Elsjorro1990 Geplaatst 13 december 2018 Share Geplaatst 13 december 2018 39 minuten geleden zei N4z4reno: Aanloop mag je wel onderbreken, echter mag je niet terug naar achteren lopen. Dus wel stil blijven staan en dan verder. Zoals Lewa deed. Maar er mag niemand in de 16 staan toch? Stonden er nog al wat namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 7 uur geleden zei N4z4reno: Aanloop mag je wel onderbreken, echter mag je niet terug naar achteren lopen. Dus wel stil blijven staan en dan verder. Zoals Lewa deed. Zie dit staan bij de officiële spelregels van de KNVB: - een schijnbeweging maken bij het trappen van de bal, nadat de aanloop is afgerond (een schijnbeweging tijdens de aanloop is toegestaan); de scheidsrechter geeft de nemer een waarschuwing. Lekker onduidelijk allemaal... Mario van der Ende zei dit: Vind het echt heel erg krom allemaal. Meen me te herinneren dat de regel al jarenlang is dat je altijd in voorwaartse beweging moet blijven, en dat je dus niet stil mag staan. Kan echter nergens duidelijkheid vinden, enkel dat een 'schijnbeweging' in je aanloop toegestaan is. Wat is een 'schijnbeweging' en hoe lang mag die duren? Lekkere mogelijkheid om tijd te rekken ook dan, want dan weet ik nog wel een paar trucjes. Zou er gewoon een tijdslimiet of iets dergelijks aan verbinden. Aanloop maximaal tot de rand van het zestienmetergebied en je hebt x-aantal seconden om de bal aan te raken. Ben je ook gelijk van al die rare circusaanloopjes af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 4 uur geleden zei JanVertonghen': Ben je ook gelijk van al die rare circusaanloopjes af. Pogba en Zaza don't agree Vond het verder niet een hele "goede" pot van Ajax. Was wel enorm vermakelijk. Beide rode kaarten terecht. Frenkie slordig. Meh, had deze toch liever gewonnen met iets minder spektakel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 13 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar er mag niemand in de 16 staan toch? Stonden er nog al wat namelijk. Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling hahaha. Ach bon. Om de beste te willen zijn moet je de beste verslaan. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 15 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar er mag niemand in de 16 staan toch? Stonden er nog al wat namelijk. Ja maar daar had Bayern geen nadeel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 (bewerkt) 17 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar er mag niemand in de 16 staan toch? Wordt lastig penalty's nemen dan hoor 14 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 Bod op Magallan schijnt nu geaccepteerd te zijn was nu niet bepaald onder de indruk van wat ik van hem heb gezien moet toch ergens in bijv. Frankrijk toch wel een betere te vinden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 2 uur geleden zei Regis: Bod op Magallan schijnt nu geaccepteerd te zijn was nu niet bepaald onder de indruk van wat ik van hem heb gezien moet toch ergens in bijv. Frankrijk toch wel een betere te vinden zijn. Aan de andere kant moet die Magallan toch wel écht goed zijn, als Ajax zo lang al geïnteresseerd in hem is, en bereid is negen miljoen euro te betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 Als dat daadwerkelijk de opvolger van De Ligt moet worden ga je er inderdaad wel iets te veel op achteruit, vermoed ik. Maar als je hem in de winter al haalt kan je dat op tijd constateren en in de zomer alsnog naar een alternatief zoeken. Jammer ook dat die Schuurs tot nog toe tegen lijkt te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 Magallan is links jongens, dus opvolger van De Ligt lijkt me sterk. Vraag me wel af wat dan de bedoeling is, of Blind weggaat, of dat Wober niet goed genoeg geacht wordt. Rechtsbenige CV heeft prioriteit lijkt mij, zeker gezien Schuurs over een half jaar vast nog niet het gewenste niveau heeft gezien wat hij nu speelt en in hoeverre hij bij de selectie zit. Wil het allemaal nog wel even zien, 10 miljoen is veel voor iemand die niet per se de prioriteit heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 Volgens mij is die rechts hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 1 minuut geleden zei E2E: Tja. Bandé kan er ook helemaal niks van. Orejuela. Soms doen clubs gekke dingen. Bandé kwam bij Ajax en raakte al vroeg geblesseerd. Die Orejuela (en ook Cassierra) konden er indedaad niet veel van, maar goed. Ik ga er van uit dat Ajax niet zomaar interesse heeft in Magallan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 Magallán is rechts. En zullen we Bandé eerst even een eerlijke kans gunnen voordat-ie al weer volledig wordt afgekraakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 1 uur geleden zei E2E: Tja. Bandé kan er ook helemaal niks van. Orejuela. Soms doen clubs gekke dingen. Dat eerste. Baseer je dat dan op die 2 oefenpotjes in de voorbereiding ofzo? Of heb jij elke wedstrijd van Mechelen gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 2 uur geleden zei cimbomcu: Volgens mij is die rechts hoor. Hmm, ik zie het nu inderdaad. Waar heb ik dit dan gelezen, was er echt van overtuigd dat ie links is ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 16 minuten geleden zei Rogier.: Hmm, ik zie het nu inderdaad. Waar heb ik dit dan gelezen, was er echt van overtuigd dat ie links is ? Hij speelt linkscentraal in de verdediging misschien vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 40 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat eerste. Baseer je dat dan op die 2 oefenpotjes in de voorbereiding ofzo? Of heb jij elke wedstrijd van Mechelen gekeken? Verhalen uit Belgie waren nou niet echt heel bijzonder over hem dus wat dat betreft kan je dat ook wel stellen. Maar voor 9 miljoen kan Ajax wel een keer een gokje wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 57 minuten geleden zei Regis: Verhalen uit Belgie waren nou niet echt heel bijzonder over hem dus wat dat betreft kan je dat ook wel stellen. Maar voor 9 miljoen kan Ajax wel een keer een gokje wagen. dat valt wel mee toch? 1e seizoenshelft waren de anders heel erg te spreken over hem. Na zijn aangekondigde transfer werd het allemaal wat minder ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 8 uur geleden zei cimbomcu: Volgens mij is die rechts hoor. Case closed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 2 uur geleden zei Magikarp: Case closed Het orakel heeft gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Als Frenkie en De Ligt weggaan, zullen we dan gewoon voor de grap 35 miljoen bieden voor Lozano en 18 voor Berghuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Ja slim 2 buitenspelers halen als we een centrale verdediger en een middenvelder verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) Ziyech vertrekt ook. Zo breed zitten we verder niet in de vleugelspelers (tenzij je Cerny, Bandé en Johnsen meetelt). Blijft nog meer dan genoeg geld over voor andere versterkingen. Maar die opmerking was natuurlijk semi-serieus at best. 16 december 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Ze hebben er zin in vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) Heerlijke goals hoor, makkelijker gaat het niet worden ook. Als dit geen 8-0 wordt is het eigenlijk nog matig. Vind overigens een ding wel erg jammer hè. Je kan twaalf wisselspelers selecteren, maar Ajax heeft er acht. Waarom zet je daar niet wat jeugdspelers neer? Lekker toch om zulke jongens vandaag eventueel even mee te laten doen. Is toch een boost voor die gasten. Wat ik overigens ook erg apart vind is dat Eiting voortaan met Jong meespeelt en niet eens meer op de bank zit bij het eerste. Heeft wel een kleine blessure gehad, maar toch. Bijleveld daardoor ook naar de bank, en aangezien zijn contract in de zomer afloopt, denk ik dat die weg is na dit seizoen. Jammer man, vind dat oprecht een leuk spelertje. 16 december 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten