Sophomore Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) Onderzoek zou nergens op slaan idd In welk opzicht? Het naaien van een medemens (of nog erger, een collega) wordt over het algemeen niet als erg netjes beschouwd. In dat opzicht hebben wij (of laat ik maar alleen voor mezelf spreken; 'ik') andere normen en waarden dan jij. 13 februari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Onderzoek zou nergens op slaan idd Het naaien van een medemens (of nog erger, een collega) wordt over het algemeen niet als erg netjes beschouwd. In dat opzicht hebben wij (of laat ik maar alleen voor mezelf spreken; 'ik') andere normen en waarden dan jij. Ik vind het een slimmigheidje. Als dit zou gebeuren op een WK-finale met de winnende goal als gevolg zou het me nog meer m'n reet roesten. Nu zitten er vrijwel geen consequenties aan verbonden, behalve dan dat iedereen het onsportief vindt. Is het ook, dat ontken ik ook niet. Maar zo erg stoorde ik me er ook weer niet aan. Reactie van Breuer in dat interview vond ik ook wel mooi. Dat jij ineens het naaien van een medemens of collega en normen en waarden er bij haalt, vind ik vrij ver gaan moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Wat als er wel een goal uitvalt? Hij geeft aan dat die niet aangevallen wil worden ivm een blessure van een medespeler. Als je dan ineens door gaat met voetballen, dan is dat een naaistreek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Als dit zou gebeuren op een WK-finale met de winnende goal als gevolg zou het me nog meer m'n reet roesten. Dat bewijst mijn punt toch? Wil niet roomser dan de Paus doen, maar voel me bv. nog steeds kut door die schwalbe van Robben tegen Mexico. Natuurlijk was ik op het moment zelf wel even blij, maar dat kan toch niet eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Gelukkig hoeven we met het scenario dat Veltman een goede voorzet zou geven geen rekening te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Gelukkig hoeven we met het scenario dat Veltman een goede voorzet zou geven geen rekening te houden. Gelukkig had ie vorig weekeinde nog een splijtende pass op Younes waar een goal uitkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Davy Klaassen pleit in De Telegraaf voor het spelen op maandag na een Europa League wedstrijd op donderdag. Ik zou het juist andersom willen zien, meer rust voor een Europese wedstrijd. Nou is dat in de EL niet zo van belang, aangezien je toch pas op donderdag speelt. Maar als een club op dinsdag in de CL moet spelen zie ik graag dat de competitie wedstrijd daarvoor verplaatst wordt naar vrijdag. In Italië doen ze dat ook ( volgens mij dat idee van Klaassen ook). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 In Nederland is het zo krom geregeld he, lijkt wel of er een stelletje achterlijke debielen de hele competitie maken en de planning daarvan. Waarom heeft ieder competitie het goed voor elkaar, behalve de onze? Is het nou zo moeilijk? Waarom speelt Ajax om 14:30 zondag en Feyenoord om 16:45? Die paar uur verschil maakt genoeg uit, vooral in een uitwedstrijd. Waarom speelt Ajax eigenlijk inderdaad niet op maandag wanneer je EL hebt gespeeld? En nu gaat het om Ajax maar geldt natuurlijk voor de competitie in het algemeen. Je schrikt je soms rot hoe erg wij in dit land achterlopen op dat gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Waarom speelt Ajax om 14:30 zondag en Feyenoord om 16:45? Kijkcijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 In Nederland is het zo krom geregeld he, lijkt wel of er een stelletje achterlijke debielen de hele competitie maken en de planning daarvan. Waarom heeft ieder competitie het goed voor elkaar, behalve de onze? Is het nou zo moeilijk? Waarom speelt Ajax om 14:30 zondag en Feyenoord om 16:45? Die paar uur verschil maakt genoeg uit, vooral in een uitwedstrijd. Waarom speelt Ajax eigenlijk inderdaad niet op maandag wanneer je EL hebt gespeeld? En nu gaat het om Ajax maar geldt natuurlijk voor de competitie in het algemeen. Je schrikt je soms rot hoe erg wij in dit land achterlopen op dat gebied. Waarom zouden die twee uurtjes zoveel uitmaken? En ze spelen niet op maandag omdat niemand erop zit te wachten op maandagavond naar een voetbalwedstrijd te gaan, terwijl het weekend daar een uitgelezen mogelijkheid voor is. Ik vind dat wel logisch en wat mij betreft wordt dat ook niet veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 In Nederland is het zo krom geregeld he, lijkt wel of er een stelletje achterlijke debielen de hele competitie maken en de planning daarvan. Waarom heeft ieder competitie het goed voor elkaar, behalve de onze? Is het nou zo moeilijk? Waarom speelt Ajax om 14:30 zondag en Feyenoord om 16:45? Die paar uur verschil maakt genoeg uit, vooral in een uitwedstrijd. Waarom speelt Ajax eigenlijk inderdaad niet op maandag wanneer je EL hebt gespeeld? En nu gaat het om Ajax maar geldt natuurlijk voor de competitie in het algemeen. Je schrikt je soms rot hoe erg wij in dit land achterlopen op dat gebied. Is toch dikke onzin man. Ten eerste trek je veel minder publiek naar het stadion en ten tweede speelt Ajax weer donderdag de return dus dan hebben ze hetzelfde aantal dagen. Het zijn profs, ze moeten niet zo klagen over vermoeidheid. Als Davy dit al lastig vind, dan moet die naar geen transfer maken naar het buitenland. Overigens vind ik wel dat de knvb de Europees spelende clubs een thuiswedstrijd moet geven na een CL/EL speelronde. In de poulefase kan de knvb er rekening mee houden omdat de speeldata bekend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Aangezien er in Spanje, Engeland en Italië wedstrijden ook op maandag worden gespeeld zou ik niet weten waarom er in Nederland ''er niemand op wacht''. Ik vind dat juist grote onzin, het gaat toch om de prestaties van je ploegen? Echt schrikbarend dat wij nu ver achter landen als Zwitserland liggen. Elk andere competitie is aan het experimenteren met competities en schema's behalve hier nog ouderwets vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag. Een voorbeeld: Zo speelde PSV op 6 december een Champions league wedstrijd, en 10 december zaterdag een Eredivisiewedstrijd. Terwijl Sparta - Vitesse en Utrecht - Heracles op zondag speelden. Waarom? Waarom PSV niet op zondag? Het is voor mij dan ook niet verwonderlijk dat PSV zoveel punten heeft gemorst in de eerste seizoenshelft. @PJHoutman Kun je dat uitleggen? Sorry Vitesse88 maar wat jij nu schetst vind ik juist dikke onzin. Het gaat hier ook niet om Ajax of Klaassen maar over het Nederlandse voetbal. ''ze zijn profs dus moeten niet zeuren'' vind ik wel zo'n kul argument. Dat hoor je ook altijd bij de Engelse clubs terwijl die geen winterstop hebben. Niet voor niks dat Leicester vorig jaar kampioen werd zonder Europees voetbal en Chelsea nu kampioen wordt zonder Europees voetbal. 18 februari 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Cim, waarom vind je dat Ajax op maandag moet spelen als ze de donderdag daarop een beslissende EL-wedstrijd hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Oh ja daar had ik zelf ook niet over nagedacht. Al is dit de enige EL speelronde waar wedstrijden zich opvolgen binnen één week (kwalificatie rondes daargelaten), toch? Waarom zijn er deze woensdag eigenlijk EL wedstrijden? Als Davy dit al lastig vind, dan moet die naar geen transfer maken naar het buitenland. Juist wel, want daar wordt er vaker wel rekening mee gehouden. Bijvoorbeeld in Italië, werd hij niet gelinkt aan Napoli? 18 februari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Geloof het wel. En Cim reageert maar verder niet op het feit dat er donderdags weer de return gespeeld moet worden. En oh ja, als voorbeeld. Az moet na een Europese wedstrijd aantreden tegen Willem 2 uit, om half 1. Die zeuren daar ook niet over. Het enige wat je kunt doen is ze laten spelen op zondagmiddag half 3 (wat nu het geval is) of om 16.45u. Maandags moet je vooral doen als je supporters aan fox wil krijgen; komt geen supporter naar het stadion. 18 februari 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Je gaat volledig voorbij mijn punt Vitesse88, nu kom je weer met dat AZ ook niet ''zeurt''. Het gaat niet om Ajax, AZ, Feyenoord of PSV maar om het Nederlands voetbal. Of iemand nou wel of niet zeurt. Ik snap niet waarom jullie steeds op die donderdag terug komen. De groepfase speel je toch ook gewoon om de paar weken? Daar geldt het voor. Het geldt ook zeker voor de CL waar je helemaal niet elke week speelt. Dus 18 februari 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Aangezien Klaassen er nu over begint te miepen, gaat het niet over de groepsfase. Verder vind ik het wel een goed punt om te kijken hoe je hier zo goed mogelijk rekening mee kunt houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Heb al zo'n 5 keer gezegd in één dag in één topic dat het mij niet om Klaassen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Waar gaat het jou dan wel om? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Lees even terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Bek houwe en voetballen. Als het te zwaar voor de dames is trainen ze maar 2 uurtjes minder. En op maandag spelen, treuriger krijg je ze niet hoor. In Spanje zijn ze om 21.00 pas eens wakker met een schappelijk temperatuurtje ja dus dan kan het, maar ze kunnen mn kloten kussen als ze verwachten dat ik om 20.45 op een maandagavond naar een stadion ga. Bekerpotjes zijn al 'uitzonderingen', men moet vroeg op het werk zijn. Naja bij Feyenoord dan niet want dat zijn 45.000 uitkeringstrekkers @Ragazzo maar verder zijn dat geen tijden man 18 februari 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Na 10890832498234 herhalingen kan ik nog steeds niet definitief vast stellen of Ünal nou een schalwbe maakte, het niets was of dat het een penalty was. De beelden/camera hoeken die ik heb gezien, geven niet goed weer of er contact was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Is toch dikke onzin man. Ten eerste trek je veel minder publiek naar het stadion en ten tweede speelt Ajax weer donderdag de return dus dan hebben ze hetzelfde aantal dagen. Het zijn profs, ze moeten niet zo klagen over vermoeidheid. Als Davy dit al lastig vind, dan moet die naar geen transfer maken naar het buitenland. Overigens vind ik wel dat de knvb de Europees spelende clubs een thuiswedstrijd moet geven na een CL/EL speelronde. In de poulefase kan de knvb er rekening mee houden omdat de speeldata bekend zijn. Ja, want de afstanden in Nederland zijn zo gigantisch groot dat het uitmaakt. Paar weken geleden ook iemand die begon over de vermoeiende afstanden van Sparta in de beker en de weekend erop in de Eredivisie. Dat gejammer altijd van die spelers en sommige supporters. Bek houden en voetballen. Minimaal twee volledige dagen geen wedstrijd is meer dan zat, getuige een gemiddeld voetbalseizoen qua trainen, wedstrijden en reizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 (bewerkt) In Engeland is het volgens mij nog erger qua weer Magikarp en daar had je toch 2 weken geleden Liverpool - Chelsea op de maandagavond met een bijna uitverkochte Anfield. Heb liever ook dat je er alles aan doet om eventueel verder te komen in Europees verband dan dat er ipv 50.000 man er 30.000 zitten op een aantal maandagen per seizoen. 19 februari 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Gaan we de voetbalbeleving in Engeland nu vergelijken met die in Nederland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten