Dysproz Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Nou de ophef valt enorm tegen als je het vergelijkt met vorige week. Wat vind jij hier eigenlijk van? @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 9 uur geleden zei Rogier.: Gaat PSV het inderdaad nog heel lastig mee krijgen, zie hen nog genoeg punten verspelen, maar AZ staat er wel al aardig wat op voor. AZ - PSV in 2e seizoenshelft zal heel bepalend worden. Enige is als AZ ook een paar blessures heeft, ze dan ook meteen een stuk minder zullen zijn. Vooral voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Nou de ophef valt enorm tegen als je het vergelijkt met vorige week. Wat vind jij hier eigenlijk van? @Rogier. Geen idee waarom ik hier nog op inga #happen, maar: 1) heel debiel natuurlijk 2) verschil is dat hij meteen z'n excuses aanbiedt, in plaats van erom heen te lullen 3) het was niet gericht tegen iemand 4) er gebeurde niet allemaal andere shit dat niet door de beugel kon Nu was 3 vorige week natuurlijk ook een beetje zo, maar de combinatie met andere dingen maken het toch. Daarnaast is het makkelijker supporters zwart te maken dan Van Basten. In ieder geval, hier laat ik het bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Het was gewoon een oprechte vraag gezien je reactie vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Nog over Van Basten he; hoor veel mensen zeggen dat het niet uitmaakt omdat het een grap was. Ja laten we hopen dat het een (poging tot) grap was, dat lijkt mij nogal evident. Maar mag je alles zeggen als je een grap maakt en de situatie niet expliciet duidelijk is dat het een cabaret voorstelling is? 25 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Nee, maar dit is obviously een slip of the tongue, dus de straf die er nu voor staat lijkt me wel okay. En in tegenstelling tot velen heb ik het idee dat hij het echt niet heel fijn vindt en zich schaamt. Je mag niet alles zeggen, maar om nu meer straf te geven dan nu gedaan wordt. Nee dank je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Slechte pot, maar wel drie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 52 minuten geleden zei Nom de Guerre: Slechte pot, maar wel drie punten. Nog niet eens onverdiend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Ndayishimiye 1 december 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 14 uur geleden zei komodo25: Nog niet eens onverdiend ook. Ik had meer verwacht van Groningen maar het enige vuurwerk kwam van de fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Ik had meer verwacht van Groningen maar het enige vuurwerk kwam van de fans. Met 5 verdedigers spelen dan verwacht ik al niet veel . Plus het blijven opstellen van Hrustic en El Hankouri .. zit veel meer in het team maar komt er niet uit door Buijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 1 uur geleden zei komodo25: Met 5 verdedigers spelen dan verwacht ik al niet veel . Plus het blijven opstellen van Hrustic en El Hankouri .. zit veel meer in het team maar komt er niet uit door Buijs Zeker tegen onze voorhoede... Die extra verdediger hadden jullie niet nodig. Al vind ik die Japanse kerel bij vlagen echt goed, vooral in de duels. Een paar lekkere slidings op Damascan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Zeker tegen onze voorhoede... Die extra verdediger hadden jullie niet nodig. Al vind ik die Japanse kerel bij vlagen echt goed, vooral in de duels. Een paar lekkere slidings op Damascan. Die speelt inderdaad wel goed. Vond Gudmondsson ook goed invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Tering zeg, die Noa Lang heeft ook het IQ van een poffertje volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Haha zou hij zich dat accent zelf aangeleerd hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Vanaf 22.00 min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Ajax nul - Willem twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Op 1-12-2019 om 09:28 zei cimbomcu: Ndayishimiye Wat was hij weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 12 uur geleden zei Sophomore: Ajax nul - Willem twee Wat zou de eindstand geweest zijn als ze het eerste hadden gestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 0-6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2019 Share Geplaatst 8 december 2019 Nou Buijs tijd om op te stappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Zeefuik en VAR dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Hoezo Zeefuik . Was pas 1e 2 kaarten dit seizoen . Eerder Kooi en VAR dit seizoen. Misselijk ventje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Kooi dan he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 3 uur geleden zei komodo25: Hoezo Zeefuik . Was pas 1e 2 kaarten dit seizoen . Eerder Kooi en VAR dit seizoen. Misselijk ventje Bedoelde die handsbal tegen Heerenveen uit. Dus 2 momenten, 2 uitkomsten waar ik niet voor gekozen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten