Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Je mist nu wel echt een creatieve middenvelder idd. Echt jammer dat Berghuis er niet is. Of Gakpo. 

Met dit materiaal zou ik het middenveld zoals bij Ajax neerzetten met Klaassen op 10 (die wel heeft laten zien een klik te hebben met Depay), Wijnaldum in de Gravenberch rol en Frenkie als Alvarez.

Denk dat het vooral ook wel belangrijk is dat hij Malen niet op de vleugel zet. Zet er dan Lang neer, die deze positie wel goed kan invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In vanavond heb ik weinig vertrouwen. Die Noren kunnen hetzelfde wat Montenegro deed, maar dan beter. Ik vrees voor een eindeloos breiwerk in de kleine ruimte en wat goedgeplaatste counters van Noorwegen. Al een geluk dat dat talentje van Dortmund niet meedoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei NicoHaak:

Met dit materiaal zou ik het middenveld zoals bij Ajax neerzetten met Klaassen op 10 (die wel heeft laten zien een klik te hebben met Depay), Wijnaldum in de Gravenberch rol en Frenkie als Alvarez.

Dat laatste dan eerder andersom. Frenkie in zijn natuurlijke rol als LVM/LCM met Wijnaldum als RCM. Al die bondscoaches lijken te denken dat hij puur een lopende tien is, maar hebben kennelijk gemist dat hij in zijn beste tijd bij Liverpool gewoon een redelijk simpele balveroveraar op het middenveld was die meester was in de omschakeling en maar incidenteel bij kwam schuiven in de zestien van de tegenstander. Zou dan ook in zo'n wedstrijd tegen een ploeg met een laag blok geen Klaassen opstellen als tien. Die heeft ruimte nodig om a) zijn loopacties goed te kunnen maken en b) iets met een bal te kunnen doen. Nu scheelt het al dat de valse spits Memphis hem redelijk past (en geen statische afmaker als Haller, bijvoorbeeld), maar het blijft een matige voetballer tegen zulke ploegen. Zie een Lang op tien dan eerder slagen in het tussen de linies komen en balletjes leep doorspelen of zelfs iets forceren. 

Maar goed, Van Gaal kennende gaat 'ie gewoon eigenwijs zijn en niet te veel veranderen. Als hij maar niet weer voor Malen op rechts kiest, dan ben je gewoon een flutcoach. Dat is nog wel de minst geschikte optie. Is gewoon een overschat counterspitsje. Over overschatte voetballers gesproken: Koopmeiners ook lekker op de tribune zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect ik ken ziek veel voetballers. Mark Flekken tot vandaag nog nooit van gehoord. Ik heb moeten Googlen überhaupt achter kwam waar ie speelt. Bundesliga revelatie blijkbaar. Met alle respect ook al valt Bijlow uit je gaat toch niet "nobody" :mmm::cab: als Flekken voor zoiets als dit oproepen? Doe normaal.... 

Pasveer, Stekelenburg, Bizot, Maarten Paes, Krul, Cilessen, Drommel is vast wel één beter toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Met alle respect ik ken ziek veel voetballers. Mark Flekken tot vandaag nog nooit van gehoord. Ik heb moeten Googlen überhaupt achter kwam waar ie speelt. Bundesliga revelatie blijkbaar. Met alle respect ook al valt Bijlow uit je gaat toch niet "nobody" :mmm::cab: als Flekken voor zoiets als dit oproepen? Doe normaal.... 

Pasveer, Stekelenburg, Bizot, Maarten Paes, Krul, Cilessen, Drommel is vast wel één beter toch? 

Stekelenburg en Drommel zijn geblesseerd, Pasveer is 38 en heeft nog nooit een interland gespeeld (en is dus net zo onervaren als Flekken), Bizot kan er geen reet van, Paes idem. Hou je dus Krul en Cillessen over, maar waarom neem je dan Flekken oorspronkelijk mee en die twee allebei niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Erwin.:

Als Flekken de beste is dan moet ie spelen. Dat het een nobody is maakt dan geen zak uit.

Zelf ken ik hem niet als keeper dus kan er ook niet over oordelen.

Uiteraard normaal zou ik ook "minder" erg vinden. Maar dit is belangrijkste wedstrijd voor Oranje in eeuwen. Als je hier WK misloopt dan heb je echt groot probleem. Ik vind de timing voor zo'n enorme belangrijke wedstrijd voor iemand te gaan, die iig voor 95% van Nederland onbekend is en zelfs bij de ""kenners" vrij ongelukkig en op z'n minst Russische roulette achtige praktijken van Louis van Gaal. 

https://www.whoscored.com/Players/115131/Show/Mark-Flekken

Dit net bekeken, kan alle kanten op... 

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Stekelenburg en Drommel zijn geblesseerd, Pasveer is 38 en heeft nog nooit een interland gespeeld (en is dus net zo onervaren als Flekken), Bizot kan er geen reet van, Paes idem. Hou je dus Krul en Cillessen over, maar waarom neem je dan Flekken oorspronkelijk mee en die twee allebei niet? 

Ik wist je ging reageren, zette express twee smileys bij Nobody. Fijn jij daar niet over valt iig, had wel verwacht. Eerste deel duidelijk, snap het! Je laatste vraag, erg goede vraag, geen idee eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

die iig voor 95% van Nederland onbekend is

Dit percentage komt ook ongeveer overeen met het aantal mensen zonder verstand van voetbal. 

Lekker belangrijk of mensen hem kennen of niet. Hij is de keeper van de nummer 3 van de Bundesliga en schijnt het goed te doen. Als er wat fatsoenlijke scouts of ex-keepers zijn wedstrijden bekijken en tot een soortgelijke conclusie komen is dat reden genoeg voor een hoge plek in de rangorde. 

Krul, Bizot en Drommel vind ik allen vooral bewezen kutkeepers. Pasveer is redelijk, maar gemiddeld gezien geen enorme puntenpakker. Dat het dan tussen Cillessen en Flekken gaat is imo vrij logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel raar dat Flekken niet speelt als van Gaal eerst communiceert dat Cillessen de derde keeper is. Dacht dat van Gaal juist de duidelijke en consequente man was? Misschien dat Flekken heel slecht getraind heeft. 

Dat Pasveer geen puntenpakker ben ik het niet mee eens. Op één blunder na geeft hij volgens mij best veel cruciale kansen gepakt de laatste wedstrijden (tegen Dortmund en in de 0-0 wedstrijden) . Las ook ergens daf zijn saves percentage 96% tov 46% van Drommel. Dat je een 38-jarige niet wil laten debuteren snap ik dan wel weer. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kolere. Wat een seniele oude man is die van Gaal ineens in zo'n rolstoel. Voorderest is het tikkie breed-tikkie terug. Maar dat is het eigenlijk altijd als er een Blind op het veld staat. Ik heb zijn vader nog zien voetballen en dat was er ook zo 1. Ik weet trouwens zeker dat we Nederland komende zomer niet op het WK in Qatar gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt heel matig. Middenveld is totaal ruk zo. Gini weer totaal onzichtbaar. Frenkie die niet op 6 moet staan. Blind pakt ballen af maar levert ze 9/10 ook weer in. Elke keer als Cillessen de bal heeft, dan staat Daley op de middenlijn en Denzel bij de cornervlag aan de overkant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al gezegd heb je niks aan Klaassen en Wijnaldum zo hoog en in de kleine ruimtes. Kan je Frenkie moeilijk de schuld voor geven. Nu moet je vooral wat op de flanken gaan forceren, maar dat gaat vrij moeizaam. Backs helpen ook niet mee, beide spelen ongelukkig en missen wat diversiteit in loopacties. Bij Blind zit er sowieso al niks aan versnelling op. Zou Malacia en Lang brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites