Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Mwa, gezien zijn staat van dienst had het een prima moment geweest om afscheid van hem te nemen voor wat betreft het Nederlands elftal. Heel netjes om hem de 100 interlands te laten halen, maar komt eigenlijk op alle posities waarvoor hij in aanmerking komt niet meer in de basis. Tel daarbij op dat hij bij Bayern al twee maanden niet heeft gespeeld en je in de cyclus naar 2024 zit en hij daar (waarschijnlijk) niet meer bij gaat zijn, dan had ik voor iemand anders gekozen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Mwa, gezien zijn staat van dienst had het een prima moment geweest om afscheid van hem te nemen voor wat betreft het Nederlands elftal. Heel netjes om hem de 100 interlands te laten halen, maar komt eigenlijk op alle posities waarvoor hij in aanmerking komt niet meer in de basis. Tel daarbij op dat hij bij Bayern al twee maanden niet heeft gespeeld en je in de cyclus naar 2024 zit en hij daar (waarschijnlijk) niet meer bij gaat zijn, dan had ik voor iemand anders gekozen. 

Ik misschien ook wel. Was helemaal niet gek geweest. Maar ik vind het ook niet idioot dat hij er wel bijzit. Dat is mijn punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Hwb:

Een ervaren, op meerdere posities inzetbare speler erbij met specifieke kwaliteiten en een leiderschapsfunctie is juist helemaal niet gek.

Maar welke specifieke kwaliteiten, buiten zijn trap, heeft hij nog dan en voor welke positie? Want de positie waarvoor hij eigenlijk in aanmerking komt, is nou net de positie waar hij gewoon niet meer kan ( linksback). Voor het middenveld heb je 10 betere opties en centraal heb je er een pak meer.

Dan zou het op basis van prestaties moeten zijn, maar die weten we niet, want hij speelt niet. Ik vind het redelijk ongekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-5-2023 om 08:25 zei Thierryvane:

Beste een geinige selectie voor het EK. Nu hopen dat die vreselijke Van de Looi met een normale formatie begint. Zal wel weer met twee spitsen starten...

Idd gewoon 4-3-3.

Verbruggen

Van Ewijk - Van Hecke - Vd Ven - Hartman
Taylor (als 6) - Gravenberch (als 8)  - Mijnans (als 10)

Manhoef - Brobbey - Summerville (gebrek aan buitenspelers..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft 101 interlands moeten duren maar we zijn eindelijk verlost van de traagste back sinds de oprichting van het betaalde voetbal. Wat een verschrikking was dat zeg (op die bal naar van Persie toe na dan hè?). Ik reken er op dat we vanaf nu alle wedstrijden winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Rogier.:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ronald-koeman-hekelt-besluit-jeremie-frimpong-ik-vind-dit-niet-oke

Maar bij Botman was het wel oké?  Als Frimpong nu nog voor Oranje kiest..

Ik denk dat je de berichten van rond die tijd even moet nalezen. Toen die afzegde voor de oefeninterlands waren ze bij de knvb ook not amused.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik denk dat je de berichten van rond die tijd even moet nalezen. Toen die afzegde voor de oefeninterlands waren ze bij de knvb ook not amused.

Die ken ik, maar heb het gevoel dat de woorden nu ‘harder’ zijn. Over een schorsing oid werd toen niet gesproken volgens mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Die ken ik, maar heb het gevoel dat de woorden nu ‘harder’ zijn. Over een schorsing oid werd toen niet gesproken volgens mij

Grootste verschil is dat Firmpong afzegt voor een EK, terwijl veel mensen hem ook graag in het grote Oranje willen zien. Weet niet of er destijds bij Botman ook naar gevraagd is aan de bondscoach, of alleen bij vd Looij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Boeit in Nederland ook nagenoeg niemand natuurlijk. En clubs zijn er ook niet blij mee, gezien het tijdstip van zo'n OS.

Omdat we ons nooit kwalificeren..:mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites