Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei ElMarcos:

Deze kan ook zo in een Postbus51 spotje onder het motto; alcohol maakt meer kapot dan je lief is....

Ach is niet de 1e keer dat hij dit beweert: https://www.psvfans.nl/ik-durf-te-zeggen-dat-obispo-beter-is-dan-matthijs-de-ligt/

Valt gewoon onder de categorie clubcoryfeeën die je niet serieus moet nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gert @aron24 wat is jullie mening over het geen ED spelen dit weekend van Ajax en Feyenoord?

Ik vind het lastig....

Aan ene kant je hebt ''extra'' rust.... voor belangrijk duel..

Aan anderen kant in grote competities doen ze dit al jaren week in week uit dinsdag/woensdag spelen en dan zaterdag/zondag weer of donderdag spelen en dan zondag weer..

En als je dan ziet Rangers tegenstander van Ajax wel speelt klinkend 4-1 wint en dus wedstrijd ritme in de been heeft....

En Lazio staat tot nu toe 1-1 thuis tegen Saeliterna in de 56e minuut. Is het wel echt een voordeel ED nu niet spelen, andere keer inhalen, je bent dan iig niet ingespeeld voor hele belangrijke pot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

@Gert @aron24 wat is jullie mening over het geen ED spelen dit weekend van Ajax en Feyenoord?

Ik vind het lastig....

Aan ene kant je hebt ''extra'' rust.... voor belangrijk duel..

Aan anderen kant in grote competities doen ze dit al jaren week in week uit dinsdag/woensdag spelen en dan zaterdag/zondag weer of donderdag spelen en dan zondag weer..

En als je dan ziet Rangers tegenstander van Ajax wel speelt klinkend 4-1 wint en dus wedstrijd ritme in de been heeft....

En Lazio staat tot nu toe 1-1 thuis tegen Saeliterna in de 56e minuut. Is het wel echt een voordeel ED nu niet spelen, andere keer inhalen, je bent dan iig niet ingespeeld voor hele belangrijke pot?

Ik vind het ook lastig Kyrill. In deze fase wellicht wat overtrokken. Als een NL ploeg overwintert en echt voor de prijzen gaat spelen, dan vind ik het steeds meer te rechtvaardigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei sennid:

Zuid-Amerikaans temperament komt naar boven en dan komst een Klaassen zijn frustraties uiten :-D

Is toch heerlijk zo hoort het.

Die Klaassen joh, wat doet hij joh. Mooie is dat heel Ajax op z’n pik getrapt is maar dit zelf net zo hard zou doen bij een voorsprong. 

Dat PSV hier geen 1-5 gewonnen heeft is echt bizar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Die Klaassen joh, wat doet hij joh. Mooie is dat heel Ajax op z’n pik getrapt is maar dit zelf net zo hard zou doen bij een voorsprong. 

Dat PSV hier geen 1-5 gewonnen heeft is echt bizar. 

Die denkt nog een grote meneer te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites