Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Regis:

Wat is ESPN toch een heerlijke zender als Ajax zo'n matige pot wint. :< Bruggink, Jan Joost en Perez met schuim op z'n bek. :-D. Duidelijk niet op de hoogte van de regels en hoe een schuin camera standpunt vertekent. 

Oh die Schmidt hahahaha

Mocht dit in het nadeel van Ajax gebeuren, zou jij natuurlijk ook het schuim in de mondhoeken hebben staan. Dit is gewoon heerlijk als je dit mee krijgt (Zoet in de kuip toentertijd bijvoorbeeld) en ontzettend zuur wanneer jouw club dit overkomt (bal in de Kuip tegen Ajax die over de zijlijn was een jaar of vijf terug).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Mocht dit in het nadeel van Ajax gebeuren, zou jij natuurlijk ook het schuim in de mondhoeken hebben staan. Dit is gewoon heerlijk als je dit mee krijgt (Zoet in de kuip toentertijd bijvoorbeeld) en ontzettend zuur wanneer jouw club dit overkomt (bal in de Kuip tegen Ajax die over de zijlijn was een jaar of vijf terug).

Jazeker, dan zou ik er zuur van zijn, maar daarvoor ben jij en ik en iedereen hier ook supporter, maar van analisten mag je toch wel wat anders verwachten?  Als je echt zo zielig gaat staan te gillen 2 minuten na de wedstrijd ben je echt niet meer serieus te nemen. Doe dat op fan kanalen op YT of in een non journalistiek podcastje. Wel echt een duidelijk verschil daarin dus imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Regis:

Jazeker, dan zou ik er zuur van zijn, maar daarvoor ben jij en ik en iedereen hier ook supporter, maar van analisten mag je toch wel wat anders verwachten?  Als je echt zo zielig gaat staan te gillen 2 minuten na de wedstrijd ben je echt niet meer serieus te nemen. Doe dat op fan kanalen op YT of in een non journalistiek podcastje. Wel echt een duidelijk verschil daarin dus imo.

Heb je zeker gelijk in hoor. Al vond ik het best meevallen. Wat ik wel vreemd vond is dat ze zo gedecideerd waren dat die bal uit was, terwijl je dat niet echt met zekerheid kon zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Satyr:

Ja? Ik volg ook de Angolese competitie en ik weet ook wie er bovenaan staat in Tadjikistan

Ja ik kan via FlashScore ook wel vinden dat dat Istiqlol Dushanbe is.. Hoe kijk je die wedstrijden in Zweden dan? Is een oprechte vraag want volgens mij loopt daar best veel talent. Alleen uitgaand van wat statistieken kan je geen oordeel vellen of iemand goed of slecht is.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jotew:

Hoe kijk je die wedstrijden in Zweden dan? Is een oprechte vraag want volgens mij loopt daar best veel talent. Alleen uitgaand van wat statistieken kan je geen oordeel vellen of iemand goed of slecht is.

Die zijn serieus live te zien op Discovery+. Ook veel Noors voetbal.

Naamloos.thumb.png.2e63fb70e65a0eed1b3293eef3d5b9b5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Satyr:

Die zijn serieus live te zien op Discovery+. Ook veel Noors voetbal.

Naamloos.thumb.png.2e63fb70e65a0eed1b3293eef3d5b9b5.png

Nooit geweten. Nou heb ik Discovery+ ook pas sinds een week of twee. Heb ik in ieder geval weer iets meer te doen gedurende de tijd dat ik nog in de ziektewet zit ;e. Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Emegha van Sparta naar Antwerp. Vorig jaar sterk begonnen, dit jaar toch nog niet echt veel laten zien vond ik. Vraag me af of dit sportief gezien wel een verstandige stap is, met het oog op speeltijd e.d.  

Ik betwijfel het inderdaad. Hij zou beter nog wat langer bij Sparta blijven waar hij veel speelde (misschien wel meer dan hij verdient). Dit jaar zie ik hem zeker geen basisplaats veroveren bij Antwerp. Daarnaast is het beleid niet echt stabiel, dus kan het zijn dat er in de zomer plots 3 spitsen bijkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor een spits is het? Zijn statistieken zijn niet indrukwekkend.

Ik verwacht ook niet al te veel speeltijd, al wordt er wel regelmatig met 2 spitsen gespeeld en hebben we eigenlijk maar 2 a 3 echte spitsen in de kern. Maar ik had eerder gehoopt op een snelle speler ipv opnieuw een lange spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is voor zijn lengte relatief snel en beweeglijk en heeft een goed schot, maar hij is niet echt doelgericht. Veel in een twee-spitsen systeem gebruikt, daarin wijkt hij vaak uit naar de flank om ruimte te creëren voor de andere spelers. Dat is met Frey naast hem misschien niet eens zo verkeerd, probleem is dat de rest van Sparta ook geen scorend vermogen heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites