Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Staat erg veel balverlies tegenover, daarnaast oogt hij soms laks. Daar storen velen zich aan, ondanks dat hij heel belangrijk is in aanvallend opzicht. Ik denk ook dat je meer van hem mag verwachten. Hij lijkt zich niet zo erg te ontwikkelen, bijvoorbeeld met het maken van keuzes. Je ziet hem vaak dezelfde dingen fout doen.

Okok, nou vanmiddag zie ik hem weer eens negentig minuten aan het werk. Hoop van harte dat hij zo dramatisch is als wordt gezegd.

Zeker, vooral de assist bij de tweede goal was uitstekend.

Sportief (y) Drammerige opmerking van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toornstra moet ook op 8. Mist het verfijnde voor een echte 10. Met El Ahmadi, Toornstra en een 10 is je middenveld ook een stuk meer in balans.

Heb je gelijk een stuk meer scorend vermogen tov het middenveld KAE - Tonny - Toornstra/Amrabat en je behoudt toch aardig het loopvermogen waarin het huidige middenveld uitblinkt.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk dat merendeel van het psv publiek de wedstrijd niet kan zien. Lekker knvb, ze hebben vandaag goed aan de fans gedacht ;e Hoe kun je vooraf niet de zondag eruit gooien. En het argument ‘druk programma’ kun je zo de prullenbak ingooien want niemand speelt meer Europees.

Als ze de zondag eruit gooien en er valt geen vlokje sneeuw dan is het ook niet goed. Vind dat er allemaal wel een beetje overdreven gedaan wordt over 'de fans' hoor. Als je in december naar het voetballen gaat kun je er rekening mee houden dat het weer niet zo goed is, dan is het misschien handig om twee uur eerder te vertrekken. Als je dat niet doet bestaat de kans dat je wat later komt. Als dit een concert van pakweg Beyoncé was geweest had niemand gezegd dat het dan maar afgelast moet worden omdat er een paar mensen moeite hebben met de omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zo'n Veltman in je ploeg.

Dat die Hendrix nog in het veld staat..

En als een Toivonen, Kramer, Kuyt, Weghorst zoiets flikt vind je het een schande voor de sport. Gewoon een ontzettend vervelend, achterbaks, naar mannetje is Veltman die de Nederlandse velden wat mij betreft niet vroeg genoeg kan verlaten.

Verder gefeliciteerd Ajacieden, meer dan verdiend gewonnen uiteraard. Zie Ajax echter pas weer gevaarlijk worden voor de titel als ze bij AZ drie punten pakken volgende week. Zal ook wel gebeuren denk ik, AZ is onder Brommie onthutsend zwak tegen de top 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als een Toivonen, Kramer, Kuyt, Weghorst zoiets flikt vind je het een schande voor de sport. Gewoon een ontzettend vervelend, achterbaks, naar mannetje is Veltman die de Nederlandse velden wat mij betreft niet vroeg genoeg kan verlaten.

Verder gefeliciteerd Ajacieden, meer dan verdiend gewonnen uiteraard. Zie Ajax echter pas weer gevaarlijk worden voor de titel als ze bij AZ drie punten pakken volgende week. Zal ook wel gebeuren denk ik, AZ is onder Brommie onthutsend zwak tegen de top 3.

Toivonen en Kramer vind ik idd verschrikkelijk. Die andere 2 niet. Die eerste 2 halen ook zelf geregeld uit, smerig uit. Veltman valt dat toch mee? O ja zijn hand ging een keer naar het gezicht van Lozano nou poehpoeh. Lozano die zelf ook verschrikkelijk aanstelde btw. Maar boeit mij echt vrij weinig, je moet iemand niet de aanleiding geven om zich aan te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toivonen en Kramer vind ik idd verschrikkelijk. Die andere 2 niet. Die eerste 2 halen ook zelf geregeld uit, smerig uit. Veltman valt dat toch mee? O ja zijn hand ging een keer naar het gezicht van Lozano nou poehpoeh. Lozano die zelf ook verschrikkelijk aanstelde btw. Maar boeit mij echt vrij weinig, je moet iemand niet de aanleiding geven om zich aan te stellen.

Hoe ik het interpreteerde (heb het later niet meer terug gezien hoor) was dat Veltman toch een vrij harde elleboog gaf op de slaap van Lozano, heel vervelend boven hem ging hangen en schreeuwen dat hij zich niet aan moet stellen, om vervolgens als een voetballer uit de Spaanse competitie naar de grond te gaan na een vrij onschuldige aai. Dit is waar ik me aan stoorde, dat hypocriete. Iedereen recht op zijn eigen mening uiteraard en ik begrijp je je eigen spelers als het ware ''beschermd'' maar persoonlijk vind ik Veltman nog een paar niveautjes erger dan Toivonen (niet dan Kramer:D, al heb ik bij hem hetzelfde als wat jij bij Veltman hebt. Het boeit je toch minder en je gaat het al snel zien als ''lekker om in de ploeg te hebben'' en als amusement als hij bij jouw club speelt).

Ben ik overigens de enige die de eerste gele kaart van Hendrix belachelijk vind? Hij wordt terecht pissig op Schone die als een debiel nog aan komt glijden als de bal al over de achterlijn is. Vind best dat je dan boos mag zijn. Heeft de wedstrijd verder ook niet geholpen door gelijk al die kaarten te trekken. Vooral het laatste kwartier van de eerste helft is er meer gediscussieerd met de scheidsrechter dan dat er gevoetbald is.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik overigens de enige die de eerste gele kaart van Hendrix belachelijk vind? Hij wordt terecht pissig op Schone die als een debiel nog aan komt glijden als de bal al over de achterlijn is. Vind best dat je dan boos mag zijn. Heeft de wedstrijd verder ook niet geholpen door gelijk al die kaarten te trekken. Vooral het laatste kwartier van de eerste helft is er meer gediscussieerd met de scheidsrechter dan dat er gevoetbald is.

Dat is gewoon de regel. Er kwam een opstootje en dan krijgen de aanstichters beiden geel. Als ie niet zo pissed was geworden had Blom misschien alleen Schone geel gegeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites