Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kyrill:

Niet lullig bedoeld maar wie koopt er uberhaupt bij zulke sites? En voor die prijzen? We hebben toch niet voor niks al jarenlang, zo'n topic met voetbal verkopende shirts websites , voor betaalbaardere prijzen?

Omdat nepshirts ethisch niet zo verantwoord zijn. Dragen o.a. bij aan (kinder)slavernij, mensenhandel etc, nog even los van het namaken zelf. In dit artikel staan wat goede bronnen daarvoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Omdat deze shirts echt van Nike zijn en de sites waar jij naar refereert goedkope namaak produceren. Het gros van de mensen loopt liever in de echte shirts. 

44 minuten geleden zei PJHoutman:

Omdat nepshirts ethisch niet zo verantwoord zijn. Dragen o.a. bij aan (kinder)slavernij, mensenhandel etc, nog even los van het namaken zelf. In dit artikel staan wat goede bronnen daarvoor. 

Jullie hebben gelijk. Ik zat fout, ik dacht dat topic vroeger zo populair is en was, die shirts ook echt zijn, niet dus, duidelijk. Tjnx! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Beppu:

Mbeppu heeft net een belletje gehad van de bondscoach. Nieuws wordt zo naar buiten gebracht. 

newFile.jpg

Elke keer als ik deze gozer zie in iets, moet ik aan jou denken/denk ik dat dit Mbeppu is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

newFile.jpg

Elke keer als ik deze gozer zie in iets, moet ik aan jou denken/denk ik dat dit Mbeppu is.

Hey die kerel was vroeger mijn avatar volgens mij. Moriarty was een hele grote speler in die serie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Hey die kerel was vroeger mijn avatar volgens mij. Moriarty was een hele grote speler in die serie

Andrew Scott heet ie! Hij speelde idd Moriarty in Sherlock,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees even mee Koeman. Skip Dumfries 'ff een potje. Geen idee of hij trouwens weer met 5 verdedigers gaat spelen.

Citaat

Memphis - Malen/Gakpo

Simons

Reijnders - Koopmeiners

Hartman - Aké - Virgil - Geertruida - Frimpong

Verbruggen/Flekken

Zou het stiekem ook wel vet vinden als Q. Timber basis komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Thierryvane:

Lees even mee Koeman. Skip Dumfries 'ff een potje. Geen idee of hij trouwens weer met 5 verdedigers gaat spelen.

Zou het stiekem ook wel vet vinden als Q. Timber basis komt te staan.

#wereldkampioen 

Iemand kijk op hoe Reijnders het nu echt doet in Italië? Voel er ook wel wat voor om een powerhouse als Timber op dit middenveld te zien. Lijkt me op papier complementair met een dynamische passer als Koopmeiners en een creatieve dribbelaar als Simons naast hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. 

Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. 

Nein, doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

@delichris is voorzitter. Even aan hem vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Gini toch, wat een vergelijking :classic_blink:;e. Memphis idemdito trouwens met z’n onhandige uitspraak. Gasten hebben echt een deksel voor hun hoofd. Wat heeft Koeman op z’n hals gehaald. Memphis z’n kwaliteiten staan buiten kijf, hoort in oranje maar dit soort uitspraken (over het algemeen) zijn zo niet handig. Je weet dat je veel commentaar over je heen krijgt, online als op tv. 

9dc1af0a-1276-4a61-85bc-2153811da816.jpeg

2577af47-8549-4146-bc8a-e0814daf4bb6.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Beppu:

En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien:D 

Ik meld mij nu gewoon weer af, hup België

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oprecht vind ik wat Depay doet onhandig, maar niet zo ongekend dom als wat zo'n Wijnaldum staat te roepen. Wat een ontzettend domme uitspraken zeg, getuigt echt van een intelligentieniveau van een  pinda noot.

EK heb ik wel zin in, ik zie Frankrijk als groot favoriet. Maar daarna zie ik vooral heel veel ploegen die gelijkwaardig aan elkaar zijn inclusief Nederland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Frankrijk, Spanje, Engeland en Portugal toch wel beter dan Nederland. Je kan altijd geluk hebben en een rode kaart mee krijgen in de 10e minuut, of een goede loting. Maar met een kwartfinale zit je op niveau en een halve finale is een goede prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites