Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Nu gewoon van Bart Sanders zijn twitter en die zit ook steeds goed ermee. Neres en Blind spelen niet. Heb zelf ook wel wat contacten, omdat ik een 'normale' wereld wel veel op de toekomst ben in weekenden dus dan hoor je wel eens wat hehe. Oh en Zeus. Brobbey is absoluut niet zo slecht, maar zie hem nog niet klaar zijn voor CL-voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Blind en Neres wel op de bank @Regis? Benieuwd naar Brobbey wel. Eens dat hij er in principe niet klaar voor is, maar veel minder dan Traoré is hij niet. Kan zelfs nog wat beter meevoetballen. Hopelijk is hij inmiddels nog meer verbeterd in zijn lichaam gebruiken. Edit: nvm, al gevonden op zijn Twitter haha. Onduidelijk of Neres en Blind op bank zitten dus. 9 december 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Opstelling officieel binnen. Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch, Labyad; Tadic, Brobbeast, Antony 3-2 voor Ajax, 2x Brobbeast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Het kon slechter. Gelukkig zijn beide backs fit genoeg en Martinez ipv Blind is misschien nog wel een uitkomst. Labyad is niet van CL-niveau en Brobbey is een grote gok. Gemis van Neres acht ik wel groot. Ik hoop van niet, maar vrees dat Atalanta het gaat redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Ben ook bang dat Ajax het niet gaat redden :( Maar, ik laat mij graag positief verrassen ^^ Dat maakt ook dat ik met iets minder spanning naar de wedstrijd kijk (hopelijk xD) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Denk dat het helaas een kansloze avond gaat worden: 0-2. Voor het Nederlandse voetbal natuurlijk niet te hopen, maar heb er een hard hoofd in. Ook omdat Atalanta afgelopen weekend dus niet heeft hoeven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Heb ook het gevoel dat het redelijk kansloos wordt. Misschien dat Martinez ipv Blind niet eens zo slecht is qua verdedigende zekerheid, maar we missen zo wel wat goed opbouwende kwaliteiten. Dan gaat er meer gevraagd worden van Gravenberch, hopelijk is deze dan wat geconcentreerder dan tegen Twente. Van Brobbey voorin verwacht ik energiek voetbal met leuke momenten, maar ik vermoed zo dat het allemaal wat druisig gaat worden en dat hij niet opgewassen is tegen de verdedigers. Heb hem wel liever dan Huntelaar. Ik voorspel voor Ajax in CL bijna nooit een overwinning, heb ik zo minder kans op meerdere teleurstellingen Brobbey "Brobbeast" noemen vind ik wel een beetje discriminerend. Hij is toch geen dier ofzo? 9 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 8 minuten geleden zei Chiemel: Heb ook het gevoel dat het redelijk kansloos wordt. Misschien dat Martinez ipv Blind niet eens zo slecht is qua verdedigende zekerheid, maar we missen zo wel wat goed opbouwende kwaliteiten. Dan gaat er meer gevraagd worden van Gravenberch, hopelijk is deze dan wat geconcentreerder dan tegen Twente. Van Brobbey voorin verwacht ik energiek voetbal met leuke momenten, maar ik vermoed zo dat het allemaal wat druisig gaat worden en dat hij niet opgewassen is tegen de verdedigers. Heb hem wel liever dan Huntelaar. Ik voorspel voor Ajax in CL bijna nooit een overwinning, heb ik zo minder kans op meerdere teleurstellingen Brobbey "Brobbeast" noemen vind ik wel een beetje discriminerend. Hij is toch geen dier ofzo? Ze noemen hem brobbeast vanwege zijn fysieke bouw. Niks discriminerend aan. HArd hoofd in vanavond, ik denk 0-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: HArd hoofd in vanavond, ik denk 0-2 0-2 heb ik al, dat kan niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Dan kun je er waarschijnlijk beter nog een goaltje van Atalanta bij zetten. Vrees ook voor het ergste, maar we houden hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Opbouw verloopt erg matig vandaag. Blind wordt duidelijk gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Beetje machteloos allemaal. Verder wel redelijk onder controle. Maar wel weer zorgelijk dat Mazraoui en Brobbey de wat betere op het veld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Geen diepgang, beweging zonder bal. Houdt niet over. Tadic in de punt en Promes brengen zou een oplossing kunnen zijn, ondanks zijn hopeloze vorm. Brobbey op links mag zelfs overwogen worden. Typische 0-0 pot tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Bij iets wat druk komen we gewoon te kort om er door heen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Lekkere bal van Promes. En dan gewoon blijven staan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Jezus wat speelt Tadic slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Okay, Huntelaar kon nooit bij die bal, maar dit was toch wel een strafschop leek me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Die verdedigers van Atalanta mogen ook wel alles zeg. Was een pingel als we de scheids van gisteren bij Barca - Juve of Leipzig - United hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 5 minuten geleden zei Rogier.: Die verdedigers van Atalanta mogen ook wel alles zeg. Was een pingel als we de scheids van gisteren bij Barca - Juve of Leipzig - United hadden. Had met deze scheids ook wel gekund. Die fluit werkelijk alles dood. Davy even met een misser van dik 10 miljoen. De groeten zeg. Zo'n bal moet gewoon hangen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Laat slagerij Martinez die tering clown Gomez even doormidden trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 1 minuut geleden zei Regis: Had met deze scheids ook wel gekund. Die fluit werkelijk alles dood. Behalve het in de rug lopen van Djimsiti inderdaad, gaat al de hele wedstrijd zo. 1 minuut geleden zei Regis: Davy even met een misser van dik 10 miljoen. De groeten zeg. Zo'n bal moet gewoon hangen.. Maakte ook de overtreding, dus wat dat betreft... ----- Sjongejonge wat een onzinnige gele kaart. Absoluut geen goede scheids dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Valencia deja vu. Mooi EL spelen, deze selectie is niet CL-waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Voel de teksten alweer aankomen: 'We moeten nu de Europa League winnen', om vervolgens tegen een subtopper eruit te gaan in januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Scenario wat je op voorhand van deze poule eigenlijk al uit had kunnen schrijven. Deze CL campagne heel duidelijk geworden dat deze groep niets te zoeken heeft bij de laatste 16 van de CL. Ook Ten Hag en zijn staf compleet incapabel gebleken totaal geen vermogen om een wedstrijd om te zetten het enige wat ze als mogelijkheid zien is Huntelaar erin en ballen pompen. Triest voor een club met zo'n omzet en zulke ambitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 3 minuten geleden zei Regis: Scenario wat je op voorhand van deze poule eigenlijk al uit had kunnen schrijven. Deze CL campagne heel duidelijk geworden dat deze groep niets te zoeken heeft bij de laatste 16 van de CL. Ook Ten Hag en zijn staf compleet incapabel gebleken totaal geen vermogen om een wedstrijd om te zetten het enige wat ze als mogelijkheid zien is Huntelaar erin en ballen pompen. Triest voor een club met zo'n omzet en zulke ambitie. Wat had jij dan nu nog bedacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten