 

Beetje een vreemde overstap, had hem liever in de Eredivisie gezien. Nu ga je toch wat sneller van de radar af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

90 miljoen voor Anthony vind ik anders ook wel bizar veel geld, snap niet dat Ajax daar niet gewoon mee akkoord gaat..Is die echt zo goed en wat willen ze er dan wel voor vangen? Qua statistieken is het toch niet zo geweldig in de Eredivisie? Bjorn Vleminckx kan er betere voorleggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Steels:

90 miljoen voor Anthony vind ik anders ook wel bizar veel geld, snap niet dat Ajax daar niet gewoon mee akkoord gaat..Is die echt zo goed en wat willen ze er dan wel voor vangen? Qua statistieken is het toch niet zo geweldig in de Eredivisie? Bjorn Vleminckx kan er betere voorleggen..

Slechte vergelijking, maar 90M is inderdaad veel. Niet zozeer voor Antony, maar meer voor iemand uit de Eredivisie in het algemeen.

Ik vind overigens dat Antony niet zulke gekke dingen zegt in dat interview, hoor. Het is jammer voor Ajax, maar hij mag toch gewoon weg willen? Zeker als hij zegt dat zijn traject twee seizoenen zou duren. Wel weer raar dat Ajax daar akkoord mee is gegaan. Een afspraak over drie seizoenen is nog oké, maar twee dan mag je wel heel snel weer verversen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei La Pulga:

Vind dit wel vies hoor, gewoon aan je contract houden en je best doen. 

Ik snap dat je dat denkt en vindt met je Ajax bril. Maar ik geef hem groot gelijk, hij wil weg en geeft ie al bijna 7 maanden aan, zo niet langer. En dan is er super veel op hem geboden, laat Ajax hem niet gaan. Belachelijk aangezien je niet eens directe vervanger hoeft te kopen.... 

Berghuis, Bergwijn, Tadic, Daramy kunnen ook allemaal meer dan prima AMR spelen, waar Antony staat. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso die Anthony.. goede speler natuurlijk maar je haalt wel een speler in huis met hele nare trekjes. Buiten de eigen supporters om krijgt iedereen in Engeland een hekel aan zo'n jongen. Als je drie wedstrijden niet presteert dan word je een heel makkelijk doelwit en dan hang je gewoon als je daar niet tegen bestand bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites