Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Heb die Meijers altijd al een hele slechte voetballer gevonden.
Tot anderhalf jaar geleden was het gewoon een degelijke eredivisie speler. Uiteraard wel een gemaakte linksback (origine middenvelder) wat toch wel zichtbaar was. Scoorde tot toen wel altijd minimaal een zesje, daarna zakt(e) hij steeds vaker en verder door de ondergrens.

Doodzonde dat Bas Kuipers zo makkelijk weg is gedaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Magikarp:

0-3 hoor

Uiteindelijk ja, maar wat was het weer slecht. En dan als aanvoerder (Meijers) zeggen we stonden goed. Je hebt geluk dat RKC het niet kon afmaken anders verlies je ook hier gewoon. En dan een 0-2 waarbij alle geluk van de wereld aanwezig is, want wat die keeper daar deed is ongelooflijk. Kan je zeggen zwabberbal, maar komt gvd van 30 meter en zo'n grote zwabber zat er niet in. Daarna nog een vreselijk slecht ingeschoten pingel en als ker sop de taart een oerdomme rode kaart. Maar goed we zijn van de nul af, nu de weg naar boven inzetten. Europa here we come!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij al eerder gezegd, maar gezien de massahysterie en bakken stront die de arbitrage hier week in week uit over zich heen krijgt in dit klagerig bekrompen zeiklandje snap ik dat ze ff de tijd nemen om zeker te zijn van hun beslissing. 

Premier League heeft ook andere software dan in Nederland. Weet niet met hoeveel man ze daar zitten? Misschien ook een iets ander protocol. Kan allemaal invloed hebben.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Magikarp:

Volgens mij al eerder gezegd, maar gezien de massahysterie en bakken stront die de arbitrage hier week in week uit over zich heen krijgt in dit klagerig bekrompen zeiklandje snap ik dat ze ff de tijd nemen om zeker te zijn van hun beslissing. 

Premier League heeft ook andere software dan in Nederland. Weet niet met hoeveel man ze daar zitten? Misschien ook een iets ander protocol. Kan allemaal invloed hebben.

Dan mogen ze daar weleens een kijkje gaan nemen, dit kan echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Magikarp:

Zag laatst een keer hoe ze dat doen met buitenspel. Precies op de computer met van die lijntjes en verschillende hoeken kijken of een speler verder is dan de tegenstander. Zag er wel erg scherp uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fabian.:

Zag laatst een keer hoe ze dat doen met buitenspel. Precies op de computer met van die lijntjes en verschillende hoeken kijken of een speler verder is dan de tegenstander. Zag er wel erg scherp uit.

Toch niet hetzelfde als op dat vrouwen WK? Heb me er verder niet in verdiept, maar ik hoorde iedereen roepen dat het zo'n geweldig systeem was. En later hoorde ik, volgens mij na Vitesse - Ajax, dat de KNVB die software niet heeft itt andere competities. Anders konden ze die output ook gewoon laten zien, ipv de 'raw footage' waar je als kijker alsnog zelf met de geodriehoek moet gaan zitten en moet hopen dat Fox het op het goede moment heeft stilgezet (bij de 2-2 van Ajax was dat dus niet het geval)

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites