Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=ep3]

Gooi alles in dit topic maar gewoon in een spoiler.

Jochem vertoonde inderdaad wel wat verdacht gedrag deze aflevering, maar vond hem in de eerste 2 afleveringen veels te veel 'kandidaatgedrag' vertonen en daarom staat hij nog niet op mijn mogelijke mollen lijst.

Voor nu blijft Diederik hoog staan, voor de rest heb ik nog niet veel andere mollen. Misschien Imanuelle, maar in ieder geval niet hoog op m'n lijstje.

bewerkt door Maxxert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sigrid heb ik helemaal niet hoog staan en wel hier om: Tijdens de opdracht in de duinen geeft Sigrid meerdere malen over de portofoon aan dat de kartonnen briefjes niet meegenomen hoeven te worden. Dat is niet iets wat een Mol zou doen, die zou alleen maar verwarring willen veroorzaken.

Diederik nogsteeds hoofdverdachte van mij, gevolgd door Jeroen en Thomas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf het begin heb ik Thomas en Jeroen op mijn lijstje staan. Brengen allebei niet heel veel geld in de pot en zijn niet opvallend aanwezig. En dat is meteen de reden waarom ik enkele andere kandidaten niet verdenk.

Verder is het vooral nog gevoel allemaal en heb ik nog geen concrete aanwijzingen kunnen ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep4]

Sigrid :cry:

Tja, wie is er op dit moment niet verdacht...

Jeroen die net voor de opdracht penningmeester wil worden en dan veelste laag inzet

Jochem (die zegt dat hij niks over heeft voor 3 jokers) die 3500 euro betaald voor 1 joker en moeilijker deed dan nodig bij de lasso opdracht

Diederik blijft sowieso op m'n lijstje staan, ookal heeft hij deze aflevering niet heel veel opmerkelijks gedaan, behalve veel betaald voor een joker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gedachtes: Het beste kon je laag inzetten als mol, want dan kon er meer uitgegeven worden. Dat klinkt logisch. Mensen die dus zeggen weinig over te hebben voor 3 jokers, zouden dus verwacht zijn om die reden. Of ene penningmeester die volgens mij niet weet wat een verzekering is en ongeveer niets verzekerd. Domme zeekoe. Slaat natuurlijk nergens op. Moet wel zeggen dat ik ook dacht dat je 1.300 euro per persoon had, al vond ik dat toch wel erg veel. Achteraf is de 1.300 euro in totaal ook logisch, dat werd er gemiddeld per persoon geboden voor 3 jokers.

Is de afvaller nu in tranen omdat de afvaller op Jochem gestemd heeft en daar nu van baalt? Of denkt dat afvaller nu dat Jochem de mol is? Totaal niet duidelijk uit de uitspraken voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=aflevering 4]

Ik wil best de afvaller van de aflevering troosten, hoor. Absoluut geen problemen mee. ;)

Maar zo'n beetje iedereen is voor mij verdacht nu, behalve Imanuelle. Die is volgens mij veel te fanatiek voor een mol. Al is Thomas voor mij nu wel even hoofdverdachte, want die zit wel erg dichtbij telkens als men geld misloopt of verliest.Niet alleen vandaag met die rodeo, maar ook bijv. de duinenopdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thomas zei in een eerdere aflevering (met die 3 verhalen, 1 leugen) ook ff doodleuk dat Diederik z'n tandenborstel enzo er nog stonden dus dat ie niet ver kon zijn. Vergat ie ff toen Diederik vertelde dat ie ergens bovenop een psychedelische berg in Kirgizistan stond te genieten van 4 kleine bevertjes waarvan er 1 iets lichter bruin was dan de anderen

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Ep 4]Ik blijf twijfelen. Ik verdenk Thomas, Diederik en Jeroen. Imanuelle verdenk ik wat meer, maar ze blijft fanatiek. Toch denk ik dat de mol gewoon geld heeft binnengehaald, meer dan normaal zoals de titel, want daarna zou er toch veel geld uitgegeven worden.

bewerkt door Journey
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevaarlijkste Wegen ter Wereld oid al gekeken? Zat ze ook een keer in. Leuke ep. Heeft ze nog ff met Lange Frans lopen knallen in een tentje ergens in de Sahara

Haha ja sowieso dat die twee het toen met elkaar hebben gedaan. De vonken spatten er vanaf.

Op Instagram komt ze over als een bad bitch, maar volgens mij is zij echt een schat. Ze heeft ook zo'n lieve stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='MisterX']Volgens mij heb ik gemist dat je gestopt bent. Sinds wanneer? @Magikarp Kun jij wekelijks de poll verversen etc? Jij bent nog wel steeds mod.[/QUOTE] Ben morgen thuis. Als ik het 's avonds nog niet gedaan heb moet je me ff mentionen. edit: grapje. Kan het makkelijk op mn mobiel doen ook. Als ik het op de maandagavond na de uitzending nog niet heb gedaan kunnen jullie me ff mentionen voortaan bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites