N4z4reno Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 De Vrij niet opgeroepen, Sneijder nu opeens wel. Vreemd. EN WAAR IS ROBBEN?!?!?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 (bewerkt) EN WAAR IS ROBBEN?!?!?! Gestopt. Kon je ook niet weten was op alle tv zenders en elke krant en iedere sportgerelateerde website. 3 november 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 De Vrij niet opgeroepen, Sneijder nu opeens wel. Vreemd. EN WAAR IS ROBBEN?!?!?! Waarom geen De Vrij? For Christ's sake, de beste Nederlandse verdediger met een straatlengte voorsprong op alles wat er achter komt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Waarom geen De Vrij? For Christ's sake, de beste Nederlandse verdediger met een straatlengte voorsprong op alles wat er achter komt... In de 25-koppige selectie ontbreekt Stefan de Vrij. Advocaat wil zijn knieproblemen niet verergeren. Lees meer op http://www.voetbalzone.nl Het is maar een oefenpot natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Waarom geen De Vrij? For Christ's sake, de beste Nederlandse verdediger met een straatlengte voorsprong op alles wat er achter komt... Dat ook weer niet. Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Dat ook weer niet. Van Dijk. Nee hoor. De Vrij is by far de beste verdediger. Van Dijk is een aardige verdediger maar een beetje gehyped in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Nee hoor. De Vrij is by far de beste verdediger. Van Dijk is een aardige verdediger maar een beetje gehyped in Engeland. Zijn we het nu eens Pino? Da's best eng eigenlijk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Nee hoor. De Vrij is by far de beste verdediger. Van Dijk is een aardige verdediger maar een beetje gehyped in Engeland. Oké bedankt. Dat is dan jouw mening, ik heb een andere mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Oké bedankt. Dat is dan jouw mening, ik heb een andere mening. Je hebt een foute mening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Ik moet Pino hierin gelijk geven. Ja dat had ik dus goed gezien Dickie: "Sofyan Amrabat heeft alle jeugd elftallen van de KNVB doorlopen, dan is het gek dat je voor Marokko kiest." Hij heeft vier Onder 15 wedstrijden gespeeld... Hey Advocaat zegt weer eens iets wat helemaal niet waar is. What's new. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Hey Advocaat zegt weer eens iets wat helemaal niet waar is. What's new. Pot. Ketel. Zwart. 3 woorden, maak er een spreekwoord. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Dankje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Luuk de Jong bij NL Elftal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Luuk de Jong bij NL Elftal :D Wie had je anders dan opgeroepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Hou me telefoon toch goed in de gaten met al die afmeldingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Ik zet hem na +- 10 min weer uit hoor. Mijn god wat een troosteloos toneel. Enige positieve is het stadion. Oldschool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Dat die Strootman nog mag spelen. Wauw. Hoe zo'n slechte speler bij Roma onder contract staat is voor mij zo'n raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Met een schuin oog op werk kunnen kijken. Dramatisch van wat ik zag, wat een enorm matig team hebben wij zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ik zet hem na +- 10 min weer uit hoor. Mijn god wat een troosteloos toneel. Enige positieve is het stadion. Oldschool Even gekeken hoe de Schotten het poppy appeal zouden vormgeven. Daarna na het gedoe met de ballen wat anders gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Dat die Strootman nog mag spelen. Wauw. Hoe zo'n slechte speler bij Roma onder contract staat is voor mij zo'n raadsel. Aanvoerder zelfs. Best erg ja. Doe dan Blind ofzo. Nouja heb het gisteren weer helemaal afgekeken. Dus verdien vandaag weer een extra snoepje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Fantastic game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Aanvoerder zelfs. Best erg ja. Doe dan Blind ofzo. Nouja heb het gisteren weer helemaal afgekeken. Dus verdien vandaag weer een extra snoepje. Haha ja. Krijg je zo'n kut pot en dan de interviews met Depay en Strootman daarna. Gieren. Strootman totaal misplaatst, Depay had imo nog wel een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Interviews achteraf kijk ik nooit. ;) Maar toch klote dat we nu dit gewoon nog onder Dicky spelen. Had graag al een nieuw coach gezien. Waardoor die wedstrijden misschien nog 1% nut hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Die Schotten hebben pech dat hun twee beste spelers allebei linksback zijn. Net als Slovenië maar dan met keepers, waarvan je er al helemaal moeilijk twee van kunt opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Die commentator is in staat om een wedstrijd met 10 goals ook nog saai te maken ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten