Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei aron24:

Had er voor vandaag al 1 moeten hebben. Schandalige speler is dat dat.

Vorige week bijvoorbeeld.

1 uur geleden zei MetalMichael:

Hopelijk gaat het na de wedstrijd niet teveel over de rode kaarten, maar meer over het spel van Heerenveen vandaag. 

In positieve zin? Niks van gezien, dus oprecht wel benieuwd. Heb Van Persie ondanks die 9-1 namelijk wel hoog zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Kelvin:

De xG van de tweede goal is hier wel bizar laag als je bijna vrij vanaf randje strafschopgebied kunt inschieten.

Xg model is niet zaligmakend en houdt volgens mij ook alleen maar rekening met de positie van schieten. Ben het met je eens dat het nogal uitmaakt of er 5 of 0 mensen in de baan van het schot staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Xg model is niet zaligmakend en houdt volgens mij ook alleen maar rekening met de positie van schieten. Ben het met je eens dat het nogal uitmaakt of er 5 of 0 mensen in de baan van het schot staan. 

Ligt aan het model. Er zijn xG-modellen die daar wel rekening mee houden.

Met name een keeper die uit positie is kan veel uit maken.

Daarnaast moet je nooit van xG alleen uit gaan. Het is een indicatie dat een team geluk dan wel pech gehad kan hebben maar nooit de volledige waarheid. Niet voor niets dat xG op termijn (over een heel seizoen) vaak net wat meer zegt dan van een losse wedstrijd, omdat de geluksfactor dan kleiner wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Sophomore:

Verwarrend die woorden die zowel in positieve als negatieve context worden gebruikt. Net als 'lauw' bijvoorbeeld. 

Ik bedoelde het uiteraard in positieve context. Die vieze teringzooi in de kuip moeten we niet accepteren. Zag een bak met knakworsten liggen. Wegwezen met die bende. Heel goed dat er eens een supportersgroep is die dit niet meer pikt en maatregelen treft. Die horecamedewerkers die allemaal op beeld stonden dus inderdaad een stadionverbod voor het leven geven. Ook zij zijn medeplichtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Erwin.:

Ligt aan het model. Er zijn xG-modellen die daar wel rekening mee houden.

Met name een keeper die uit positie is kan veel uit maken.

Daarnaast moet je nooit van xG alleen uit gaan. Het is een indicatie dat een team geluk dan wel pech gehad kan hebben maar nooit de volledige waarheid. Niet voor niets dat xG op termijn (over een heel seizoen) vaak net wat meer zegt dan van een losse wedstrijd, omdat de geluksfactor dan kleiner wordt.

Is inderdaad afhankelijk van het model. Heb via een andere bron ook andere xG's:

image.png.4df8b0e767a16d55585520cfbd83580a.pngimage.thumb.png.9a134e1d57916f97e463623cd45e116a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Noem een slechtere keeper dan Van der Hart. #FreeNoppert

@Christian. heeft hem ooit een handtekening laten zetten op ovenwant als cadeau voor mijn vader (lang verhaal). Maar niet verwacht dat het zo goed van toepassing kan zijn. #hetebitterbal

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Nee gewoon Bijlow opstellen

Dat is niet wat er gesteld word. Wellenreuther schijnt slechter te zijn dan die koekebakker in dat dorp. Dus als je die haalt ga je er op vooruit. Blijkbaar is Bijlow nog slechter dan die twee volgens de trainer die nu bij Feyenoord zit. En dat moet dan onze keeper in het nationale team zijn volgens Feyenoorders.

Goed om even serieus te zijn. Ja Bijlow moet keepen boven Wellenreuther. Hoewel die het vorig seizoen wel beter deed dan dit seizoen geloof ik. Maar Wellenreuther is wel beter dan van der Hart. Als Groningen nog weer eens keeper nodig heeft hoop ik dat ze voor Wellenreuther gaan dan die uit dat dorp

Al ben ik zeer tevreden met Vaessen

Link naar opmerking
Deel via andere websites