Vitesse88 Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei Rogier.: Hij is dus ook vanochtend niet op de training verschenen, heeft Ajax bevestigd. Wat bizar dit. Nee want hij zit iig 3 dagen in de cel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zou de familie van Haps ruzie hebben gehad met de familie van Promes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei Vitesse88: Nee want hij zit iig 3 dagen in de cel. Ja, want alles wat de Telegraaf publiceert is waar.. Dat hebben we inderdaad gezien de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zojuist zei Rogier.: Ja, want alles wat de Telegraaf publiceert is waar.. Dat hebben we inderdaad gezien de afgelopen jaren. Politie heeft het bevestigd he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 32 minuten geleden zei Regis: Je wordt niet zomaar opgepakt of aangemerkt als verdachte. Dan is er al 'redelijk vermoeden van schuld' en daarmee zijn er wss behoorlijke sterke aanwijzingen. Ik hoef hem iig nooit meer in een Ajax shirt te zien. Valt tegen. Kan er helaas uit eigen ervaring over mee praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei Regis: Politie heeft het bevestigd he. Politie had bevestigd dat het om een 28-jarige Amsterdammer ging, niet per se om Promes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 1 minuut geleden zei Geppiej: Valt tegen. Kan er helaas uit eigen ervaring over mee praten. Oh het gaat zeker in Nederland ook niet altijd goed. Ben vrij aardig juridisch onderlegd dus weet hoe het in zijn werk gaat. Maar als je de verhalen nu leest dan is het dossier toch al vrij sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei Geppiej: Valt tegen. Kan er helaas uit eigen ervaring over mee praten. Ik wilde dit liken, maar... wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zojuist zei Rogier.: Ik wilde dit liken, maar... wat? Lang verhaal kort: Vorig jaar in november een dag onterecht in verzekering gezeten. Ik ben 7 jaar geleden mijn paspoort kwijtgeraakt in café in Amsterdam. Bleek dat criminelen deze hebben gebruikt om een huurcontract te ondertekenen voor een loods voor een enorme hennepkwekerij. Deze is uiteindelijk ontdekt en mijn naam stond onder het huurcontract inclusief handtekening en kopie paspoort. Gelukkig heb ik destijds aangifte gedaan, daardoor na korte ondervraging en afstaan van DNA weer naar huis. Helaas 's ochtends wel door drie politieagenten opgepakt in huis (vrouw en kids waren er bij). Ze hadden al het vermoeden dat dit het verhaal was, maar desondanks nog wel ff op deze manier gedaan. Was geen prettige ervaring kan ik je vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 39 minuten geleden zei ErikEagles: Is het vreemd dat ik hier niet van op kijk, zou het gebeuren bij Schuurs, Blind of Klaasen dan zou ik er wel van opkijken. Houd dit racistische opmerkingen even voor je. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei Geppiej: Lang verhaal kort: Vorig jaar in november een dag onterecht in verzekering gezeten. Ik ben 7 jaar geleden mijn paspoort kwijtgeraakt in café in Amsterdam. Bleek dat criminelen deze hebben gebruikt om een huurcontract te ondertekenen voor een loods voor een enorme hennepkwekerij. Deze is uiteindelijk ontdekt en mijn naam stond onder het huurcontract inclusief handtekening en kopie paspoort. Gelukkig heb ik destijds aangifte gedaan, daardoor na korte ondervraging en afstaan van DNA weer naar huis. Helaas 's ochtends wel door drie politieagenten opgepakt in huis (vrouw en kids waren er bij). Ze hadden al het vermoeden dat dit het verhaal was, maar desondanks nog wel ff op deze manier gedaan. Was geen prettige ervaring kan ik je vertellen. Heftig man. Lijkt me inderdaad niet iets waar je positief op terug kan kijken. Nu weer even on-topic, is niet de geschikte plek hiervoor natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) Edit: pagina te laat 13 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 8 minuten geleden zei 007mark: Houd dit racistische opmerkingen even voor je. Bedankt. Is het racistisch of ben je zelf een racistisch omdat je ervanuitgaat dat ErikEagles die opmerking op basis van huidskleur maakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 2 minuten geleden zei Chiemel: Is het racistisch of ben je zelf een racistisch omdat je ervanuitgaat dat ErikEagles die opmerking op basis van huidskleur maakt? Hem kennende is dit geen gedachte die uit de lucht gegrepen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 1 minuut geleden zei Chiemel: Is het racistisch of ben je zelf een racistisch omdat je ervanuitgaat dat ErikEagles die opmerking op basis van huidskleur maakt? Ach, flikker op man. Ga nou niet de plaatsvervangende vermoorde onschuld spelen voor EE. Wel heel toevallig dat hij 3 blonde Hollandse jongens noemt he. Als hij het werkelijk niet racistisch bedoelde, had hij ook de vergelijking met Brobbey, Traore en Onana kunnen trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 16 minuten geleden zei 007mark: Houd dit racistische opmerkingen even voor je. Bedankt. Omdat het waar is, is het racistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Had Promes niet eerder problemen gehad met oom agent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 6 minuten geleden zei delichris: Had Promes niet eerder problemen gehad met oom agent? Dat mag je hier niet opschrijven ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 20 minuten geleden zei 007mark: Ach, flikker op man. Ga nou niet de plaatsvervangende vermoorde onschuld spelen voor EE. Wel heel toevallig dat hij 3 blonde Hollandse jongens noemt he. Als hij het werkelijk niet racistisch bedoelde, had hij ook de vergelijking met Brobbey, Traore en Onana kunnen trekken. Schuurs is verdorie een rasechte Limburger, geen Hollander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 1 minuut geleden zei ErikEagles: Dat mag je hier niet opschrijven ??? Zo streng is de MU politie nou ook weer niet, mits je het op een normale manier brengt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 10 minuten geleden zei delichris: Had Promes niet eerder problemen gehad met oom agent? Op Ibiza. Vechtpartij en ook zijn vrouw geslagen ging het verhaal. Tja, ik vind het sowieso maar een dommige jongen die maar al te graag het imago van een straatjongen omhoog wil houden met zijn kansloze rapjes. Had ik dit daarom aan zien komen? Neuh. Verrast het me dat het van alle Ajax-spelers Promes is? Ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 december 2020 Auteur Share Geplaatst 13 december 2020 Wat ik raar vind is dat je eind juli in je knie gestoken wordt, en dan begin november aangifte gaat doen. Zal misschien met verzekering te maken hebben, maar dat vind ik toch een behoorlijk lange tijd voor zo’n ‘zwaar’ incident zoals het nu omschreven wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Oja en ook tijdens de eerste corona golf was hij ergens bij betrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 12 minuten geleden zei Fabian.: Wat ik raar vind is dat je eind juli in je knie gestoken wordt, en dan begin november aangifte gaat doen. Zal misschien met verzekering te maken hebben, maar dat vind ik toch een behoorlijk lange tijd voor zo’n ‘zwaar’ incident zoals het nu omschreven wordt. Er zal wel een onderzoek zijn geweest en nu is Promes gearresteerd. Daarom duurde het zolang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten