Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Hoe kan een VAR hier nou niet ingrijpen? Hij kijkt naar de man, steekt zijn elleboog uit en raakt de man. Duidelijker ga je het volgens mij niet krijgen toch? Vooral het feit dat die naar de man kijkt en dus precies weer waar die is, maakt het echt een walgelijke actie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Rob Dieperink is net zo'n dwaas. Hoe geef je hier geen rood voor... :cab:

Heb er een hekel aan om het met die commentator eens te zijn, maar dat Dieperink (inderdaad een dwaas) het misschien niet ziet kan ik nog begrijpen. Maar die VAR ;e 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei PJHoutman:

Hahaha hij doet t gewoon weer  Wat een figuur. Dit kan trouwens ook gewoon even aansturen op 'n vertrek zijn hoor. 

Ik zie nu dat dit binnen zes seconden is. Dat is een gevalletje breuk forceren. Zelfde als met dat broodje kroket toen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt toch wel mee? Ze controleren waarschijnlijk of de speler die de assist geeft buitenspel staat, of het hinderlijk buitenspel is van die gast daar net voor die wat blokkeert/vasthoudt en of het geen buitenspel is van de twee spelers die de bal in eerste instantie missen. Ik denk dat het vooral ging of het hinderlijk buitenspel was van de speler die iemand blokkeerde en iets vasthield omdat Linthout zelf moest gaan kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thomassje123:

Snap de reden waarom ook wel

Maakt nog wel dat ik dit een behoorlijk lange (terechte) check vond

Ik zou het wel mooi vinden als er iets meer duidelijkheid komt waarom er bij de VAR gechecked wordt en wat uiteindelijk echt de beslissing is. Voor zowel de mensen in het stadion als die het met 28 herhalingen voor de TV ook nog steeds niet begrijpen.

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Pff.. gaat nog een heel lastig jaar worden voor Sparta zo. Best een prima selectie maar voorin creëren ze echt bar weinig. 

Kayky moet het gaan doen natuurlijk haha. Ligt denk ik aan de verwachtingen van de Sparta fans of het een lastig jaar gaat worden. Verwachten ze handhaving, dan is dat denk ik best snel geregeld, maar als ze verwachten te presteren als de afgelopen 2 seizoenen dan wordt het misschien lastig ja. Denk dat Sparta op zijn laagst plek 12 heeft en met een beetje geluk gewoon weer Play offs heeft voor Europees voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je reinste competitievervalsing, nu geen Feyenoord - Ajax maar op een woensdagavond, tussen 2 andere belangrijke wedstrijden in.

Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

Jaar in, jaar uit verandert Rotterdam in Afghanistan wanneer Ajax arriveert, dat zelfs terwijl er al jarenlang geen uitsupporters bij zijn. Er zijn netten nodig zodat in iedergeval de spelers van Ajax niet bebloed van het veld afkomen, en laten we eerlijk zijn. De kans dat er een keer bij een Feyenoord - Ajax 0-3 supporters van de thuisploeg het veld opkomen om de Ajax spelers een lesje te leren kunnen we toch ook niet helemaal uitsluiten.

Er was dus maar 1 terechte consequentie geweest hiervoor, Ajax mag niet de dupe zijn van de schandalige supporters van Feyenoord en de wedstrijd wordt of gespeeld zonder publiek in Rotterdam (Feyenoord moet dan wel de veiligheid rondom het stadion waarborgen) of gewoon op neutraal terrein. 

We kunnen toch niet zomaar een speelagenda verneuken, Ajax en de fans benadelen omdat er een stelletje hufters zich keer op keer misdragen in Rotterdam.  Nee Feyenoord als club weet dat 1 keer per jaar Ajax op bezoek komt, en het is vooral Feyenoord's probleem om te zorgen dat dit goed gaat en dat Ajax veilig in en uit kan. Dat probleem hoeven ze Ajax en de rest van Nederland niet in de schoenen te schuiven.

Voordat Feyenoorders over vorig jaar beginnen in de Arena, volgens mij weten jullie dondersgoed dat dit niet tegen de club Feyenoord of zijn spelers was gericht, maar op de eigen club, de eigen bestuurders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites