GAE EAGLES Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 6 uur geleden zei Kelvin: Wat een ongelofelijk kutseizoen is dit eigenlijk aan het worden in de Eredivisie in zijn algemeenheid. Valt best mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Valt best mee Nou Eagles is denk ik het toonbeeld van dit seizoen. Als je thuis maar presteert dan sta je nog hoog ook. Gisteren was het ook wel echt heel slecht. Bijna een wonder dat je wint haha. Maar ja Eagles heeft dan ook wel een hoge gunfactor en ik denk niet alleen bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Nou Eagles is denk ik het toonbeeld van dit seizoen. Als je thuis maar presteert dan sta je nog hoog ook. Gisteren was het ook wel echt heel slecht. Bijna een wonder dat je wint haha. Maar ja Eagles heeft dan ook wel een hoge gunfactor en ik denk niet alleen bij mij Ik ben het helemaal met je eens. Wat er dit seizoen gebeurd bij ons is niet normaal. En thuis kunnen we (bijna) iedereen hebben. Uit loopt het voor geen ene meter, al moet je wel in gedachten houden dat we AZ, PSV, Feyenoord en Pec (toch een wedstrijd opzich) al hebben gehad. Maar gisteren was echt heel erg slecht van ons, maar gelukkig winnen wij hem. Die gunfactor hoeft niet zo nodig, dat zijn wij niet gewend en willen wij ook niet. Maar het is nu eenmaal zo door alles wat er rondom de club gebeurd en zeker in thuiswedstrijden. Laat ins maar weer lekker ons eigen clubje zijn en niet van het land😉 al die aandacht is leuk, maar hoeft niet zo nodig in Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 23 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ik ben het helemaal met je eens. Wat er dit seizoen gebeurd bij ons is niet normaal. En thuis kunnen we (bijna) iedereen hebben. Uit loopt het voor geen ene meter, al moet je wel in gedachten houden dat we AZ, PSV, Feyenoord en Pec (toch een wedstrijd opzich) al hebben gehad. Maar gisteren was echt heel erg slecht van ons, maar gelukkig winnen wij hem. Die gunfactor hoeft niet zo nodig, dat zijn wij niet gewend en willen wij ook niet. Maar het is nu eenmaal zo door alles wat er rondom de club gebeurd en zeker in thuiswedstrijden. Laat ins maar weer lekker ons eigen clubje zijn en niet van het land😉 al die aandacht is leuk, maar hoeft niet zo nodig in Deventer. Oh maar die gunfactor is meer omdat ik uit Lettele kom en in Deventer woon nu haha. Ook uit tegen Almere was het bijv. heel erg slecht en speel je dan wel 0-0 of Sparta thuis was ook niet om naar huis te schrijven. Voordeel van een club van het statuur als GAE is dat de goede wedstrijden beter bij blijven dan de slechte wedstrijden. Play-offs voor Europees voetbal zit er op dit moment echt wel in. Toch kan het ook zo ineens zijn dat je daar niet bij in de buurt komt en nog naar onderen moet gaan kijken aan het einde van het seizoen omdat al het 'geluk' een beetje de verkeerde kant op valt. We gaan het in ieder geval zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Oh maar die gunfactor is meer omdat ik uit Lettele kom en in Deventer woon nu haha. Ook uit tegen Almere was het bijv. heel erg slecht en speel je dan wel 0-0 of Sparta thuis was ook niet om naar huis te schrijven. Voordeel van een club van het statuur als GAE is dat de goede wedstrijden beter bij blijven dan de slechte wedstrijden. Play-offs voor Europees voetbal zit er op dit moment echt wel in. Toch kan het ook zo ineens zijn dat je daar niet bij in de buurt komt en nog naar onderen moet gaan kijken aan het einde van het seizoen omdat al het 'geluk' een beetje de verkeerde kant op valt. We gaan het in ieder geval zien. Ah zo, nice. Maar als het zo door blijft gaan dan moeten we ook naar de playoffs gaan kijken. Dat kan best dit seizoen als ze het vast weten te houden. Tegen Almere was het ook niet best inderdaad, maar verliezen doen ze dan ook niet. Het zit verdedigend ondertussen ook wel goed in elkaar, geven niet heel veel weg. En anders staat De Lange er ook nog. Naar onderen kijken hoeft denk ik niet meer, nog 5 keer winnen en we zijn wel veilig. Dus gewoon zo doorgaan en het komt helemaal goed met hopelijk een mooi toetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 V Ginkel 3 wedstrijden, oké knvb oké Vitesse, terecht, in beroep. Als er bij een overtreding geen opzet was, dan was het die wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Ik heb er wel verstand van, Eagles nog steeds keurig 5e en Vitesse laatste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Adward Interim Sturing. En ook maar tot de winterstop, ik hoop voor hem dat die man verplichte verlenging heeft opgeschreven in zijn nieuwe contract bij goede resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Een VAR die z'n werk doet in Enschede. Wat hadden we dat graag een aantal weken terug willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Niet zo zuur blijven joh. Dat siert jullie niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Wat een goal van Hamulic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 De tering. Die aanname alleen al was wonderschoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Dat beeld dat moet aantonen dat het buitenspel zou zijn, daar staat hij toch geen buitenspel op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Zal z'n schouder wel zijn, niet dat dat ergens op slaat verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: Zal z'n schouder wel zijn, niet dat dat ergens op slaat verder. VAR kon geen uitsluitsel geven, dan blijft blijkbaar de beslissing van de grens staan. Maar hoe de fuck kan hij overtuigd zijn van buitenspel. Hoezo krijgt de aanvallende partij geen voordeel vanuit hem? Dan kan een VAR altijd nog ingrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 @Bogatyr kan je even kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Zojuist zei La Pulga: @Bogatyr kan je even kijken? Heb momenteel geen lijntje liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Volledig terecht die rode laart van Hilgers. Op zich wel bijzonder dat die scheids niet direct rood gaf, durven ze met de VAR zeker niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Koekoek Van Bommel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Jaja daar issie, de eerste die misbruikt maakt van de hoofdblessure = altijd affluiten regel, lekker bezig Lidberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Nieuw hoofdstuk in de palingsoap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Gelukkig kunnen ze er een reality show van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Zolang die zich nu niet gaat focussen op het zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Zolang die zich nu niet gaat focussen op het zingen. Zit je nou sluikreclame voor Pearle te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Zou wel lekker zijn als Volendam nu weer direct terug gaat naar de KKD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten