Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Heeft Spanje dan geen talenten die doorkomen op CV ? (op Huijsen na nu dan ;) )

Spanje heeft altijd al meer luxe keuze dan Nederland, op elk gebied ;):classic_biggrin: Is al 10 jaar plus zo. Laat het hem lekker proberen joh, ik zie het hem iig totaal niet lukken. Misschien op het moment niet heel erg, gaat vast ngo wel komen. 

Edited by Kyrill

4 minuten geleden zei Kyrill:

Spanje heeft altijd al meer luxe keuze dan Nederland, op elk gebied ;):classic_biggrin: Is al 10 jaar plus zo. Laat het hem lekker proberen joh, ik zie het hem iig totaal niet lukken. 

Maar dit baseer je dan toch ook gewoon op gebakken lucht aangezien je Huijsen niet kent? 

• Like 1

15 uur geleden zei Rykjvk1:

Jochie loopt sowieso niet over van respect of intelligentie als je het mij vraagt.

Dean Huijsen maakt geen vrienden na heerlijke goal en wordt gewisseld: ‘Hij zal hiervan leren, hij is nog erg jong’ | Buitenlands voetbal | AD.nl

Snap zijn keuze overigens wel, een pagina terug werden het aantal centrale verdedigers nog opgesomd, de concurrentie is waarschijnlijk het grootst op die positie.

Ik heb net dit hele artikel gelezen @bas huijsmans met deze mentaliteit gaat ie al helemaal niet waar maken voor Spaanse elftal. Wat een kut joch :cab::-DDit moet echt heel snel, 180 graden gaan draaien, als ie dit doorzet, zou Congo hem nog niet eens oproepen. Wat een kwal zeg en dan haten mensen op Noa Lang lol

@Urbetonu totaal geen gebakken lucht meer. Artikel gelezen weet meer dan genoeg. Wat een idioot 

Edited by Kyrill

10 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb net dit hele artikel gelezen @bas huijsmans met deze mentaliteit gaat ie al helemaal niet waar maken voor Spaanse elftal. Wat een kut joch Dit moet echt heel snel, 180 graden gaan draaien, als ie dit doorzet, zou Congo hem nog niet eens oproepen. Wat een kwal zeg en dan haten mensen op Noa Lang lol

@Urbetonu totaal geen gebakken lucht meer. Artikel gelezen weet meer dan genoeg. Wat een idioot 

Je hebt het nog altijd niet over zijn voetbalkwaliteiten, want die zijn ontegenzeggelijk aanwezig. Een speler van 18 afschrijven louter omdat hij provocerend juicht is niet alleen onredelijk, maar ook nog eens kortzichtig. 

• Like 5

Zojuist zei Urbeto:

Je hebt het nog altijd niet over zijn voetbalkwaliteiten, want die zijn ontegenzeggelijk aanwezig. Een speler van 18 afschrijven louter omdat hij provocerend juicht is niet alleen onredelijk, maar ook nog eens kortzichtig. 

Hahaaha hahahah. Als dat je enige conclusie is uit dat artikel is, het je het hooguit half gelezen of met halve aandacht iig. Maar klopt ik heb niet over zijn voetbal kwaliteiten, daar weet ik niks van. Of iig niks van gezien, maar met alleen voetbal kwaliteiten kom je niet hé? En hij maakt nu al meer vijanden dan vrienden. Ik ben hier klaar mee, zoals ik zei laat het hem proberen bij Spanje en mijn tegendeel bewijzen, maar ik zie niet gebeuren op deze manier met die kut maniertjes, aso gedrag en meer. Doei 

10 minuten geleden zei Kyrill:

Hahaaha hahahah. Als dat je enige conclusie is uit dat artikel is, het je het hooguit half gelezen of met halve aandacht iig. Maar klopt ik heb niet over zijn voetbal kwaliteiten, daar weet ik niks van. Of iig niks van gezien, maar met alleen voetbal kwaliteiten kom je niet hé? En hij maakt nu al meer vijanden dan vrienden. Ik ben hier klaar mee, zoals ik zei laat het hem proberen bij Spanje en mijn tegendeel bewijzen, maar ik zie niet gebeuren op deze manier met die kut maniertjes, aso gedrag en meer. Doei 

image.png.d6aa70c52e1764a396bb9cf6a84640b4.png

• Like 1

14 minuten geleden zei Kyrill:

Mijn conclusie uit het artikel is dat hij een mooie goal heeft gemaakt - en dat was niet zijn eerste; erg knap op die leeftijd als verdediger - en dat hij daarbij provocerend heeft gejuicht, hier terecht geel voor kreeg en gewisseld werd. Dat Di Francesco dit gedrag vervolgens op tamelijk rancuneuze wijze afkeurt kan moeilijk los gezien worden van zijn teleurstelling over het feit dat Huijsen op de valreep niet voor Frosinone, maar voor Mourinho's Roma koos. 

Niets uit dit artikel maakt dan ook dat Huijsen het niet gaat redden 'met die kut maniertjes, aso gedrag en meer' (en wat is dan meer? Je kende hem tot een uur geleden toch niet?). Wat heb ik dan uit het artikel gemist? 

Overigens is het ook wel interessant om te noemen dat zijn vader Donny Huijsen is - een voormalig talent die zijn belofte besloot te vergooien door in de personen van Holleeder en Cor van Hout enkele verkeerde vrienden te maken. 

• Like 1

1 uur geleden zei Kyrill:

Spanje heeft altijd al meer luxe keuze dan Nederland, op elk gebied ;):classic_biggrin: Is al 10 jaar plus zo. Laat het hem lekker proberen joh, ik zie het hem iig totaal niet lukken. Misschien op het moment niet heel erg, gaat vast ngo wel komen. 

Dan ben ik wel benieuwd naar welke verdedigende talenten zij op dit moment hebben, dat was namelijk mijn vraag. Dat het al 10 jaar plus zo is, betekent niet zo veel natuurlijk aangezien Nederland 10 jaar geleden met De Vrij, BMI en Ron Vlaar aantrad en er nu gewoon een keuze is uit minimaal 6 verdedigers (Aké, Van Dijk, De Ligt, vd Ven, Geertruida, Botman, De Vrij zelf op dit moment dan 10 jaar geleden, Timber wanneer die fit is) die ik op dit moment al wel enigszins vergelijkbaar vindt met Pau Torres, Laporte, Martinez en Robin Le Normand die op dit moment centraal achterin staan bij Spanje. Vandaar ook mijn vraag of er talent aan zit te komen bij Spanje

36 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben hier klaar mee, zoals ik zei laat het hem proberen bij Spanje en mijn tegendeel bewijzen, maar ik zie niet gebeuren op deze manier met die kut maniertjes, aso gedrag en meer. Doei 

Ik zou nog niet iemand van pas 18 jaar direct afschrijven als die 1x iets provocerends heeft gedaan. Mocht die het wekelijks doen, dan wordt het een ander verhaal. Dan kom je misschien uit op een Noa Lang, maar ook die heeft gewoon het Nederlands Elftal gehaald.

22 uur geleden zei Kyrill:

Ik heb net dit hele artikel gelezen @bas huijsmans met deze mentaliteit gaat ie al helemaal niet waar maken voor Spaanse elftal. Wat een kut joch :cab::-DDit moet echt heel snel, 180 graden gaan draaien, als ie dit doorzet, zou Congo hem nog niet eens oproepen. Wat een kwal zeg en dan haten mensen op Noa Lang lol

Kom op zeg Kareltje, waarom die bewoordingen? Zo erg is het toch niet? Huijsen zou naar frosinone, kiest geheel terecht voor AS Roma en wordt vervolgens de hele tijd uitgesloten. Vervolgens maak je een hele knappe goal, die verdedigets op die manier niet vaak maken, en doe je je vinger aan de mond. Daarmee ben je toch niet ineens een kwal? Zelfs de groten der aarde, neem een messi, neem een Ronaldo, die hebben toch op een zeker moment ook dit soort fratsen gedaan?

Het is een actie " in the heat of the moment" die achteraf gezien niet zo handig is. Dat maakt je nog niet een rot joch, maar een persoon met gevoelens. Sterker nog: ik kan het van een 18-jarige jongen beter begrijpen dan van iemand die gepokt en gemazeld is ala messi, die op zijn 33e dit nog even flikt. 

Buiten dat vind ik het een hele talentvolle voetballer en zijn er op dit moment juist bij Spanje niet zo heel veel verdedigende talenten centraal, dus zie ik hem daar best wel een kans maken. 

• Like 1

29 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kom op zeg Kareltje, waarom die bewoordingen? Zo erg is het toch niet? Huijsen zou naar frosinone, kiest geheel terecht voor AS Roma en wordt vervolgens de hele tijd uitgesloten. Vervolgens maak je een hele knappe goal, die verdedigets op die manier niet vaak maken, en doe je je vinger aan de mond. Daarmee ben je toch niet ineens een kwal? Zelfs de groten der aarde, neem een messi, neem een Ronaldo, die hebben toch op een zeker moment ook dit soort fratsen gedaan?

Het is een actie " in the heat of the moment" die achteraf gezien niet zo handig is. Dat maakt je nog niet een rot joch, maar een persoon met gevoelens. Sterker nog: ik kan het van een 18-jarige jongen beter begrijpen dan van iemand die gepokt en gemazeld is ala messi, die op zijn 33e dit nog even flikt. 

Buiten dat vind ik het een hele talentvolle voetballer en zijn er op dit moment juist bij Spanje niet zo heel veel verdedigende talenten centraal, dus zie ik hem daar best wel een kans maken. 

Nee jij vindt als 18 jarige Siiiu van Ronaldo al doet, niet van grootheidswaanzin spreken /zien? Ik wel iig....En ik heb echt al 6x gezegd ik klaar ben met deze discussie maar is goed joh :mmm:

18 minuten geleden zei Kyrill:

Nee jij vindt als 18 jarige Siiiu van Ronaldo al doet, niet van grootheidswaanzin spreken /zien? Ik wel iig....En ik heb echt al 6x gezegd ik klaar ben met deze discussie maar is goed joh 

Ruud van Dwingeloo 4 doet dat ook in een gekke bui als ie een intikker maakt op zaterdagmorgen, dat heeft niet heel veel met grootheidswaanzin te maken.

• Like 2

1 uur geleden zei Kyrill:

Nee jij vindt als 18 jarige Siiiu van Ronaldo al doet, niet van grootheidswaanzin spreken /zien? Ik wel iig....En ik heb echt al 6x gezegd ik klaar ben met deze discussie maar is goed joh :mmm:

Ik denk dat het niet een kwestie is van grootheidswaanzin, maar een stukje frustratie die er uit komt. Dan kunnen we daar over discussiëren of het dan heel handig is of je dat op deze manier doet. Ik denk dat iedereen het wel met je eens is dat het niet heel erg handig is. 

Maar eerlijk: op elk niveau gebeuren dit soort dingen. Ruud van Nistelrooy die tegen Andorra voor een speler gaat staan te juichen, Ronaldo die na een doelpunt zijn hand aan zijn oren doet omdat er messi gescandeerd wordt. Ik denk dat we dat niet grote moeten maken dan wat het is; een stukje frustratie. Meer niet.

Ik heb het zelf ook wel eens gedaan dat soort fratsen, puur uit frustratie omdat je wat tikken gehad hebt, of omdat de tegenstander vervelend deed in de heenwedstrijd en je dan in de terugwedstrijd ze zo terug pakt. Is het handig? Nee. Maar we moeten ook niet net doen alsof dat dan direct gelijk staat aan een waardeloze mentaliteit en/of karakter. 

• Like 3