Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nu gewoon van Bart Sanders zijn twitter en die zit ook steeds goed ermee. Neres en Blind spelen niet.

Heb zelf ook wel wat contacten, omdat ik een 'normale' wereld wel veel op de toekomst ben in weekenden dus dan hoor je wel eens wat hehe. 

Oh en Zeus. Brobbey is absoluut niet zo slecht, maar zie hem nog niet klaar zijn voor CL-voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Blind en Neres wel op de bank @Regis?

Benieuwd naar Brobbey wel. Eens dat hij er in principe niet klaar voor is, maar veel minder dan Traoré is hij niet. Kan zelfs nog wat beter meevoetballen. Hopelijk is hij inmiddels nog meer verbeterd in zijn lichaam gebruiken.

Edit: nvm, al gevonden op zijn Twitter haha. Onduidelijk of Neres en Blind op bank zitten dus.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook het gevoel dat het redelijk kansloos wordt. Misschien dat Martinez ipv Blind niet eens zo slecht is qua verdedigende zekerheid, maar we missen zo wel wat goed opbouwende kwaliteiten. Dan gaat er meer gevraagd worden van Gravenberch, hopelijk is deze dan wat geconcentreerder dan tegen Twente. Van Brobbey voorin verwacht ik energiek voetbal met leuke momenten, maar ik vermoed zo dat het allemaal wat druisig gaat worden en dat hij niet opgewassen is tegen de verdedigers. Heb hem wel liever dan Huntelaar. 

Ik voorspel voor Ajax in CL bijna nooit een overwinning, heb ik zo minder kans op meerdere teleurstellingen ;)

Brobbey "Brobbeast" noemen vind ik wel een beetje discriminerend. Hij is toch geen dier ofzo? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

Heb ook het gevoel dat het redelijk kansloos wordt. Misschien dat Martinez ipv Blind niet eens zo slecht is qua verdedigende zekerheid, maar we missen zo wel wat goed opbouwende kwaliteiten. Dan gaat er meer gevraagd worden van Gravenberch, hopelijk is deze dan wat geconcentreerder dan tegen Twente. Van Brobbey voorin verwacht ik energiek voetbal met leuke momenten, maar ik vermoed zo dat het allemaal wat druisig gaat worden en dat hij niet opgewassen is tegen de verdedigers. Heb hem wel liever dan Huntelaar. 

Ik voorspel voor Ajax in CL bijna nooit een overwinning, heb ik zo minder kans op meerdere teleurstellingen ;)

Brobbey "Brobbeast" noemen vind ik wel een beetje discriminerend. Hij is toch geen dier ofzo? 

Ze noemen hem brobbeast vanwege zijn fysieke bouw. Niks discriminerend aan.

HArd hoofd in vanavond, ik denk 0-2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Die verdedigers van Atalanta mogen ook wel alles zeg. Was een pingel als we de scheids van gisteren bij Barca - Juve of Leipzig - United hadden.

Had met deze scheids ook wel gekund. Die fluit werkelijk alles dood. 

Davy even met een misser van dik 10 miljoen. De groeten zeg. Zo'n bal moet gewoon hangen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Had met deze scheids ook wel gekund. Die fluit werkelijk alles dood. 

Behalve het in de rug lopen van Djimsiti inderdaad, gaat al de hele wedstrijd zo.

1 minuut geleden zei Regis:

Davy even met een misser van dik 10 miljoen. De groeten zeg. Zo'n bal moet gewoon hangen..

Maakte ook de overtreding, dus wat dat betreft...

-----

Sjongejonge wat een onzinnige gele kaart. Absoluut geen goede scheids dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scenario wat je op voorhand van deze poule eigenlijk al uit had kunnen schrijven. Deze CL campagne heel duidelijk geworden dat deze groep niets te zoeken heeft bij de laatste 16 van de CL. Ook Ten Hag en zijn staf compleet incapabel gebleken totaal geen vermogen om een wedstrijd om te zetten het enige wat ze als mogelijkheid zien is Huntelaar erin en ballen pompen. Triest voor een club met zo'n omzet en zulke ambitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Scenario wat je op voorhand van deze poule eigenlijk al uit had kunnen schrijven. Deze CL campagne heel duidelijk geworden dat deze groep niets te zoeken heeft bij de laatste 16 van de CL. Ook Ten Hag en zijn staf compleet incapabel gebleken totaal geen vermogen om een wedstrijd om te zetten het enige wat ze als mogelijkheid zien is Huntelaar erin en ballen pompen. Triest voor een club met zo'n omzet en zulke ambitie.

Wat had jij dan nu nog bedacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites