N4z4reno Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Cillessen; Tete/Fosu-Mensah, Van Dijk, Rekik/De Vrij, Aké/Pieters/Willems/Riedewald?; Blind/Strootman/Bazoer?, Wijnaldum/Klaassen, Vilhena/Pröpper/Sneijder?; Berghuis?/Lens?, Dost, Promes/Depay Met Cillessen heb je voor begrippen een goede doelman en met Van Dijk en De Vrij een goed centraal duo. Met Blind heb je een zeer goede 6 en met Promes heb je een goede buitenspeler/spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Blind btw sowieso > Strootman op het middenveld. Blind passt veel beter naar voren en de goede wedstrijden van Strootman in het Nederlands elftal zijn bijna op 1 hand te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ja man sowieso. Blind heeft echt genieten passes. Vooral die crosspasses zijn echt om je vingers bij af te likken. Strootman heeft mij nooit echt overtuigd plus het feit hij een grafbek heeft is al reden genoeg om die gozer eruit te pleuren bij wijze van dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hup Babel. Helaas heeft het niet geholpen, kenners weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Zweden wint van Frankrijk omdat ze aan het eind van de wedstrijd nog gelijk stonden, terwijl wij een veegpartij om de oren kregen. Zweden haalt de play-offs omdat er itt Nederland een team staat, zie ook IJsland. Als je 2 eindrondes op rij mist, terwijl een land met 300.000 inwoners zich wel plaatst, moet je het niet hebben over pech maar je kapotschamen en bedenken wat je anders gaat doen. Mwa mwa mwa dit vind ik toch wat overdreven hoor. Zeker een voorbeeld aanhalen (IJsland) dat een grote uitzondering is. Tuurlijk moeten er 100 dingen beter, maar buiten dat had je je nog best kunnen kwalificeren. En dan hoef je het niet eens te gaan hebben over opleiding etc maar alleen al de chaos rond het Nederlands elftal. Chaos imo vooral veroorzaakt door Blind. En dan nog had je je kunnen kwalificeren als Zweden idd niet door een hopeloze fout van Lloris. Veegpartij? Ja, uit, thuis werd het toch 0-1, had dus ook prima hier kunnen gebeuren. Zijn wel drie a vier momenten aan te wijzen waardoor Nederland zich alsnog had kunnen kwalificeren, ondanks de matige vertoningen, waar verder geen discussie over mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mwa mwa mwa dit vind ik toch wat overdreven hoor. Zeker een voorbeeld aanhalen (IJsland) dat een grote uitzondering is. Voor de tweede keer op rij, nadat ze ons in de vorige kwalificatie twee keer kansloos lieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik had het puur over de WK-kwalificatie, vond daar wel een groot verschil in zitten met de EK-kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Natuurlijk is mijn post wat overdreven en spelen heel veel factoren een rol. Maar dat is wel een reactor op dat het missen van het tweede eindtoernooi op rij geweten wordt aan pech, waarbij de winst van Zweden op Frankrijk enkel veroorzaakt werd door die fout van Lloris. Opvallend dat mijn post meer kritiek krijgt dan die opvattingen, volgens mij zijn die namelijk nog een stuk wereldvreemder dan de mijne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Ligt eraan in welke context het wordt geplaatst. Ik zou zeggen: slecht gedaan, maar met een beetje meer geluk was je naar het WK gegaan (of in elk geval de play-offs dan). Alles aan geluk/pech wijten klopt inderdaad (ook) niet. Blind btw sowieso > Strootman op het middenveld. Blind passt veel beter naar voren en de goede wedstrijden van Strootman in het Nederlands elftal zijn bijna op 1 hand te tellen. Strootman is geen 6. Pleit al tijden voor Blind op 6, niet dat dat altijd goed is gegaan, maar die is daar veel meer een speler voor. Strootman zou wel naast/voor Blind kunnen spelen. Zou zelf denk ik zoiets doen qua verdediging/middenveld. Karsdorp - De Vrij - Van Dijk - Haps/Kongolo Blind Klaassen/Wijnaldum - Strootman/Vilhena 11 oktober 2017 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Aké vond ik gisteren ook prima spelen. Zou die dan wel op de plek zetten van Haps/Kongolo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Geen WIllems of Pieters op linksback of Aké? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Vond Aké niet zo goed gister (voorzetten drama), wel een optie inderdaad net als Pieters. Ontloopt elkaar allemaal niet veel denk ik, kijken wie zich de komende tijd het beste ontwikkelt/laat zien lijkt me. Ben zelf niet zo'n fan van Pieters en zie het wel zitten in Haps. Kongolo vind ik ook meer dan prima, alleen moet wel minuten gaan maken. 11 oktober 2017 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ligt eraan in welke context het wordt geplaatst. Ik zou zeggen: slecht gedaan, maar met een beetje meer geluk was je naar het WK gegaan (of in elk geval de play-offs dan). Alles aan geluk/pech wijten klopt inderdaad (ook) niet. Strootman is geen 6. Pleit al tijden voor Blind op 6, niet dat dat altijd goed is gegaan, maar die is daar veel meer een speler voor. Strootman zou wel naast/voor Blind kunnen spelen. Zou zelf denk ik zoiets doen qua verdediging/middenveld. Karsdorp - De Vrij - Van Dijk - Haps/Kongolo Blind Klaassen/Wijnaldum - Strootman/Vilhena Ik zou denk ik Wijnaldum en Klaassen allebei opstellen, al ligt het een beetje aan de tegenstander. Zit dan denk ik wat meer voetbal én scorend vermogen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 (bewerkt) [twitter]918175852990484483[/twitter] [twitter]918176024021610496[/twitter] [twitter]918176554202607616[/twitter] [twitter]918177183927070731[/twitter] [twitter]918178489798414336[/twitter] Laten we het vooral over de onterecht afgekeurde goal tegen Zweden en de blunder van Lloris hebben... -edit- excuses voor de dubbele tweets, weet niet hoe ik dat kan verhelpen. 12 oktober 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 [twitter]918175852990484483[/twitter] [twitter]918176024021610496[/twitter] [twitter]918176554202607616[/twitter] [twitter]918177183927070731[/twitter] [twitter]918178489798414336[/twitter] Laten we het vooral over de onterecht afgekeurde goal tegen Zweden en de blunder van Lloris hebben... -edit- excuses voor de dubbele tweets, weet niet hoe ik dat kan verhelpen. Hahah sorry hoor, maar je bent nu verschrikkelijk aan het chargeren. Ten eerste heb ik duidelijk benoemd dat het een combinatie van factoren is, maar dat pech zeker 1 van de doorslaggevende onderdelen is van het niet kwalificeren, te samen met verminderde prestaties op het veld ald ook buiten het veld door de top van de KNVB + staf. dan kom je hier even wijs doen met wat statistieken waarvan zeker de assist van de keeper van Bosnië en belachelijke statistiek is waar je dan ook helemaal niks aan kunt doen. Zo kun je vast ook wel een statistiek maken dat cillessen meer ballen heeft tegenhouden dan de spits van frankrijkz hou op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Na twee van zulke kwalificatierondes moet je helemaal geen excuses aandragen in de vorm van blunders of arbitrale dwalingen imo. En daarnaast gaat het natuurlijk niet om de keeper van Bosnië, maar dat bijna ons hele middenveld (Wijnaldum, Sneijder, Strootman, Vilhena, Pröpper) en de twee spitsen (Dost en Janssen) geen assist hebben gegeven. Die keeper van Bosnië is gewoon een gebbetje voor erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Je hebt de kwalificatie in Bulgarije (en misschien in Zweden, maar daar kan je in principe wel gelijkspelen) uit handen gegeven. Dat had vrij weinig met pech te maken. Wat wel met pech te maken heeft is dat Lloris in de laatste minuut opeens de bal in Toivonen zijn voeten schuift en die voor het eerst in zijn carrière een bal goed raakt. Echter kom je een punt / vijf doelpunten te kort, dus de verliespartij in Bulgarije heeft je gewoon de das om gedaan. Jammer, maar helaas. Verder inderdaad heel triest dat niemand van die middenvelders een assist gegeven heeft en dat je de gehele kwalificatie gespeeld hebt met een spits die maar 1 op de 33 schoten in het netje weet te krijgen. Dat kan echt niet eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Iedereen vind het slecht dat het NL elftal het niet gehaald heeft en vooral de manier waarop. Het enige wat gezegd wordt is dat met net wat meer geluk je er ook gewoon wel had kunnen staan. Doet niet af dat het niet van geluk af zou moeten hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Verder inderdaad heel triest dat niemand van die middenvelders een assist gegeven heeft en dat je de gehele kwalificatie gespeeld hebt met een spits die maar 1 op de 33 schoten in het netje weet te krijgen. Dat kan echt niet eigenlijk. Echt twee absurde statistieken inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Iedereen vind het slecht dat het NL elftal het niet gehaald heeft en vooral de manier waarop. Het enige wat gezegd wordt is dat met net wat meer geluk je er ook gewoon wel had kunnen staan. Doet niet af dat het niet van geluk af zou moeten hangen. Dit klopt, maar ik snap gewoon niet dat het gezegd wordt. Het enige dat het namelijk doet is de suggestie wekken dat het allemaal wel meeviel. En dat is niet zo, het was hondsberoerd. Dus het klopt dat je hier en daar pech hebt gehad, maar welk doel dient het daarop te wijzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Hahah sorry hoor, maar je bent nu verschrikkelijk aan het chargeren. Ten eerste heb ik duidelijk benoemd dat het een combinatie van factoren is, maar dat pech zeker 1 van de doorslaggevende onderdelen is van het niet kwalificeren, te samen met verminderde prestaties op het veld ald ook buiten het veld door de top van de KNVB + staf. dan kom je hier even wijs doen met wat statistieken waarvan zeker de assist van de keeper van Bosnië en belachelijke statistiek is waar je dan ook helemaal niks aan kunt doen. Zo kun je vast ook wel een statistiek maken dat cillessen meer ballen heeft tegenhouden dan de spits van frankrijkz hou op hoor. Wat een reactie zeg :cab: Je snapt toch wel wat Hwb bedoelt? Met verkeerde been uit bed? Hwb, over pech en blunders mag je het eigenlijk niet hebben inderdaad, maar oké dat zien we nog door de vingers. Maar de eerste, de beste het weer op fysiek, mentaliteit, verdedigen, 3-5-2 en gif gaat gooien scheld ik uit. En dan vooral die Henk Hoijtink, eng figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 met wat statistieken waarvan zeker de assist van de keeper van Bosnië en belachelijke statistiek is waar je dan ook helemaal niks aan kunt doen. Zo kun je vast ook wel een statistiek maken dat cillessen meer ballen heeft tegenhouden dan de spits van frankrijkz hou op hoor. Je trekt het de verkeerde kant op man. Dat de keeper van Bosnië een assist heeft is inderdaad belachelijk, kan je niks aan doen en totaal niet relevant. Maar dat al die andere namen géén assist hebben, dat is natuurlijk waar het allemaal om draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 [quote name='cimbomcu'] Wat een reactie zeg :cab: Je snapt toch wel wat Hwb bedoelt? Met verkeerde been uit bed? Hwb, over pech en blunders mag je het eigenlijk niet hebben inderdaad, maar oké dat zien we nog door de vingers. Maar de eerste, de beste het weer op fysiek, mentaliteit, verdedigen, 3-5-2 en gif gaat gooien scheld ik uit. En dan vooral die Henk Hoijtink, eng figuur.[/QUOTE] Nee totaal niet, wel wat spierpijn van het trainen gisteren. Er word nu net gedaan alsof ik alles maar toeschrijf aan pech en dat is natuurlijk niet zo. Verder zijn er een aantal zaken aantoonbaar: dat het voetbal niet best was, maar toch zeker ook dat je gewoon 1 maal keihard genaaid word door de scheidsrechter. Dan laten we de blunder van lloris maar even achterwege. @Hwb welk doel dient het daar op te wijzen? Het mag toch wel benoemd worden toch? Altijd maar dat gezever dat je het dan zelf hebt laten liggen. Daar koop je toch verder helemaal niks voor? Om nog maar niet te spreken over het feit dat je een kwalificatie heel anders begint door met 2-1 te winnen van wat bij voorhand je grote concurrent is ( ik neem aan dat iedereen wel snapt dat je op voorhand een 2e plek als maximaal haalbare kaart ziet) dan op een dergelijke manier gelijk te spelen. Wat overigens niet inhoud dat ik verwacht dat je vanaf dan ineens wonderen gaat verrichten als team, maar het helpt natuurlijk wel. hoewel dit alles niet verduisterd dat er daadwerkelijk poepslecht gespeeld is in sommige wedstrijden, er door 3 bondscoaches verschrikkelijke keuzes worden gemaakt en de spelers zelf nou ook niet bepaald bravoure/enthousiasme uitgestraald hebben deze cyclus. Als je dat naast elkaar weg zet zijn er verschillende zaken te benoemen, en pech is daar net zo goed onderdeel van als het feit dat je niet zo goed gevoetbald hebt. Wat nou als Luxemburg gelijkgespeeld had tegen Zweden en je je wel kwalificeer? Dan spreken we toch ook dat we een slechte cyclus gedraaid hebben, maar vooral geluk hebben gehad dat de plaatselijke banketbakker van dudelange een bal in de 91e minuut in de winkelhaak schiet? Maar je mag dan wel “geluk” benoemen, maar pech niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Je trekt het de verkeerde kant op man. Dat de keeper van Bosnië een assist heeft is inderdaad belachelijk, kan je niks aan doen en totaal niet relevant. Maar dat al die andere namen géén assist hebben, dat is natuurlijk waar het allemaal om draait. Ja dat snap ik zelf ook wel, ik probeer alleen maar aan te geven dat statistieken in vele hoeken te draaien zijn. Wist je bijvoorbeeld dat oranje 3 doelpunten meer heeft gemaakt dan Frankrijk in deze kwalificatie? Het is leuk te benoemen wie er geen assists hebben gemaakt, toch heb je 21 doelpunten gemaakt wat neer komt op ongeveer 2 doelpunten per wedstrijd en blijkbaar 21 assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Je koopt wel degelijk iets voor de 'zever' dat je het zelf hebt laten liggen. Dan kun je namelijk een gedegen analyse maken waarom dan en daar iets aan gaan proberen te doen. Hoe groter de rol is die aan pech wordt toegeschreven, hoe kleiner de noodzaak is daarmee aan de slag te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten