Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Respect voor hoe ze rustig voor de goal blijven bij Sparta bij beide goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wat een bal van De Kamps zeg. Lekker dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 SP-AR-TA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wordt tijd dat ze alleen Fortuna laten zien nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik word gek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wat een blinde die Semedo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Godverdomme, blind paard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Gefeliciteerd Nom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 @Nom de Guerre Gefeliciteerd!! Heracles de play-offs in, hilarisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik word gek hier. Het is maar goed dat ik niet wed, zoveel rare uitslagen van de ploegen onderin de afgelopen weken Niet goed voor de zenuwen ook. Ik kan het allemaal rationeel prima wegzetten als niet echt belangrijk, maar op match day gieren de zenuwen toch door je lijf. Leef je nog? Die kans met Flemming op de goal en nog 2 extra extra minuten erbij Oja, en kans Semedo. 15 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik heb het idee dat ik vijf jaar ouder ben geworden vanmiddag... Morgen weer nieuwe grijze haren spotten in de spiegel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Zojuist zei Chiemel: Leef je nog? Die kans met Flemming op de goal en nog 2 extra extra minuten erbij Met pijn en moeite, het supporterschap van Fortuna is sadomasochisme hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Proficiat @Nom de Guerre! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik heb het idee dat ik vijf jaar ouder ben geworden vanmiddag... Morgen weer nieuwe grijze haren spotten in de spiegel Was jij die oude man op de tribune? Tering die is ook wel 10 jaar ouder geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Nee hij is dat lekkere blonde mokkel dat ook aan het huilen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 31 minuten geleden zei Thomassje123: Was jij die oude man op de tribune? Tering die is ook wel 10 jaar ouder geworden Ik had ook bijna daar een screenshot van gemaakt en hier Guido getagged Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Lekker hoor Fortuna @Nom de Guerre gefeliciteerd. Fantastisch geknokt de laatste paar weken met de keeper, de 2 Grieken en die gasten voorin. Mooi ook dat Gun vertrouwen heeft gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wat een slecht interview zeg met Seuntjes bij ESPN en dat ligt niet aan Seuntjes. ''is het levensbedreigend?'' mafkees, rot op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Congrats @Nom de Guerre Klasse gedaan. Mooi dat Sparta en Fortuna het gered hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Sparta heeft het gered. Mooiste club van Rotterdam blijft in de Eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik heb ze niet gevolgd... Maar RKC 10e verbaast mij iig behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort. Schat je Excelsior zo hoog in? Ik vind ze aanvallend goed, maar achterin is het zelfs naar KKD-maatstaven vrij matig. Misschien mis ik iets, so do tell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort. Niet beetje heel erg voorbarig dit? Eerst nog twee keer Heracles en dan nog winnaar van ADO-Eindhoven. En dan pak je mij altijd aan, als ik gekke dingen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Schat je Excelsior zo hoog in? Ik vind ze aanvallend goed, maar achterin is het zelfs naar KKD-maatstaven vrij matig. Misschien mis ik iets, so do tell. Ik was niet 100% serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten