Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 12-1-2022 om 10:52 zei La Pulga:

Dan is het ook alweer 5 jaar geleden dat ik met me pa fake kaartjes voor Ajax - Feyenoord hadden en we niet naar binnen kwamen. (Neres scoorde volgens mij wel gelijk toch?)

Tijd vliegt man.

Je had fake kaartjes ergens gekocht of probeerde je hier de zieligste scam ooit uit te voeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

15 minuten geleden zei timpy00:

Je had fake kaartjes ergens gekocht of probeerde je hier de zieligste scam ooit uit te voeren?

Wij hadden een "vriend" die fake kaartjes had gekocht en uiteindelijk ons mee wilde nemen. Wel ons geld teruggekregen en sindsdien die vriend nooit meer gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2022 om 14:58 zei FlyD:

Persoonlijk ben ik niet helemaal overtuigd van Aning. Hij heeft snelheid en een redelijk actie voor een verdediger, maar vind hem vaak verkeerd staan en te weinig terug verdedigen. Toch had ik wel graag gezien dat hij een contract had, want het zijn wel punten waar je aan kunt werken natuurlijk. 

Enig idee hoe het komt dat hij nog geen contract heeft? Is het wel aangeboden geweest?

Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken.

Ik begreep dat ze bij jeugd vaak in deze periode met contracten in de weer gaan. Alleen grote talenten zijn een uitzondering daarop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Volgens PSV uit. Hopelijk keihard eroverheen walsen en PSV vooral mentaal een tik geven. 

Dit gaat het bankje worden. Eerst nog Excelsior Maasluis voor de KNVB beker. Toch maar wat beter luisteren naar Ten Hag. Dit soort scherpte mag niet ontbreken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Thierryvane:

Jong Ajax Den Bosch op ESPN met Naci - Rasmussen - Van Axel Dongen voorin. :<

Kan ESPN helaas niet zien, maar die opstelling is wel leuk. Behalve de verdediging staat er heel wat talent op het veld.

En Banel al op de bank bij Jong, die ontwikkelt zich snel dit jaar.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei FlyD:

Kan ESPN helaas niet zien, maar die opstelling is wel leuk. Behalve de verdediging staat er heel wat talent op het veld.

En Banel al op de bank bij Jong, die ontwikkelt zich snel dit jaar.

Had echt een prima assist bij zijn debuut. Het is jammer dat de verdediging (op Regeer na) zo matig is bij Jong. Verder een leuk elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2022 om 14:58 zei FlyD:

Persoonlijk ben ik niet helemaal overtuigd van Aning. Hij heeft snelheid en een redelijk actie voor een verdediger, maar vind hem vaak verkeerd staan en te weinig terug verdedigen. Toch had ik wel graag gezien dat hij een contract had, want het zijn wel punten waar je aan kunt werken natuurlijk. 

Enig idee hoe het komt dat hij nog geen contract heeft? Is het wel aangeboden geweest?

Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken.

Hier wel een mooi stuk over Ajax hun werkwijze mbt jeugdcontracten etc.

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/kweekvijver-waarom-ajax-aning-en-andere-talenten-laat-wachten-op-contract

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Hier wel een mooi stuk over Ajax hun werkwijze mbt jeugdcontracten etc.

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/kweekvijver-waarom-ajax-aning-en-andere-talenten-laat-wachten-op-contract

Ik vind het goed dat Ajax een duidelijk standpunt heeft hierin en daar aan vast houdt.

Lastig is de term 'toptalent'. Dat is best subjectief en zal bij die gastjes zelf verkeerd kunnen vallen. Want waarom is speler A een toptalent volgens Ajax en ik niet?

Vind het overigens ook best apart dat Ajax (althans dat maak ik op uit het stuk) geen standaard contract hanteert vanaf hun 18e. Het zijn blijkbaar allemaal maatcontracten die ze krijgen of in elk geval degenen die een aanbieding krijgen.

Dan zou je zeggen dat het een stuk efficiënter zou zijn om elke speler een standaard contract aan te bieden in plaats van die paar zogeheten toptalenten een maat contract aan te bieden.

Als je standpunt is 'Talenten mogen Ajax dankbaar zijn er te spelen (iets dat ik geen gekke gedachte vindt)' vind ik ook dat je alle spelers gelijk moet behandelen en gewoon een standaard overbruggingscontract vanuit de jeugd moet hebben. Die kunnen ze tekenen en als ze dat niet willen hebben ze pech, ook al betekent dit dat je als Ajax naast sommige talenten grijpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook met 2 standaardcontracten werken natuurlijk. Een voor het gros en een voor de spelers die je niet aan het buitenland wilt verliezen. Iedereen waarvan de club denkt dat die het eerste kan halen zou in de -18 wel een contract moeten hebben imo.

En verder moeten juist de jongens met mogelijkheden natuurlijk gewoon bij Ajax blijven. Van alle gasten die naar het buitenland gaan voordat ze basisspeler in de Eredivisie zijn geworden, heeft niemand het vooralsnog écht gemaakt (geldt voor alle Nederlandse clubs btw). Al kun je over Aké en in mindere mate Fosu-Mensah twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Had echt een prima assist bij zijn debuut. Het is jammer dat de verdediging (op Regeer na) zo matig is bij Jong. Verder een leuk elftal.

Doet Banel netjes inderdaad.

De verdediging is natuurlijk een beetje afgeroomd met Rensch en Timber die bij het eerste zitten. Gelukkig komt er wel nog wat aan met oa Aertssen en daarachter nog jongens als Hato. Ik hoop dat ze snel doorselecteren en dat Aertssen meer minuten kan maken bij Jong.

Op basis van de minuut waarin ze gewisseld zijn vermoed ik dat Hlynson en Van Axel Dongen donderdag wel bij de selectie zitten. De kans dat Fitz-Jim en Unuvar erbij zitten en redelijk wat minuten krijgen lijkt me helaas kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet je Nico ook gewoon niet eens aandoen. Lijkt me dan al helemaal lastig om zulke wedstrijden ineens wel te gaan spelen. Gewoon een mooie transfer gunnen naar Napoli of ergens in Engeland.

Ik lees dat Ajax 7 miljoen voor hem wilt hebben, slapen clubs dan gewoon? Toch een uitstekende back die bij de meeste teams in de Europese subtop in de basis zal staan?

Edit: Ik zie nu dat de eerste Europese subtop team zich heeft gemeld, Barcelona namelijk;c

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ajax is na David Neres weer een Braziliaanse speler armer. De Amsterdammers gaan Giovanni op huurbasis bij streekgenoot Telstar stallen, in de hoop dat hij daar meer aan spelen toekomt. 

Via de clubkanalen maakt Ajax melding van de huurtransfer. Giovanni is het komende half jaar in Velsen-Zuid te bewonderen, waarna hij normaal gesproken terugkeert bij Ajax. Daar heeft de linksbuiten nog een contract tot medio 2024 en de huidige landskampioen maakt geen melding van een optie tot koop in de huurdeal.

Giovanni wacht nog altijd op zijn debuut in de Ajax-hoofdmacht. Bij Jong Ajax komt de creatieveling ook weinig aan spelen toe: Giovanni heeft dit seizoen acht Keuken Kampioen Divisie-duels op zijn naam staan, waarin hij één assist gaf.

Inmiddels speelt de aanvaller bijna twee jaar bij Ajax, voordat de huidige nummer twee van de Eredivisie hem overnam van Santos. Ajax betaalde naar verluidt zo'n 500.000 euro voor Giovanni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Socrates:

Kom je als Braziliaans voetbaltalent voor een half miljoen helemaal naar Nederland, speel je een paar jaar later in Velsen-Zuid.

Velsen-Zuid.

Niet eens in het centrum, nee, in Velsen-Zuid.

Medelijden met die jongen.

Hij mag een bakkie komen doen

Overigens zit je prinsheerlijk in Velsen-Zuid. Velsen-Noord daarentegen is het grootste gat van Nederland. Velsen centrum bestaat niet. Dan lig je met je blote kont in het kanaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Velsen-Zuid, ook wel bekend als de Copa Cabana van Nederland. Dus snap de keuze wel.

En mag morgen direct tegen PSV spelen in de bekert. Ik zeg binnen 10 min rood op de knie van Gakpo :mrgy:

Geruchten over Bergwijn nemen nu wel flink toe. Maar de bedragen die je dan weer leest zijn duizelingwekkend. 20 á 25m voor Bergwijn. Das een hele hoop voor een 'redelijke' speler die waarschijnlijk het eerste half jaar veelvuldig op de bank zal zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites