PJHoutman Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 2 uur geleden zei Kyrill: Niet lullig bedoeld maar wie koopt er uberhaupt bij zulke sites? En voor die prijzen? We hebben toch niet voor niks al jarenlang, zo'n topic met voetbal verkopende shirts websites , voor betaalbaardere prijzen? Omdat nepshirts ethisch niet zo verantwoord zijn. Dragen o.a. bij aan (kinder)slavernij, mensenhandel etc, nog even los van het namaken zelf. In dit artikel staan wat goede bronnen daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei Urbeto: Omdat deze shirts echt van Nike zijn en de sites waar jij naar refereert goedkope namaak produceren. Het gros van de mensen loopt liever in de echte shirts. 44 minuten geleden zei PJHoutman: Omdat nepshirts ethisch niet zo verantwoord zijn. Dragen o.a. bij aan (kinder)slavernij, mensenhandel etc, nog even los van het namaken zelf. In dit artikel staan wat goede bronnen daarvoor. Jullie hebben gelijk. Ik zat fout, ik dacht dat topic vroeger zo populair is en was, die shirts ook echt zijn, niet dus, duidelijk. Tjnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Beetje gek om Dallinga niet op te roepen na de blessures van Zirkzee en Brobbert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 3 minuten geleden zei La Pulga: Beetje gek om Dallinga niet op te roepen na de blessures van Zirkzee en Brobbert. Mbeppu heeft net een belletje gehad van de bondscoach. Nieuws wordt zo naar buiten gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 6 uur geleden zei Beppu: Mbeppu heeft net een belletje gehad van de bondscoach. Nieuws wordt zo naar buiten gebracht. Elke keer als ik deze gozer zie in iets, moet ik aan jou denken/denk ik dat dit Mbeppu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 12 uur geleden zei Kyrill: Elke keer als ik deze gozer zie in iets, moet ik aan jou denken/denk ik dat dit Mbeppu is. Hey die kerel was vroeger mijn avatar volgens mij. Moriarty was een hele grote speler in die serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 minuten geleden zei Beppu: Hey die kerel was vroeger mijn avatar volgens mij. Moriarty was een hele grote speler in die serie Andrew Scott heet ie! Hij speelde idd Moriarty in Sherlock, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Lees even mee Koeman. Skip Dumfries 'ff een potje. Geen idee of hij trouwens weer met 5 verdedigers gaat spelen. Citaat Memphis - Malen/Gakpo Simons Reijnders - Koopmeiners Hartman - Aké - Virgil - Geertruida - Frimpong Verbruggen/Flekken Zou het stiekem ook wel vet vinden als Q. Timber basis komt te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 45 minuten geleden zei Thierryvane: Lees even mee Koeman. Skip Dumfries 'ff een potje. Geen idee of hij trouwens weer met 5 verdedigers gaat spelen. Zou het stiekem ook wel vet vinden als Q. Timber basis komt te staan. #wereldkampioen Iemand kijk op hoe Reijnders het nu echt doet in Italië? Voel er ook wel wat voor om een powerhouse als Timber op dit middenveld te zien. Lijkt me op papier complementair met een dynamische passer als Koopmeiners en een creatieve dribbelaar als Simons naast hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team. Hoe lang zijn die beide mannen geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe lang zijn die beide mannen geblesseerd? Komen hopelijk beide begin april weer terug. Ik zou Brobbey wel voorin willen zien met een Malen/Gakpo er omheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team. Nein, doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team. @delichris is voorzitter. Even aan hem vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Mag het deli? Je kan mij er goed bij hebben tijdens wedstrijddagen, ter bewijs zie Spaans voetbaltopic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Och Gini toch, wat een vergelijking . Memphis idemdito trouwens met z’n onhandige uitspraak. Gasten hebben echt een deksel voor hun hoofd. Wat heeft Koeman op z’n hals gehaald. Memphis z’n kwaliteiten staan buiten kijf, hoort in oranje maar dit soort uitspraken (over het algemeen) zijn zo niet handig. Je weet dat je veel commentaar over je heen krijgt, online als op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Koeman be like: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart De toeslagenaffaire is ook geen issue, want daar heb ik ook niks van gezien. Die gasten kunnen beter stoppen met praten over dit soort onderwerpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Die teksten van Wijnaldum zijn natuurlijk precies waar het ze in Saudi Arabië om te doen is: het normaliseren (en daarmee legitimeren) van het land (en daarmee het regime) in Europa. Pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vind ik leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 9 uur geleden zei Beppu: En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien Ik meld mij nu gewoon weer af, hup België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Oprecht vind ik wat Depay doet onhandig, maar niet zo ongekend dom als wat zo'n Wijnaldum staat te roepen. Wat een ontzettend domme uitspraken zeg, getuigt echt van een intelligentieniveau van een pinda noot. EK heb ik wel zin in, ik zie Frankrijk als groot favoriet. Maar daarna zie ik vooral heel veel ploegen die gelijkwaardig aan elkaar zijn inclusief Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Hoop eigenlijk dat Spanje weer eens heel ver gaat komen. Hebben alleen geen makkelijker poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Ik vind Frankrijk, Spanje, Engeland en Portugal toch wel beter dan Nederland. Je kan altijd geluk hebben en een rode kaart mee krijgen in de 10e minuut, of een goede loting. Maar met een kwartfinale zit je op niveau en een halve finale is een goede prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten