Thierryvane Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ook weer een keurige zaag op 't enkeltje. Spitsen die gaan tackelen: niet doen jochie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) Hopelijk gaat het na de wedstrijd niet teveel over de rode kaarten, maar meer over het spel van Heerenveen vandaag. Ben benieuwd naar een close-up herhaling, want ik denk dat de VR Groningen hier erg matst en het een penalty had moeten zijn. 22 september bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 1 uur geleden zei aron24: Had er voor vandaag al 1 moeten hebben. Schandalige speler is dat dat. Vorige week bijvoorbeeld. 1 uur geleden zei MetalMichael: Hopelijk gaat het na de wedstrijd niet teveel over de rode kaarten, maar meer over het spel van Heerenveen vandaag. In positieve zin? Niks van gezien, dus oprecht wel benieuwd. Heb Van Persie ondanks die 9-1 namelijk wel hoog zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Zojuist zei 007mark: Vorige week bijvoorbeeld. In positieve zin? Niks van gezien, dus oprecht wel benieuwd. Heb Van Persie ondanks die 9-1 namelijk wel hoog zitten. Ja, Heerenveen speelde echt leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september #MaduroBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 10 minuten geleden zei Thierryvane: #MaduroBall Niks van gezien zie alleen een hogere xg en meer schoten voor Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Almere in de eerste helft redelijk gefm't Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september De xG van de tweede goal is hier wel bizar laag als je bijna vrij vanaf randje strafschopgebied kunt inschieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Hele zieke beelden van die Nac supporters . Allemaal op beeld, stadionverbod voor het leven aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 22 uur geleden zei Kelvin: De xG van de tweede goal is hier wel bizar laag als je bijna vrij vanaf randje strafschopgebied kunt inschieten. Xg model is niet zaligmakend en houdt volgens mij ook alleen maar rekening met de positie van schieten. Ben het met je eens dat het nogal uitmaakt of er 5 of 0 mensen in de baan van het schot staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 11 minuten geleden zei MetalMichael: Xg model is niet zaligmakend en houdt volgens mij ook alleen maar rekening met de positie van schieten. Ben het met je eens dat het nogal uitmaakt of er 5 of 0 mensen in de baan van het schot staan. Ligt aan het model. Er zijn xG-modellen die daar wel rekening mee houden. Met name een keeper die uit positie is kan veel uit maken. Daarnaast moet je nooit van xG alleen uit gaan. Het is een indicatie dat een team geluk dan wel pech gehad kan hebben maar nooit de volledige waarheid. Niet voor niets dat xG op termijn (over een heel seizoen) vaak net wat meer zegt dan van een losse wedstrijd, omdat de geluksfactor dan kleiner wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Op 23-9-2024 om 11:07 zei Beppu: Hele zieke beelden van die Nac supporters Verwarrend die woorden die zowel in positieve als negatieve context worden gebruikt. Net als 'lauw' bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 11 minuten geleden zei Sophomore: Verwarrend die woorden die zowel in positieve als negatieve context worden gebruikt. Net als 'lauw' bijvoorbeeld. Ik bedoelde het uiteraard in positieve context. Die vieze teringzooi in de kuip moeten we niet accepteren. Zag een bak met knakworsten liggen. Wegwezen met die bende. Heel goed dat er eens een supportersgroep is die dit niet meer pikt en maatregelen treft. Die horecamedewerkers die allemaal op beeld stonden dus inderdaad een stadionverbod voor het leven geven. Ook zij zijn medeplichtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 23 uur geleden zei Erwin.: Ligt aan het model. Er zijn xG-modellen die daar wel rekening mee houden. Met name een keeper die uit positie is kan veel uit maken. Daarnaast moet je nooit van xG alleen uit gaan. Het is een indicatie dat een team geluk dan wel pech gehad kan hebben maar nooit de volledige waarheid. Niet voor niets dat xG op termijn (over een heel seizoen) vaak net wat meer zegt dan van een losse wedstrijd, omdat de geluksfactor dan kleiner wordt. Is inderdaad afhankelijk van het model. Heb via een andere bron ook andere xG's: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Noem een slechtere keeper dan Van der Hart. #FreeNoppert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september (bewerkt) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Noem een slechtere keeper dan Van der Hart. #FreeNoppert @Christian. heeft hem ooit een handtekening laten zetten op ovenwant als cadeau voor mijn vader (lang verhaal). Maar niet verwacht dat het zo goed van toepassing kan zijn. #hetebitterbal 27 september bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 5 minuten geleden zei Thierryvane: Noem een slechtere keeper dan Van der Hart. #FreeNoppert Ik weet er wel een Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Noem een slechtere keeper dan Van der Hart. #FreeNoppert Benjamin van Leer. Sorry ik heb nog onderliggende frustraties die opborrelen van het OBK 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Op 27-9-2024 om 21:51 zei PJHoutman: Ik weet er wel een Retweet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Je kunt ook gewoon antwoord geven op de vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 59 minuten geleden zei Djurovski: Je kunt ook gewoon antwoord geven op de vraag Meer dan dit hoefde ik niet te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 3 minuten geleden zei PJHoutman: Meer dan dit hoefde ik niet te zeggen. Dus Feyenoord moet van der Hart kopen zodat ze erop vooruit gaan in de winter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 3 minuten geleden zei Djurovski: Dus Feyenoord moet van der Hart kopen zodat ze erop vooruit gaan in de winter? Nee gewoon Bijlow opstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Nee gewoon Bijlow opstellen Dat is niet wat er gesteld word. Wellenreuther schijnt slechter te zijn dan die koekebakker in dat dorp. Dus als je die haalt ga je er op vooruit. Blijkbaar is Bijlow nog slechter dan die twee volgens de trainer die nu bij Feyenoord zit. En dat moet dan onze keeper in het nationale team zijn volgens Feyenoorders. Goed om even serieus te zijn. Ja Bijlow moet keepen boven Wellenreuther. Hoewel die het vorig seizoen wel beter deed dan dit seizoen geloof ik. Maar Wellenreuther is wel beter dan van der Hart. Als Groningen nog weer eens keeper nodig heeft hoop ik dat ze voor Wellenreuther gaan dan die uit dat dorp Al ben ik zeer tevreden met Vaessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten