Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Pi-Air en Raffie vinden het echt een geweldige pot tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Pi-Air en Raffie vinden het echt een geweldige pot tot nu toe Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Socrates: Berghuis voor Van Aanholt of De Roon, die zie je ook van 10km aankomen nu he. Ik denk dat De Boer weleens kan 'verrassen' met Timber voor De Roon. Hoewel ik liever gewoon Gravenberch zie. En dan Malen voorin. 17 juni 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Fantasy: Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen Nee was ook niet verbaasd. Vind Pierre sowieso een ongelooflijke galbak.. Laten we vooropstellen dat winst mooi is omdat Oranje dan nog 2 wedstrijden mag spelen. Maar tegen een Italië ga je er op deze manier met minimaal 4-0 vanaf 17 juni 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Wat heeft van Aanholt nou goed gedaan afgelopen 2 wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Jeetje wat armoedig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Als die penalty er niet was geweest dan was het nu helemaal een bloedeloze 0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Als ik Malen was zou ik lekker de bus naar huis pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Waarschuw even die Chinese astronauten. Er komt een bal hun kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Blind, Frenkie en Thijssie zijn wel weer echt goed hoor. Om maar even een positieve noot te plaatsen. Meer Ajax jongens zeg ik! Blind er ook gewoon uit en die loodgieter De Roon mag blijven staan 17 juni 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Denzeeeeelll Definitief exit van Weghorst uit het elftal? 17 juni 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Dumfries weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Handig die snelheid van Malen, zou Frank het gezien hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Hij mist ‘m ook nog bijna met die lompe poten van ‘m Mag toch aannemen dat Malen in de basis start tegen Noord-Macedonië en dat we Weghorst niet meer terug zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Malen staat er twee minuten in en Memphis kan eens een bal geven op een partner die diepgaat en daar ook de snelheid voor heeft. Goh. Verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Krijg je he. Jongen uit de noordkop, Ajax opleiding. Talent spat er direct vanaf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik had 2-0 in m'n poule, dus er gaat nog een doelpunt vallen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 10 minuten geleden zei Socrates: Malen staat er twee minuten in en Memphis kan eens een bal geven op een partner die diepgaat en daar ook de snelheid voor heeft. Goh. Verrassend. Ook maar 10 minuten van kunnen genieten met Luuk ipv Memphis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Grueter wil een collabje met Famke Louise denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 8 minuten geleden zei Socrates: Ik had 2-0 in m'n poule, dus er gaat nog een doelpunt vallen zo. Dat zou voor mijn poule heel prettig zijn. Als t Oostenrijk is die scoort tenminste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Had al zo'n voorgevoel; waarom de Ligt niet even sparen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Waarom groepswinnaar? Normaal gaat doelsaldo voor toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Beetje een zaadpot, wel hele wedstrijd onder controle. Nu wachten tot de knock-outfase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 7 minuten geleden zei Chiemel: Had al zo'n voorgevoel; waarom de Ligt niet even sparen? Waarom? Hij begon tegen Oekraïne ook al niet basis? Kan toch sparen door tegen Noor Macedonië niet te laten spelen? Wijnaldum zou niet goed genoeg zijn voor Barcelona... Bij Nederland is hij erg goed iig.... Vandaag al helemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: Waarom? Hij begon tegen Oekraïne ook al niet basis? Kan toch sparen door tegen Noor Macedonië niet te laten spelen? Wijnaldum zou niet goed genoeg zijn voor Barcelona... Bij Nederland is hij erg goed iig.... Vandaag al helemaal Jij maakte er beste middenvelder van Barcelona van, dat is een beetje overdreven. Pedri en De Jong hebben meer voetbal in hun rechterteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten