Djurovski Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Was hij altijd al . Absoluut geen NL elftal waardig , Maar kent het spelletje en daarom zo belangrijk volgens sommige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Slechtste wedstrijd ooit. Kansje van Huntelaar was gewoon het enige schot van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Totaal niet verrast dus. Geen reactie op hoge druk zetten, geen aangepast aanvalsplan gezien defensieve positionering Getafe. Middenveld te weinig controle en/of diepgang en natuurlijk weer vleugellam met Babel en Tadic. Verder hartstikke mooi dat we vandaag eindelijk eens iets leuks hebben gezien van, volgens hier, 'prima' en volkomen logische aanwinst Babel. Zijn schwalbe-imitatie was het tot nog toe magere hoogtepunt van zijn Ajax-tijdperk sinds afgelopen winter. Totaal mesjogge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) Top 16 van Europa. Europese middelmaat niets meer niets minder . Die top 16 is een droom 21 februari 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Wat loop jij nu weer te bazelen dwaas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Ten Hag had Babel gewoon lekker moeten wisselen. Met al zijn ervaring zich zo gek laten maken? Lachwekkend zeg. Heel de ploeg van Ajax trouwens; je weet wat je kan verwachten en toch laat je je compleet gek maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Lees ook inderdaad overal het verwijt naar Getafe en hun speelstijl. Anti-voetbal, theater, schwalbes, aansteker etc. etc. Maar zegt eigenlijk voldoende dat Ajax hier verliest. Gewoon niet volwassen genoeg. Babel inderdaad En maar lachen op iedereen. 'Hoogtepunt van de wedstrijd' lees ik dan. Doodschamen moet je je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Promes en Neres, waar zijn jullie :( Vind die Feyenoord supporters een beetje stom, er is dus 42 minuten gevoetbald gisteren. Dat is toch werkelijk schandalig? Mag je je daar lekker over opwinden en geïrriteerd raken? Lijkt mij heel normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Ajax moet inderdaad vooral naar zichzelf kijken, maar de kritiek op het gedrag van Getafe is toch niet zo gek? Regelrechte schande dat je je zo gedraagt en dat het ook toegelaten wordt. Heeft ook niets met met tactiek oid te maken. Puur spelbederf. Gedrag van Babel sloeg nergens. Rest van de ploeg had vrij normale irritatie imo. Hopelijk volgende week gewon een Duitser als scheids ipv zo'n achterlijke stokbroodbakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) 10 minuten geleden zei cimbomcu: Promes en Neres, waar zijn jullie :( Vind die Feyenoord supporters een beetje stom, er is dus 42 minuten gevoetbald gisteren. Dat is toch werkelijk schandalig? Mag je je daar lekker over opwinden en geïrriteerd raken? Lijkt mij heel normaal. Dat ik Feyenoord supporter ben staat hier helemaal buiten, ik kijk normaal erg graag naar Ajax. In dit soort situaties moeten vooral de mensen met ervaring onverstoorbaar zijn. Gebeurt niet, iedereen gefrustreerd, Getafe merkt dat het werkt en de scheids gaat er in mee. Het is ontiegelijk vervelend dat zij zo spelen, maar er staat nergens dat het niet mag. In die 42 minuten heeft Getafe het verder zeer effectief gedaan. Dit is ook voetbal, hoe irritant het ook is. 21 februari 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Ja maar dat zijn van die cliche dingen, dat snap je toch wel? Wanneer er maar 42 minuten wordt gevoetbald (voor de duidelijkheid duurt een wedstrijd vaak meer dan 90 minuten) en je staat al 1-0 achter de hele wedstrijd, en ze blijven maar aanstellen en irriteren. Dan is het volkomen menselijk en logisch dat je er op reageert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 1 minuut geleden zei cimbomcu: voor de duidelijkheid duurt een wedstrijd vaak meer dan 90 minuten Je kan gewoon normaal tegen me praten hoor, ben geen debieltje. Snap heus wel dat het gebeurt hoor, maar die actie van Babel laat nou precies zien dat het spelletje van Getafe heeft gewerkt. Dan zou ik er, als ik Getafe was, ook lekker doorgaan. Zo simpel is het gewoon. Vind het gewoon heel dom dat ze zich zo gek laten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 17 minuten geleden zei Jespresso: Dat ik Feyenoord supporter ben staat hier helemaal buiten, ik kijk normaal erg graag naar Ajax. Dit inderdaad. Overigens zou ik zelf inderdaad ook geïrriteerd zijn hoor als het Feyenoord gebeurt. Echter heb ik sowieso het idee dat Nederlandse ploegen hier slecht mee om kunnen gaan. Europees worden er af en toe gewoon andere kwaliteiten gevraagd, waar Nederlandse teams blind vasthouden aan het 'eronderuit voetballen' etc. etc. Eigenlijk was PSV wat dat betreft een aantal jaar geleden een verademing toen ze bijna de kwartfinale CL haalde (eruit op pingels tegen Atletico) met het countervoetbal van Cocu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Het is maar wat je een verademing noemt. Je komt naar een wedstrijd kijken omdat je fan bent van voetbal. Het is onbegrijpelijk dat er mensen zijn die vrijwillig naar een wedstrijd van Getafe komen kijken. Dan heb je echt een hekel aan voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 11 minuten geleden zei 007mark: Dit inderdaad. Overigens zou ik zelf inderdaad ook geïrriteerd zijn hoor als het Feyenoord gebeurt. Echter heb ik sowieso het idee dat Nederlandse ploegen hier slecht mee om kunnen gaan. Europees worden er af en toe gewoon andere kwaliteiten gevraagd, waar Nederlandse teams blind vasthouden aan het 'eronderuit voetballen' etc. etc. Eigenlijk was PSV wat dat betreft een aantal jaar geleden een verademing toen ze bijna de kwartfinale CL haalde (eruit op pingels tegen Atletico) met het countervoetbal van Cocu. Vind dit dan ook niet waar. Een ploeg als Getafe is echt uitzonderlijk, niemand doet dit zoals hun dit doen. Blijft ook staan dat Ajax 2 hele belangrijke aanvallers mist (juist tegen een ploeg als Getafe waar je die diepte nodig hebt) en Ziyech amper wedstrijd fit in een keer in zo'n fysieke duel er moet staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 13 minuten geleden zei 007mark: Dit inderdaad. Overigens zou ik zelf inderdaad ook geïrriteerd zijn hoor als het Feyenoord gebeurt. Echter heb ik sowieso het idee dat Nederlandse ploegen hier slecht mee om kunnen gaan. Europees worden er af en toe gewoon andere kwaliteiten gevraagd, waar Nederlandse teams blind vasthouden aan het 'eronderuit voetballen' etc. etc. Eigenlijk was PSV wat dat betreft een aantal jaar geleden een verademing toen ze bijna de kwartfinale CL haalde (eruit op pingels tegen Atletico) met het countervoetbal van Cocu. Ajax heeft vorig jaar half Europa scheel gespeeld door er juist te blijven voetballen . Dat was ook juist wat er gister werd gevraagd, maar het was veel te onrustig en ze kozen veel te snel voor de hopeloze lange bal richting een waardeloze Traore en Babel. Je moet vooral spelen naar de kwaliteiten van je ploeg spelen en dat goed uitvoeren, dat gebeurde gister niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 2 uur geleden zei Regis: Wat loop jij nu weer te bazelen dwaas? Zeg gewoon de waarheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 2 uur geleden zei Jespresso: Ten Hag had Babel gewoon lekker moeten wisselen. Met al zijn ervaring zich zo gek laten maken? Lachwekkend zeg. Heel de ploeg van Ajax trouwens; je weet wat je kan verwachten en toch laat je je compleet gek maken. Vind je dat raar? Die man is 33 en heeft roze haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tim': Het is maar wat je een verademing noemt. Je komt naar een wedstrijd kijken omdat je fan bent van voetbal. Het is onbegrijpelijk dat er mensen zijn die vrijwillig naar een wedstrijd van Getafe komen kijken. Dan heb je echt een hekel aan voetbal. Supporter zijn van een club heeft niet altijd iets te maken met de speelstijl van de club. Stad/regio van afkomst, familiaire dingen en dergelijke lijken mij meer een rol te spelen in veel gevallen. Ik ben een voetballiefhebber en ik ben voor Feyenoord... en eh, ja dat kan samen. Ik vind het spel echter al jaren niet om aan te zien. Moet ik dan maar voor AZ of Ajax gaan supporten binnen Nederland omdat ze leuk verzorgd voetbal spelen? Zo werkt het natuurlijk niet. 21 februari 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Uiteraard was Getafe een nare ploeg, maar dat wist je toch van te voren? Ik heb menig wedstrijd van Getafe gezien, ook daarin speelden zij zo. Wederom kinderlijk en naïef dat Ajax er dan zo mee omgaat. Totaal geen kansen gecreëerd, de 'grote' spelers die niet thuisgeven. Met name het reageren en daarmee jezelf uit het spel halen irriteerde ik mij aan, dat was ook zo tegen Valencia. Je mist gewoon echt Promes en Neres, daarmee heb je diepgang en kun je makkelijker onder de druk vandaan spelen. Hopelijk in de return een heel ander Ajax dat wel durft te voetballen en te combineren, tempo lag veelte laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Totáál geen enkel aspect van Getafe's spelopvatting en alles eromheen was verrassend. Niks. Alles zag je al de dag van de loting aankomen. Toen had je het al kunnen weten. En Ajax gaat die pot in alsof ze géén idee hadden. Wat een aanfluiting, niet in de minste plaats door Ten Hag zelf. Ploeg was gewoon op geen enkele manier adequaat voorbereid op dit Getafe. Babel, schande en met plaatsvervangende schaamte gekeken naar zijn 'schwalbe'. Wat een totale aanfluiting om zo'n man te halen. Ik zei het al voordat ie nog maar een minuut gespeeld had en ik blijf het zeggen. En na zo'n actie, als zogenaamd ervaren man, mag je voor mij de rest van het seizoen de bank warmhouden, wat een beschamende vertoning. Ziyech ruk, Tadic ruk; dan ben je eigenlijk ook al wel klaar. Ook Donny kon het niet bolwerken, Martínez was echt helemaal de weg kwijt en ook Tagliafico was niet zoals we hem kennen. Je ligt er gewoon uit nu, want als je denkt dat die pot ook maar voor een schijntje anders loopt dan vanavond, wil je het ook gewoon niet snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 12 minuten geleden zei frietsaus: Supporter zijn van een club heeft niet altijd iets te maken met de speelstijl van de club. Stad/regio van afkomst, familiaire dingen en dergelijke lijken mij meer een rol te spelen in veel gevallen. Ik ben een voetballiefhebber en ik ben voor Feyenoord... en eh, ja dat kan samen. Ik vind het spel echter al jaren niet om aan te zien. Moet ik dan maar voor AZ of Ajax gaan supporten binnen Nederland omdat ze leuk verzorgd voetbal spelen? Zo werkt het natuurlijk niet. Gedeeltelijk eens, maar ik mag toch hopen dat je voetbal leuk vindt? Dat er dan een keer een mindere wedstrijd tussen zit, oké. Maar hier elke week naar kijken? Al was het mijn favoriete club, dan kom ik gewoon niet meer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 1 uur geleden zei Tim': Gedeeltelijk eens, maar ik mag toch hopen dat je voetbal leuk vindt? Dat er dan een keer een mindere wedstrijd tussen zit, oké. Maar hier elke week naar kijken? Al was het mijn favoriete club, dan kom ik gewoon niet meer hoor. Ik ga sowieso niet meer naar het stadion omdat ik het gedrag van voetbalsupporters aldaar niet meer kan verdragen. Als je tegen dat gesmijt met ziektes en dergelijke kan, moet je zeker tegen matig voetbal kunnen. En wat voor mensen die supporter zijn van een echt kleine clubm 3de divisie of in het overdrevene getrokken: onderafdeling... Tja, ik vind het kul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Ik erger me dood aan de spelers en een Sjakie Swart die zitten te zeiken over de scheids. Ajax heeft maar 1 schotjenop doel gecreëerd, dst heeft echt niks met die scheids te maken. Ga gewoon voetballen ofzo, is al maanden geleden dat Ajax een goede wedstrijd heeft gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Je kunt het nu enorm over het spelverziekend gedrag van Getafe hebben, maar zorgwekkender vind ik dat je geen enkel antwoord hebt (behalve lange ballen van Blind) op hun druk en het vastzetten van het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten