bas huijsmans Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Hoe kan een VAR hier nou niet ingrijpen? Hij kijkt naar de man, steekt zijn elleboog uit en raakt de man. Duidelijker ga je het volgens mij niet krijgen toch? Vooral het feit dat die naar de man kijkt en dus precies weer waar die is, maakt het echt een walgelijke actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 9 minuten geleden zei Thierryvane: Rob Dieperink is net zo'n dwaas. Hoe geef je hier geen rood voor... Heb er een hekel aan om het met die commentator eens te zijn, maar dat Dieperink (inderdaad een dwaas) het misschien niet ziet kan ik nog begrijpen. Maar die VAR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Schouderduw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Dit is gewoon wéér slaan. Nu die VAR en rood, ophoepelen Kramer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Die Kramer , de ene week het heilige boontje uithangen bij de NOS, en een paar weken later dit soort capriolen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus (bewerkt) Hahaha hij doet t gewoon weer Wat een figuur. Dit kan trouwens ook gewoon even aansturen op 'n vertrek zijn hoor. 30 augustus bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Dat dit soort idioten steeds een podium krijgt ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 37 minuten geleden zei PJHoutman: Hahaha hij doet t gewoon weer Wat een figuur. Dit kan trouwens ook gewoon even aansturen op 'n vertrek zijn hoor. Ik zie nu dat dit binnen zes seconden is. Dat is een gevalletje breuk forceren. Zelfde als met dat broodje kroket toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 3 wedstrijden op rij een rode kaart bij RKC. Wat is het record? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Roods Katholieke Combinatie Waalwijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 2 uur geleden zei timpy00: Dat dit soort idioten steeds een podium krijgt ook. Moet je nagaan dat er een verbeterde versie nu voor jouw cluppie gaat spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus https://www.voetbalzone.nl/nieuws/van-voetbaldroom-naar-nachtmerrie-jongetje-bij-az-moest-naakt-de-vrouwelijke-fysio-aanstaren/blte74a8fc65384a67b?fbclid=IwY2xjawE_RLJleHRuA2FlbQIxMQABHQCYTgezItbjtnYaU8PNrhX7HXd48Eoe7erKh-e-MdJZVCWJGV1mrmbHdQ_aem_J7_26Ni-JUKzQ0H_dmweIQ Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 4 uur geleden zei joostmakaay: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/van-voetbaldroom-naar-nachtmerrie-jongetje-bij-az-moest-naakt-de-vrouwelijke-fysio-aanstaren/blte74a8fc65384a67b?fbclid=IwY2xjawE_RLJleHRuA2FlbQIxMQABHQCYTgezItbjtnYaU8PNrhX7HXd48Eoe7erKh-e-MdJZVCWJGV1mrmbHdQ_aem_J7_26Ni-JUKzQ0H_dmweIQ Wtf Wanneer komt dit in FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 18 uur geleden zei joostmakaay: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/van-voetbaldroom-naar-nachtmerrie-jongetje-bij-az-moest-naakt-de-vrouwelijke-fysio-aanstaren/blte74a8fc65384a67b?fbclid=IwY2xjawE_RLJleHRuA2FlbQIxMQABHQCYTgezItbjtnYaU8PNrhX7HXd48Eoe7erKh-e-MdJZVCWJGV1mrmbHdQ_aem_J7_26Ni-JUKzQ0H_dmweIQ Wtf Nico Dijkshoorn had hier jaren geleden ook al soortgelijke verhalen over ivm zijn zoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Is dit de langste check ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Valt toch wel mee? Ze controleren waarschijnlijk of de speler die de assist geeft buitenspel staat, of het hinderlijk buitenspel is van die gast daar net voor die wat blokkeert/vasthoudt en of het geen buitenspel is van de twee spelers die de bal in eerste instantie missen. Ik denk dat het vooral ging of het hinderlijk buitenspel was van de speler die iemand blokkeerde en iets vasthield omdat Linthout zelf moest gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Snap de reden waarom ook wel Maakt nog wel dat ik dit een behoorlijk lange (terechte) check vond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Pff.. gaat nog een heel lastig jaar worden voor Sparta zo. Best een prima selectie maar voorin creëren ze echt bar weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 7 minuten geleden zei Thomassje123: Snap de reden waarom ook wel Maakt nog wel dat ik dit een behoorlijk lange (terechte) check vond Ik zou het wel mooi vinden als er iets meer duidelijkheid komt waarom er bij de VAR gechecked wordt en wat uiteindelijk echt de beslissing is. Voor zowel de mensen in het stadion als die het met 28 herhalingen voor de TV ook nog steeds niet begrijpen. 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Pff.. gaat nog een heel lastig jaar worden voor Sparta zo. Best een prima selectie maar voorin creëren ze echt bar weinig. Kayky moet het gaan doen natuurlijk haha. Ligt denk ik aan de verwachtingen van de Sparta fans of het een lastig jaar gaat worden. Verwachten ze handhaving, dan is dat denk ik best snel geregeld, maar als ze verwachten te presteren als de afgelopen 2 seizoenen dan wordt het misschien lastig ja. Denk dat Sparta op zijn laagst plek 12 heeft en met een beetje geluk gewoon weer Play offs heeft voor Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Willem II dat Red Hot Chili Peppers draait na de wedstrijd. Ik ben fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 10 uur geleden zei bas huijsmans: Willem II dat Red Hot Chili Peppers draait na de wedstrijd. Ik ben fan Bas is fan van knuffelrock, zo schattig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Je reinste competitievervalsing, nu geen Feyenoord - Ajax maar op een woensdagavond, tussen 2 andere belangrijke wedstrijden in. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen. Jaar in, jaar uit verandert Rotterdam in Afghanistan wanneer Ajax arriveert, dat zelfs terwijl er al jarenlang geen uitsupporters bij zijn. Er zijn netten nodig zodat in iedergeval de spelers van Ajax niet bebloed van het veld afkomen, en laten we eerlijk zijn. De kans dat er een keer bij een Feyenoord - Ajax 0-3 supporters van de thuisploeg het veld opkomen om de Ajax spelers een lesje te leren kunnen we toch ook niet helemaal uitsluiten. Er was dus maar 1 terechte consequentie geweest hiervoor, Ajax mag niet de dupe zijn van de schandalige supporters van Feyenoord en de wedstrijd wordt of gespeeld zonder publiek in Rotterdam (Feyenoord moet dan wel de veiligheid rondom het stadion waarborgen) of gewoon op neutraal terrein. We kunnen toch niet zomaar een speelagenda verneuken, Ajax en de fans benadelen omdat er een stelletje hufters zich keer op keer misdragen in Rotterdam. Nee Feyenoord als club weet dat 1 keer per jaar Ajax op bezoek komt, en het is vooral Feyenoord's probleem om te zorgen dat dit goed gaat en dat Ajax veilig in en uit kan. Dat probleem hoeven ze Ajax en de rest van Nederland niet in de schoenen te schuiven. Voordat Feyenoorders over vorig jaar beginnen in de Arena, volgens mij weten jullie dondersgoed dat dit niet tegen de club Feyenoord of zijn spelers was gericht, maar op de eigen club, de eigen bestuurders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Ouissa die scoort tegen FOrtuna :-) Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Op 31-8-2024 om 02:44 zei joostmakaay: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/van-voetbaldroom-naar-nachtmerrie-jongetje-bij-az-moest-naakt-de-vrouwelijke-fysio-aanstaren/blte74a8fc65384a67b?fbclid=IwY2xjawE_RLJleHRuA2FlbQIxMQABHQCYTgezItbjtnYaU8PNrhX7HXd48Eoe7erKh-e-MdJZVCWJGV1mrmbHdQ_aem_J7_26Ni-JUKzQ0H_dmweIQ Wtf EN toch zou ik dit boek echt willen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Heerlijke 12:15 pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten