Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Dat laatste seizoen was niet best, en verder vonden ze het een vrij vermoeiende man. Zowel clubleiding als de spelers.

Bron?

Verder stuk om je opmerking over Serero zijn training. 'Wat boeit dat nou'. Nou, veel. Je kan het als trainer niet maken om iemand op te stellen puur omdat die goed kan voetballen, terwijl hij er op de training met de pet naar gooit. Geen idee of dat gebeurt of dat PJ aan het speculeren is, maar daar gaat het nu even niet om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bronnen moet je nooit bekend maken.

Ja goh Serero. Zidane zet Modric en Kroos op de bank. Zullen er wel met de pet naar gooien op de trainingen. Je kan het weer aanhalen, maar zo kun je alles dood relativeren. Conte zet Hazard in de spits, zullen Giroud en Morata er wel met de pet naar gooien en dus had die arme Italiaan geen keus om Hazard dan maar in de spits te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bron?

Verder stuk om je opmerking over Serero zijn training. 'Wat boeit dat nou'. Nou, veel. Je kan het als trainer niet maken om iemand op te stellen puur omdat die goed kan voetballen, terwijl hij er op de training met de pet naar gooit. Geen idee of dat gebeurt of dat PJ aan het speculeren is, maar daar gaat het nu even niet om.

Was aan 't speculeren ja, staat vrij duidelijk bij dat we geen van beiden weten wat er op de training gebeurt en dat ik het daarom raar vind om Fräser te verwijten dat hij Serero op de bank zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij werd toch ook gewoon op de bank gezet? Maar wat vind je van de rest?

Ja omdat hij niet wilde bijtekenen. En hij speelde nog de Gold Cup in juni/juli (?) dus sloot sowieso later aan bij de groep. Logisch als je er niet bij bent in de voorbereiding.

Ga me verder niet mengen in de rest, geen behoefte om teksten te typen waar amper op de inhoud gereageerd zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bronnen moet je nooit bekend maken.

Ja goh Serero. Zidane zet Modric en Kroos op de bank. Zullen er wel met de pet naar gooien op de trainingen. Je kan het weer aanhalen, maar zo kun je alles dood relativeren. Conte zet Hazard in de spits, zullen Giroud en Morata er wel met de pet naar gooien en dus had die arme Italiaan geen keus om Hazard dan maar in de spits te zetten.

Dan vind je het ook vast niet erg dat ik je uitspraak totaal niet serieus neem, totdat iemand het kan bevestigen.

Verder ga je weer aan mijn hele punt voorbij, maar dat is niet echt verrassend meer. Lees mijn post nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Room ook niet beter dan Pasveer hoor. Ik snap ook niet wat PSV met Room moet tbh.

Pasveer is al 34

Room is pas 29

Room heeft heel veel gespeeld laatste jaren voor Vitesse

Zoet wordt al 2-3 jaar gelinkt aan o.a Napoli

Room zijn clausule bij Vitesse was maar 1,5 miljoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Room ook niet beter dan Pasveer hoor.

Vind Room ook geen topper, maar beter dan Pasveer is hij zeker wel. Snap echt niet dat een ploeg als Vitesse zo'n matige doelman heeft. Wat ik nog minder begrijp is dat PSV die man jarenlang als tweede doelman gehad heeft, konden ze beter iemand uit de jeugd de kans geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog minder begrijp is dat PSV die man jarenlang als tweede doelman gehad heeft, konden ze beter iemand uit de jeugd de kans geven.

Waarom zou je iemand uit de jeugd verkiezen als tweede doelman boven een oude, ervaren keeper? De kans dat 'ie gaat spelen is niet aannemelijk en een jeugdige keeper zit vervolgens op de bank of loopt te ballen op een lullig niveau in de A1 of het 2e zo. Is toch prima keuze geweest om Pasveer als tweede keeper te hebben die in drie seizoenen vijf wedstrijdjes onder de lat heeft gestaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je iemand uit de jeugd verkiezen als tweede doelman boven een oude, ervaren keeper? De kans dat 'ie gaat spelen is niet aannemelijk en een jeugdige keeper zit vervolgens op de bank of loopt te ballen op een lullig niveau in de A1 of het 2e zo. Is toch prima keuze geweest om Pasveer als tweede keeper te hebben die in drie seizoenen vijf wedstrijdjes onder de lat heeft gestaan?

Ik kan wel een paar redenen bedenken waarom je iemand uit de jeugd zou verkiezen:

1) Een ervaren tweede keeper kost geld, tijd en middelen. Voor iemand die zo weinig in actie komt, is het de vraag of dat de hesteding daarvan is.

2) Er is meer uitzicht op speeltijd/bij de selectie zitten voor jonge keepers, wat stimulerend kan werken.

3) Het tweede speelt gewoon JL, daar is niets mis mee.

4) De tweede keeper speelt vaak in de beker. Voor de ontwikkeling van jonge spelers kan dat waardevol zijn. Het is zonde daar iemand neer te zetten zonder echte toekomst bij de club.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een keeper uit de jeugd hebt met enige potentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites