frietsaus Geplaatst 25 januari 2020 Share Geplaatst 25 januari 2020 5 uur geleden zei Arsène: Lekker hoor, mensen snitchen.. Noem je dat snitchen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 (bewerkt) Haha ach, kijken zijn trainers daar echt niet van op hoor. Die jongen is 16, heeft net z'n debuut gemaakt en komende week geen wedstrijd (Jong Ajax is vrij maandag), die mag even lekker genieten. Vaak genoeg een Toornstra of Immers (bijvoorbeeld) in de Skihut in Rotterdam zien staan. 26 januari 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Op 25-1-2020 om 00:40 zei 007mark: Zit in ieder geval goed met dat topsportklimaat bij Ajax. Het is nu 00.40 en zit in de Mac naast Naci Unavar. Keurig. In Engeland is dat ook toegestaan aldus Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Siem op de plek van Ziyech dus Onana blessa en Dest ipv Mazraoui ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Deze opstelling voelt echt veels te Frank de Boers. Babel, Siem de Jong, blehh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 3 uur geleden zei komodo25: In Engeland is dat ook toegestaan aldus Derksen Las die opmerking ook ja. Laatst een artikel via NRC (dacht ik) over de voedselrevolutie in het profvoetbal in Engeland. Dat het daar juist sinds een jaar of 5/10 erg professioneel wordt aangepakt. Kan het artikel zo snel niet terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 (bewerkt) Jezus, wat ongelofelijk slecht. Staan te veel spelers op het veld die te veel tijd nodig hebben. 26 januari 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Op 19-1-2020 om 15:34 zei Zeus: Zowel Gravenberch als Babel ondermaats. Beide slordig. Bij Gravenberch gaat alles ook in een te laag tempo. Apart, want hij oogt als een fysiek sterke, frisse jongen. Maar hij speelt als een flegmatieke zaalvoetballer van in de veertig. Meer van hetzelfde vandaag. Beide erg slecht. Siem de Jong ook onbegrijpelijk. Ten Hag maakt het zichzelf erg moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Ajax heeft totaal nergens recht op vandaag.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Snap ook niet zo goed wat Siem opeens in de basis doet na een hattrick tegen Spakenburg. Kan toch wel anders opgelost worden op die positie. Onbegrijpelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Eigenlijk zou je op die plek Lang neer moeten zetten, maar ten eerste kan dat niet meer nu en ten tweede vraag ik me af of dat handig is gezien de balans op het middenveld dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Nog steeds mensen die Babel een geweldige aanwinst vinden? En nee, niet alléén Babel was ruk, voordat iedereen dat roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Nog steeds vind ik het een prima oplossing ja. Dat geweldige heb ik niemand hier zien roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Hij werd aangetrokken met het idee dat je dan iemand hebt die er meteen staat, maar je ziet gewoon dat dat niet zo is. Aanvallen via hem lopen moeizaam, zijn niet op het ingespeeld. En hij is ook het type die te vaak blind een voorzet of een schot probeert te doen, iets wat niet past bij het huidige Ajax. Enige is dat ik geen betere aankoop kan verzinnen die ook haalbaar zou zijn. Maar als hij zo blijft voetballen dan hebben wat mij betreft Promes, Neres én Labyad nog wel een streepje voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Prima aanwinst . Vooral zijn inzet bij 1-0 blijf ik hem zeer dankbaar voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Was ook scherp voor de goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Babel zou er bij AZ ook niet in staan. Alle drie de voorhoedespelers aldaar hebben meer individuele kwaliteiten. Je kan als Ajax zijnde makkelijk iemand met meer kwaliteiten kopen of huren. Als je daar geen zin in hebt, moet je gewoon lekker met de eigen jeugd gaan doormodderen in plaats van met een al dan niet bekende middelmatige veteraan op huurbasis. Niet alleen is het tamelijk kansloos, het past ook gewoon niet bij waar Ajax voor staat. Maar dat gezegd hebbende, blijf je ook constant het gemis van een échte middenvelder voelen, zoals ik al van voor de start van het seizoen verkondig. Men is gaan experimenteren met Alvarez, Marin, Mazraoui, Gravenberch en zelfs Siem de Jong. Het is belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Op 24-1-2020 om 17:09 zei Kavinos: Zijn daar dan 2 losse posts voor nodig Eiting speelde wel "waanzinnig goed" tegen Spakenburg he en wat oefenpotjes zonder druk er op. Laat hem eerst maar eens constant worden en ook belangrijk gaan worden in duels die er toe doen. Vooralsnog is hij erg wisselvallig. Ik zei ook niet dat hij waanzinnig goed speelde, ik zei dat hij waanzinnig goed is. Weinig gehad dat een nederlaag echt aan te rekenen was aan Erik. Stop met Siem, nu voorgoed, en Babel op rechts kan gewoon niet. Ophouden met Tadic in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Die 47k posts kunnen we beter door de helft doen bij Cim Lekker man, al die dubbelposts. Echter moet ik het, zoals al eerder aangegeven, bij Careltje maar eens zien. Waanzinnig goed of niet, komt er toch zelden uit he. Inconsistent, blessuregevoelig en weinig bepalend op de momenten dat het noodzakelijk is. Echter wel eens met je Cim. Stoppen met Siem, heel snel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 1 uur geleden zei Kavinos: Die 47k posts kunnen we beter door de helft doen bij Cim Lekker man, al die dubbelposts. Echter moet ik het, zoals al eerder aangegeven, bij Careltje maar eens zien. Waanzinnig goed of niet, komt er toch zelden uit he. Inconsistent, blessuregevoelig en weinig bepalend op de momenten dat het noodzakelijk is. Echter wel eens met je Cim. Stoppen met Siem, heel snel! Denk wel dat we nu naar Eiting op het middenveld gaan tot Blind terug is. Dus kunnen dat mooi aanschouwen de komende tijd. Ik weet gewoon niet hoe dat quoten enzo werkt, leg eens uit dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 30 minuten geleden zei cimbomcu: Ik weet gewoon niet hoe dat quoten enzo werkt, leg eens uit dan? Als je quote, kan je daarna gewoon verder gaan met typen. Enige verschil met een nieuwe post is dat er een quote bovenin staat. Voor de inhoud van de post maakt het verder weinig uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 14 uur geleden zei cimbomcu: Ik zei ook niet dat hij waanzinnig goed speelde, ik zei dat hij waanzinnig goed is. Weinig gehad dat een nederlaag echt aan te rekenen was aan Erik. Stop met Siem, nu voorgoed, en Babel op rechts kan gewoon niet. Ophouden met Tadic in de spits. Enige positie dat hij kan spelen. Volgens mij gaf je in een eerder post aan dat hij al die jaren ervoor op de buitenkant speelde bij zijn vorige clubs en dat begrijp ik ook heel goed. Maar de jaren in het krachthonk gaan ook bij hem tellen. Vind hem verre van dreigend op de buitenkant. Laat hem maar mooi dat balletje vasthouden voorin. Verder qua middenveld post eens met Zeus. Had zelf als je toch perse met Babel wilde spelen voorin zondag, met Promes op tien gespeeld. Nu allebei een periode op rechts, allebei belachelijk zwak. En als je dan toch graag iemand op tien wil hebben staan met de kwaliteiten van Siem(de 16 in, scorend vermogen) dan had je met Donny daar moeten spelen en met Careltje erachter. Ajax moet zich echt beter wapenen tegen het 4-4-2 voetbal van de tegenstanders. Iedere tegenstander die 4-4-2 gaat spelen tegen Ajax maakt zoveel meer kans. Blij dat we tegen een matige trainer als Fabertje spelen zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 11 minuten geleden zei Dansmeister: . Blij dat we tegen een matige trainer als Fabertje spelen zondag. Dat zegt niets want van de zeer matige Buijs werd ook verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 19 minuten geleden zei Dansmeister: Enige positie dat hij kan spelen. Volgens mij gaf je in een eerder post aan dat hij al die jaren ervoor op de buitenkant speelde bij zijn vorige clubs en dat begrijp ik ook heel goed. Maar de jaren in het krachthonk gaan ook bij hem tellen. Vind hem verre van dreigend op de buitenkant. Laat hem maar mooi dat balletje vasthouden voorin. Verder qua middenveld post eens met Zeus. Had zelf als je toch perse met Babel wilde spelen voorin zondag, met Promes op tien gespeeld. Nu allebei een periode op rechts, allebei belachelijk zwak. En als je dan toch graag iemand op tien wil hebben staan met de kwaliteiten van Siem(de 16 in, scorend vermogen) dan had je met Donny daar moeten spelen en met Careltje erachter. Ajax moet zich echt beter wapenen tegen het 4-4-2 voetbal van de tegenstanders. Iedere tegenstander die 4-4-2 gaat spelen tegen Ajax maakt zoveel meer kans. Blij dat we tegen een matige trainer als Fabertje spelen zondag. Het wordt zo te statisch voorin. Wanneer Neres (naar mijn mening zo onderschat) en Ziyech terug zijn kun je weer met Tadic in de spits spelen. Nu is er te weinig voetballend vermogen om Tadic goed te bedienen, Tadic heeft dat vermogen wel en daarom zie ik hem graag een linie naar achteren (op rechts) en dan Traore die ook over voetballend vermogen bezit gewoon op 9. Dat is denk ik de enige manier tot Ziyech en Neres terug zijn om het voetbal ook terug te krijgen. Onana (?), Mazraoui, Veltman, Martinez, Nico, Eiting, Gravenberch, Donny, Promes, Tadic, Traore Is mijn ideale opstelling tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Zou er dan nog eerder voor kiezen om Tadic op "10" te zetten achter Traore. Babel en Promes op de vleugels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten