Hwb Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Dat is dan ook enorm dom in mijn optiek. Maar reageer nu eens op de vraag. Wat zou Heerenveen dan moeten doen? Een A-junior van 1.86 opstellen? Was dat beter geweest? Hadden ze dan meer kans gehad op de zege tegen PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ze hadden wel kunnen doorselecteren, zodat je in plaats van een koekebakker als Schmidt een degelijke jongen van langer dan 1.75 als back up hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Als je net zo blind bent op het werk als op het forum snap ik wel dat je om de 3 maanden weg wordt gestuurd. Wat doe jij eigenlijk naast parttime Holle Bolle Emir uithangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 (bewerkt) Als je net zo blind bent op het werk als op het forum snap ik wel dat je om de 3 maanden weg wordt gestuurd. Hij zegt dat Cannavaro zelf ook kopduels won. Jij zegt dat de ander het deed. Moet je zelf ook lezen, of direct goed formuleren wat je bedoelt, dan voorkom je dit soort misverstanden. Ff visueel: Dat zijn uitzonderingen ja. Cannavaro was een meester in positioneel goed verdedigen, de gene naast hem kon dan de luchtduels uitvechten. Dat gaat niet als beide centrale verdedigers onder de 1.80 zijn. Dat deed Cannavaro zelf ook. Je praat weer dikke poep 27 januari 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 (bewerkt) Vooral op MU, mensen zoals jij die er niks van snappen corrigeren @JanVertonghen' Cannavaro is inderdaad een ongekende centrale verdediger geweest die ondanks zijn lengte een wereldspeler was. Dat we niet verder komen dan Cannavaro en Zamorano die ik zelf niet heb zien spelen zegt toch genoeg? We gaan toch niet iedere keer Casillas erbij halen wanneer we Lamprou te klein vinden? 27 januari 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Het gaat erom dat jij zei dat zoiets niet kan. Daar komen voorbeelden van, waarop jij reageert dat het uitzonderingen zijn en de cb ernaast de kopduels uitvocht (als dat zo is volgens jou, wat is dan precies de uitzondering?). Dat blijkt dan ook nog eens niet zo te zijn, zo een Cannavaro won ze zelf. Dat die gasten van Heerenveen geen Cannavaro zijn is ook niet iets dat iemand ook maar een klein beetje insinueert, het gaat om de 'semantische' discussie waarin je zegt dat het al niet kan als ze zo klein zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Alle centrale verdedigers die 1.76 zijn op Cannavaro na winnen geen kopduels, alle centrale verdedigers die 1.76 zijn op Cannavaro na laten die kopduels vaak aan de fysieke partner naast zich over. Nu goed? Komop he Magikarp, ze weten allemaal heus wel wat ik bedoel maar willen gaan kutten om dan één man erbij te halen die weinig last had van zijn lengte. Kan het nog erger :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Nee nog steeds niet goed want er klopt geen reet van wat je zegt. We weten wel wat je bedoelt, maar het zijn weer louter onwaarheden die je vertelt. Ken je Javier Mascherano? Die heb ik ook kopduels zien winnen. Kolo Touré heb ik ook vaak genoeg kopduels zien winnen. Moet ik nog meer voorbeelden aanhalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Alle centrale verdedigers die 1.76 zijn op Cannavaro na winnen geen kopduels, alle centrale verdedigers die 1.76 zijn op Cannavaro na laten die kopduels vaak aan de fysieke partner naast zich over. Nu goed? Komop he Magikarp, ze weten allemaal heus wel wat ik bedoel maar willen gaan kutten om dan één man erbij te halen die weinig last had van zijn lengte. Kan het nog erger :D Weet je wat het is, denk dat het al fout gaat bij 'weten allemaal heus wel wat ik bedoel maar willen gaan kutten'. Kutten? Hoezo kutten? Niet iedereen die het niet met je eens is loopt te kutten, er worden gewoon voorbeelden en argumenten gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 (bewerkt) Nee nog steeds niet goed want er klopt geen reet van wat je zegt. We weten wel wat je bedoelt, maar het zijn weer louter onwaarheden die je vertelt. Ken je Javier Mascherano? Die heb ik ook kopduels zien winnen. Kolo Touré heb ik ook vaak genoeg kopduels zien winnen. Moet ik nog meer voorbeelden aanhalen? Moet ik je nu weer verbeteren.. Hardnekkig. Die heb ik ook kopduels zien winnen :D Wat is de volgende stap dat een speler van 1.75 noooooooooit een bal kopt haha. Als Mascherano tegen Aguero speelt zal die een kopduel winnen ja, wanneer Mascherano tegen Carrol speelt dan wint die dat niet en laat hij zijn partner Pique dat duel uitvechten. Zo moeilijk is het toch niet, jongens toch. 27 januari 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Zal vast toeval zijn dat alle topclubs een of meerdere centrale verdedigers boven de 1.90 hebben lopen. Cim's punt staat als een huis, en wil wedden dat als iemand anders het gemaakt had hier veel minder reactie op was gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Moet ik je nu weer verbeteren.. Hardnekkig. Die heb ik ook kopduels zien winnen :D Wat is de volgende stap dat een speler van 1.75 noooooooooit een bal kopt haha. Als Mascherano tegen Aguero speelt zal die een kopduel winnen ja, wanneer Mascherano tegen Carrol speelt dan wint die dat niet en laat hij zijn partner Pique dat duel uitvechten. Zo moeilijk is het toch niet, jongens toch. Waarom niet? Lichaam goed gebruiken, positionering, timing, sprongkracht. Kan prima hoor. Zal natuurlijk niet alles winnen, maar je doet net alsof je kansloos bent als je 10-15 cm kleiner bent dan je directe tegenstander. Dat is pure onzin. Zal vast toeval zijn dat alle topclubs een of meerdere centrale verdedigers boven de 1.90 hebben lopen. Cim's punt staat als een huis, en wil wedden dat als iemand anders het gemaakt had hier veel minder reactie op was gekomen. Ah ik zat er al op te wachten. Punt is: iemand anders komt zeer waarschijnlijk met onderbouwing en gaat niet gelijk met zo'n hautain toontje lopen posten. Daarnaast is het geen toeval nee, dat elke topclub een of meerdere centrale verdedigers boven de 1.90 hebben lopen. Zegt alleen niks over het feit dat centrale verdedigers van rond de 1.80 weinig tot geen kopduels winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 (bewerkt) Ah ik zat er al op te wachten. Punt is: iemand anders komt zeer waarschijnlijk met onderbouwing en gaat niet gelijk met zo'n hautain toontje lopen posten. Ben het ermee eens dat die uithaal naar Pino totaal onnodig was ja. Denk alleen dat Cim het een beetje beu wordt dat men niet ingaat op zijn eerste punt en daarna zijn woorden toch wel slecht interpreteert. Hij zegt helemaal niets raars. Heerenveen had problemen tegen De Jong omdat ze een kleine verdediging hadden opgesteld, iets wat nog niemand hier ontkracht heeft: Omdat ze alles verloren van De Jong en zo PSV de hele tijd kon door voetballen. Daarnaast is het geen toeval nee, dat elke topclub een of meerdere centrale verdedigers boven de 1.90 hebben lopen. Zegt alleen niks over het feit dat centrale verdedigers van rond de 1.80 weinig tot geen kopduels winnen. Jawel, anders zouden topclubs daar niet op selecteren. 27 januari 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 "Al zou je naar Pluto springen, je wint met 1.75 geen kopduel van De Jong" is dan weer pertinent onwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik hoor het je zeggen Even half uurtje Willem II vs. Sparta kijken; valt niet tegen qua spektakel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik ben gekapt met dat soort potjes @Sophomore. Keek vroeger echt alles, maar dit laat ik aan me voorbij gaan. Ga nu alleen nog zitten voor Feyenoord, Ajax, PSV, FC Groningen en heel af en toe nog eens AZ of Utrecht. De rest kijk ik wel in de samenvatting, en dat is soms al tenenkrommend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 [quote name='Baddoo']Ik ben gekapt met dat soort potjes @Sophomore. Keek vroeger echt alles, maar dit laat ik aan me voorbij gaan. Ga nu alleen nog zitten voor Feyenoord, Ajax, PSV, FC Groningen en heel af en toe nog eens AZ of Utrecht. De rest kijk ik wel in de samenvatting, en dat is soms al tenenkrommend[/QUOTE] Oh ik kijk überhaupt geen Eredivisie wedstrijden live, op die van PSV na. Wel samenvattingen natuurlijk. Maar had ff wat tijd te overbruggen voordat Schalke - Frankfurt begon ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Armenteros. Tering. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Dat PSV heeft me weer een partij mazzel zeg, kut goal 28 januari 2017 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Haha en die Guardado trapt weer eens iemand uit de wedstrijd, donkerrode kaart niet gegeven.. Ordinaire schopper is dat toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Haha en die Guardado trapt weer eens iemand uit de wedstrijd, donkerrode kaart niet gegeven.. Ordinaire schopper is dat toch. Dat wordt hem elke week aangepraat. Die op El Ghazi was geel en die van afgelopen weekend was geen eens geel volgens Nijhuis (kreeg geel voor zijn reactie). Echter, die overtreding van vandaag van Andres op Bruns had idd rood kunnen zijn. Blom beoordeelde het echter als niets. 28 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Eens hoor Cim. Die keeper van Willem II kan ook niet, maar dat mag je hier ook niet zeggen. En ja het is waar dat Gijp dit ook roept, maar eens in de zoveel tijd praat hij geen onzin. Omdat het bullshit is, want het is wel degelijk een goede keeper gebleken, heeft echt bij velen de twijfels weggenomen. Sinds kort ook zijn contract verlengd. Casillas is overigens ook maar 1.82. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Dat wordt hem elke week aangepraat. Die op El Ghazi was geel en die van afgelopen weekend was geen eens geel volgens Nijhuis (kreeg geel voor zijn reactie). Echter, die overtreding van vandaag van Andres op Bruns had idd rood kunnen zijn. Blom beoordeelde het echter als niets. El Ghazi plus Klaassen was rood. Maar nee ik bedoel ook niet qua rood maar dat hij weer iemand uit de wedstrijd trapt, dat rare gedrag van hem vorige week was ook al zo vreemd. Doet een beetje raar nu PSV een keer niet bovenaan staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Hm okay interessant. De regels zeggen wat anders. Ik vond hem vandaag geweldig spelen. Krijgt op verschillende sites een 9,5+ als beoordeling. Omdat het bullshit is, want het is wel degelijk een goede keeper gebleken, heeft echt bij velen de twijfels weggenomen. Sinds kort ook zijn contract verlengd. Casillas is overigens ook maar 1.82. Gisteren laat hij weer minstens één houdbare bal door en maakte hij bij een aantal andere situaties een slechte indruk. Maarjah snap dat je in de middenmoot Eredivisie geen wereldkeeper hoeft te hebben, maar hij zit onder het niveau van middenmoot Eredivisie. Die Meul vond ik ook niets en de oudste Bertrams komt ook te kort. Zie toevallig nu Niki Mäenpää keepen bij Brighton. Niet dat ik hem nou een wereldkeeper vind, maar stond ook bij WIllem II onder contract. Casillas vond ik ook altijd te min voor een club als Madrid. Respect dat hij zo'n carrière heeft (gehad). 28 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Guardado is gewoon een recidivist, die eens een wedstrijdje of 8 geschorst moet worden met zijn vieze gestamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten