Spring naar bijdragen

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Valt best mee

Nou Eagles is denk ik het toonbeeld van dit seizoen. Als je thuis maar presteert dan sta je nog hoog ook. Gisteren was het ook wel echt heel slecht. Bijna een wonder dat je wint haha. Maar ja Eagles heeft dan ook wel een hoge gunfactor en ik denk niet alleen bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Nou Eagles is denk ik het toonbeeld van dit seizoen. Als je thuis maar presteert dan sta je nog hoog ook. Gisteren was het ook wel echt heel slecht. Bijna een wonder dat je wint haha. Maar ja Eagles heeft dan ook wel een hoge gunfactor en ik denk niet alleen bij mij

Ik ben het helemaal met je eens. Wat er dit seizoen gebeurd bij ons is niet normaal. En thuis kunnen we (bijna) iedereen hebben. Uit loopt het voor geen ene meter, al moet je wel in gedachten houden dat we AZ, PSV, Feyenoord en Pec (toch een wedstrijd opzich) al hebben gehad. 

Maar gisteren was echt heel erg slecht van ons, maar gelukkig winnen wij hem. 

Die gunfactor hoeft niet zo nodig, dat zijn wij niet gewend en willen wij ook niet. Maar het is nu eenmaal zo door alles wat er rondom de club gebeurd en zeker in thuiswedstrijden. 

Laat ins maar weer lekker ons eigen clubje zijn en niet van het land😉 al die aandacht is leuk, maar hoeft niet zo nodig in Deventer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Ik ben het helemaal met je eens. Wat er dit seizoen gebeurd bij ons is niet normaal. En thuis kunnen we (bijna) iedereen hebben. Uit loopt het voor geen ene meter, al moet je wel in gedachten houden dat we AZ, PSV, Feyenoord en Pec (toch een wedstrijd opzich) al hebben gehad. 

Maar gisteren was echt heel erg slecht van ons, maar gelukkig winnen wij hem. 

Die gunfactor hoeft niet zo nodig, dat zijn wij niet gewend en willen wij ook niet. Maar het is nu eenmaal zo door alles wat er rondom de club gebeurd en zeker in thuiswedstrijden. 

Laat ins maar weer lekker ons eigen clubje zijn en niet van het land😉 al die aandacht is leuk, maar hoeft niet zo nodig in Deventer.

Oh maar die gunfactor is meer omdat ik uit Lettele kom en in Deventer woon nu haha. Ook uit tegen Almere was het bijv. heel erg slecht en speel je dan wel 0-0 of Sparta thuis was ook niet om naar huis te schrijven. Voordeel van een club van het statuur als GAE is dat de goede wedstrijden beter bij blijven dan de slechte wedstrijden. Play-offs voor Europees voetbal zit  er op dit moment echt wel in. Toch kan het ook zo ineens zijn dat je daar niet bij in de buurt komt en nog naar onderen moet gaan kijken aan het einde van het seizoen omdat al het 'geluk' een beetje de verkeerde kant op valt. We gaan het in ieder geval zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Oh maar die gunfactor is meer omdat ik uit Lettele kom en in Deventer woon nu haha. Ook uit tegen Almere was het bijv. heel erg slecht en speel je dan wel 0-0 of Sparta thuis was ook niet om naar huis te schrijven. Voordeel van een club van het statuur als GAE is dat de goede wedstrijden beter bij blijven dan de slechte wedstrijden. Play-offs voor Europees voetbal zit  er op dit moment echt wel in. Toch kan het ook zo ineens zijn dat je daar niet bij in de buurt komt en nog naar onderen moet gaan kijken aan het einde van het seizoen omdat al het 'geluk' een beetje de verkeerde kant op valt. We gaan het in ieder geval zien.

Ah zo, nice. 

Maar als het zo door blijft gaan dan moeten we ook naar de playoffs gaan kijken. Dat kan best dit seizoen als ze het vast weten te houden. 

Tegen Almere was het ook niet best inderdaad, maar verliezen doen ze dan ook niet. Het zit verdedigend ondertussen ook wel goed in elkaar, geven niet heel veel weg. En anders staat De Lange er ook nog. 

Naar onderen kijken hoeft denk ik niet meer, nog 5 keer winnen en we zijn wel veilig. Dus gewoon zo doorgaan en het komt helemaal goed met hopelijk een mooi toetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

AfbeeldingvanWhatsAppop2023-11-25om21_21.42_3dd9b98f.jpg.584afb747985b59cd7fb01806c95d781.jpg

Zal z'n schouder wel zijn, niet dat dat ergens op slaat verder.

VAR kon geen uitsluitsel geven, dan blijft blijkbaar de beslissing van de grens staan. Maar hoe de fuck kan hij overtuigd zijn van buitenspel. Hoezo krijgt de aanvallende partij geen voordeel vanuit hem? Dan kan een VAR altijd nog ingrijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites