Chiemel Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Heerlijk begin Willem ll, moet in deze fase echt degradatievoetbal kijken om wat moois/beleving te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Haha die Kamphuis kan het totaal niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Over en weer etteren en eikelen. Fortuna is bloedirritant bezig, maar ik zie een Cerny en een Pröpper ook de hele tijd eikelen. Naja, Cerny toen hij nog meedeed. Nu doet Ugalde dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Lekker hoor, Fortuna. Feyenoord nu nog maar een puntje nodig om 3e plek binnen te halen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Met deze uitslag en de stand bij Willem II begint het er toch wel echt op te lijken dat voor Sparta het doek valt. Zit woensdagavond bij Sparta - PEC, maar ben bang dat het alleen nog maar om plek 17 of 18 gaat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Met deze uitslag en de stand bij Willem II begint het er toch wel echt op te lijken dat voor Sparta het doek valt. Zit woensdagavond bij Sparta - PEC, maar ben bang dat het alleen nog maar om plek 17 of 18 gaat.. Laten we het niet hopen. Beide clubs horen imo in de Eredivisie thuis. Heb zelf stukken minder met een Willem II, RKC en Fortuna, maar die staan er nu wel op het moment surpreme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Willem II vind ik dan meer passen. Sowieso, PEC. En Zwolle. Moet je ermee. Krijg altijd een heel leeg gevoel bij die club. Nu maar hopen dat er geen PEC-hooligans aanwezig zijn hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 10 minuten geleden zei Grote Ree: Laten we het niet hopen. Beide clubs horen imo in de Eredivisie thuis. Heb zelf stukken minder met een Willem II, RKC en Fortuna, maar die staan er nu wel op het moment surpreme. Ja mee eens. Wil mezelf geen Sparta supporter noemen, want ik ben supporter van PSV. Maar Sparta heeft zeker m'n sympathie gewonnen sinds ik nu een aantal jaar in regio Rotterdam woon. Leuk en gezellig stadion en gewoon een club die wat mij betreft in de Eredivisie thuis hoort. Heb zelf inderdaad ook weinig met de clubs die jij noemt. Waarvan ik Willem II dan nog wel een Eredivise waardige club vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Willem II vind ik dan meer passen. Sowieso, PEC. En Zwolle. Moet je ermee. Krijg altijd een heel leeg gevoel bij die club. Nu maar hopen dat er geen PEC-hooligans aanwezig zijn hier! Kijk maar uit, @Grote Ree is niet voor niks al een keer het PEC stadion uitgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Willem II vind ik dan meer passen. Sowieso, PEC. En Zwolle. Moet je ermee. Krijg altijd een heel leeg gevoel bij die club. Nu maar hopen dat er geen PEC-hooligans aanwezig zijn hier! Pas op wat je zegt hoor, met die nieuwe forum admin weet je het maar nooit. Ik herken me niet echt in het 'lege club'-verhaal, maar ik kijk dan ook door een blauw-witte bril. Heb dat gevoel juist bij RKC en Fortuna. Willem II vind ik de laatste jaren eigenlijk ook maar pure opvulling. Maar die hebben wel een mooi tenue wat in hun voordeel spreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 2 minuten geleden zei Grote Ree: Pas op wat je zegt hoor, met die nieuwe forum admin weet je het maar nooit. Ik herken me niet echt in het 'lege club'-verhaal, maar ik kijk dan ook door een blauw-witte bril. Heb dat gevoel juist bij RKC en Fortuna. Willem II vind ik de laatste jaren eigenlijk ook maar pure opvulling. Maar die hebben wel een mooi tenue wat in hun voordeel spreekt. Oh, wist niet dat jij er fan van was. Bij nader inzien een bijzonder aantrekkelijke club met een sterk eigen karakter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 10 minuten geleden zei Socrates: Sowieso, PEC. En Zwolle. Moet je ermee. Krijg altijd een heel leeg gevoel bij die club. Ik kan dit ook niet goed plaatsen. Je kan veel over PEC zeggen, maar het leeft en bruist zeker wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 7 minuten geleden zei Chimpa: Ik kan dit ook niet goed plaatsen. Je kan veel over PEC zeggen, maar het leeft en bruist zeker wel. Dat doet het in mijn darmen momenteel ook! Vond deze wel mooi overigens: Ik ga zelf ook wel goed op ChristenUnie Zwolle. Verder hartstikke onschuldige club hoor, geen haat, vind de club alleen een beetje een tikkeltje bleu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 11 minuten geleden zei Grote Ree: Willem II vind ik de laatste jaren eigenlijk ook maar pure opvulling. Maar die hebben wel een mooi tenue wat in hun voordeel spreekt. Speelden recent nog EL, maar bon. Beetje vreemd seizoen zo, heb bijna geen minuut Eredivisie gekeken laatste tijd maar heb zo'n idee dat veel teams overperformen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 5 minuten geleden zei Socrates: een tikkeltje bleu *bleu en wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Goh, Sparta geheel tegen de verwachting in met 0-2 voor bij Groningen. Wordt het toch nog leuk tegen PEC woensdag als 't zo blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Buijs oprotten. Boh wat een ellende zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 3 punten in de tas voor Sparta. Kijk al uit naar woensdagavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) Schandalig dit toch? Heb het moment zelf niet gezien, maar dit kost Zwolle mogelijk een degradatie? https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1029336/heel-zuur-voor-pec-var-gaat-in-de-fout-bij-afgekeurde-goal-kastaneer.html 8 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 haha, had het niet eens opgemerkt in de samenvatting. maar het is me niet duidelijk of hij dan niet buitenspel gestaan had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Bij twijfel = geen buitenspel. Ik vind het serieus slordig op z'n zachts gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Jullie PEC hooligans vergeten natuurlijk @Christian. En ik heb studio voetbal laatst gezien. Met Bram van Polen is jammer dat ze verloren maar PEC speelde laatst in de Arena erg goed voetbal met heel de tijd hoge druk, is jammer dat geen goals voor ze uitvielen bij 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 2 uur geleden zei Chiemel: Schandalig dit toch? Heb het moment zelf niet gezien, maar dit kost Zwolle mogelijk een degradatie? https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1029336/heel-zuur-voor-pec-var-gaat-in-de-fout-bij-afgekeurde-goal-kastaneer.html Degradatie komt niet door 1 moment/wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 25 minuten geleden zei Djurovski: Degradatie komt niet door 1 moment/wedstrijd Niks in het leven komt door 1 moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Niks in het leven komt door 1 moment. Je geboorte wel. 1x neuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten