Fantasy Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Gewoon een ouderwetse 'Hup Holland, Hup!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Het is niet dat als je naar een voetbalwedstrijd gaat je per definitie ordinaire volksliedjes moet zingen en met je armen moet zwaaien, hoor. Daar is een karaoke avond in de plaatselijke kroeg meer geschikt voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 5 uur geleden zei La Pulga: Hebben we er al een beetje zin in!!! nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 3 minuten geleden zei himan: Wat moeten ze dan doen? Bohemian rhapsody zingen? Nou gewoon bier en aanstekersgooien, vuurwerk afsteken of het veld op gooien, racistische dingen roepen, rellen, veld bestormen etc. Jammer dat er nooit iets uit SCN geregeld wordt, een sferactie of iets dergelijks, alleen is dat ergens ook wel moeilijk aangezien sommige clubs niet samen (kunnen) gaan. OnsOranje is een kansloos iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 9 minuten geleden zei Socrates: Het is niet dat als je naar een voetbalwedstrijd gaat je per definitie ordinaire volksliedjes moet zingen en met je armen moet zwaaien, hoor. Daar is een karaoke avond in de plaatselijke kroeg meer geschikt voor. Ik begrijp dat het je niet zo aanstaat, maar ik ben naar die wedstrijd thuis tegen Montenegro geweest met mijn zoon en dan is die sfeer echt wel heerlijk hoor. Zoon vergeet het in elk geval nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Voor kinderen is het anders imo. Het idiote is nu juist dat er allemaal volwassenen kinderdingen staan te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Voor kinderen is het anders imo. Het idiote is nu juist dat er allemaal volwassenen kinderdingen staan te doen. Dat mag jij vinden ja. Ik vond de sfeer, althans bij die wedstrijd, echt fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ben het wel eens met @Socrates. Ben een aantal keer bij het Nederlands elftal geweest, maar het is gewoon een après skifeest waar toevallig ook nog een voetbalwedstrijd plaats vindt. Ik hou van carnaval en heb in mijn studententijd de deur van de Après Skihut in Rotterdam helemaal plat gelopen, maar ik vind dat dan weer absoluut geen voetbalsfeer. Dus ik heb er nooit veel aan gevonden om naar Oranje te gaan en toen ik ooit bij Nederland - Kazachstan was en er bij een 0-1 achterstand doodleuk een wave door het stadion ging heb ik besloten het definitief bij mijn Feyenoord-seizoenkaart te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 43 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat mag jij vinden ja. Ik vond de sfeer, althans bij die wedstrijd, echt fantastisch. Dat heeft ook wel met het vader en zoon momentje te maken toch? Geen idee hoe dat voelt, ik heb geen zoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 2 uur geleden zei RicoV1989: Ben het wel eens met @Socrates. Ben een aantal keer bij het Nederlands elftal geweest, maar het is gewoon een après skifeest waar toevallig ook nog een voetbalwedstrijd plaats vindt. Ik hou van carnaval en heb in mijn studententijd de deur van de Après Skihut in Rotterdam helemaal plat gelopen, maar ik vind dat dan weer absoluut geen voetbalsfeer. Dus ik heb er nooit veel aan gevonden om naar Oranje te gaan en toen ik ooit bij Nederland - Kazachstan was en er bij een 0-1 achterstand doodleuk een wave door het stadion ging heb ik besloten het definitief bij mijn Feyenoord-seizoenkaart te houden Oranje is leuk om te bezoeken met je vriendin ofzo Ik heb altijd het idee dat daar mensen zitten die geen club in NL supporten. Ik ga automatisch staan als er een kans aankomt, bij oranje roept er meteen een dooie achter je; ‘zitten, ik zie niks’ 6-0 tegen zo’n gaar land, wat een onzinnige potten zijn dit. Komen nog wel 2 pittige potjes aan. Danjuma viel wel erg lekker in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Vitesse88: Oranje is leuk om te bezoeken met je vriendin ofzo Met je vriendin? Als ze 12 is wellicht. Mijn vriendin kan al niet tegen het tv-geluid van voetbalwedstrijden trouwens. Als je dan wat schreeuwende mensen hoort. Moet altijd meteen af. Die is nog erger dan ikzelf. 11 oktober 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel mooi. Tegen Gibraltar is het logisch dat je feestende après ski mensen krijgt, daar ga je niet zitten voor heel goed voetbal. Alleen met kinderen is dat leuk. Als je supporters belachelijk gaat maken, dan is alles belachelijk en kijken naar drieëntwintig mannen op een voetbalveld en een balletje ertussen ook belachelijk. Ben ik het niet zo mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Want oranjesupporters en voetbalsupporters staan bovenaan de maatschappelijke ladder en zijn het toonbeeld van redelijkheid, volwassenheid, charme en goede smaak? Wat een rare stellingname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Als ik die interviews zo lees en ik wist niet dat ze tegen Gibraltar speelde dacht ik echt dat we de halve finale van het WK hadden gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Leuk ventje die Danjuma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ik vond Danjuma wel erg goed invallen ja. Eindelijk eens iemand die gewoon lekker ouderwets een mannetje passeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Zes punten uit twee potten die je gewoon niet simpel wint tegenwoordig. Nu op naar Montenegro uit en dan de Noren thuis. Dit moeten we gewoon winnen en dan weer een WK in een winter. Dat wordt geen hossende mensen in een lekker warm weertje voor ons dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Gibraltar niet simpel winnen... als je daar niet simpel wint kan je alles wel opdoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Met simpel bedoel ik meer 10-0 of meer wat eerder met Gibraltar gebeurde. Nu was het "maar" 6-0, terwijl je vroeger tegen dit soort landen 10-0 won. Ze gaan gewoon met 10 man voor de goal liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Het had makkelijk 12-0 kunnen zijn als er iets beter werd afgerond. Was nog steeds hartstikke simpel. Alleen de uitslag viel tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 18 uur geleden zei delichris: Zes punten uit twee potten die je gewoon niet simpel wint tegenwoordig. Nu op naar Montenegro uit en dan de Noren thuis. Dit moeten we gewoon winnen en dan weer een WK in een winter. Dat wordt geen hossende mensen in een lekker warm weertje voor ons dan. Misschien moet je maar beter bij 7 bier houden ipv 10 of meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 25 minuten geleden zei Kyrill: Misschien moet je maar beter bij 7 bier houden ipv 10 of meer Ik drink al maanden geen bier meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Met wat meer scherpte had je Letland ook ruimer gewonnen en had je tegen Gibraltar idd 10 of meer kunnen scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Geen rechterspits, geen rechterspits. Anthony Musaba, onthoud die naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Gaan we doen Cim! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten