Dysproz Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Mooie assist ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Heb die Meijers altijd al een hele slechte voetballer gevonden.Tot anderhalf jaar geleden was het gewoon een degelijke eredivisie speler. Uiteraard wel een gemaakte linksback (origine middenvelder) wat toch wel zichtbaar was. Scoorde tot toen wel altijd minimaal een zesje, daarna zakt(e) hij steeds vaker en verder door de ondergrens. Doodzonde dat Bas Kuipers zo makkelijk weg is gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dat veld bij Fortuna, gênant zeg. Mooie ontknoping bij Twente RKC; dat RKC niet de 3 punten meenam. Die laatste kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Wat een slecht beeld bij Heracles - PSV, dat groen van PSV valt helemaal weg bij dat veld en omdat dat veld niet echt groen is door het vele rubber moet je ook nog je best doen om alles goed te zien. Niet ideaal dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ben soms echt compleet verrasd; "Hey daar staat een PSV'er.... En daar nog eentje, wauw en daar ook." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Verrasd, ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 34 minuten geleden zei 007mark: 18 augustus 2019, noteer die datums dames en heren! Ging de fout in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 20 uur geleden zei Zeus: Het wendbare en pijlsnelle komische duo Jan-Arie en Eric heeft zich weer eens bewezen. Wat een heerlijke beelden. Sjaak Troost heeft de slingers uitgehangen nadat Jan-Arie met z'n vertrekwens kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 @Kavinos we hebben nog iemand die lid wil worden van de Henk Fräser fanclub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dan lijkt het me zeer terecht dat die fanclub er is @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 De VAR is weer op dreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 lekkere goals van die Willem II'er en de broer van Kongolo bij Heerenveen vond ik erg goed, kende hem nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 12 uur geleden zei D.J.: en de broer van Kongolo bij Heerenveen vond ik erg goed, kende hem nog niet Vond hem vorige week juist erg slecht, net als de week ervoor tegen Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 Weer ouderwets slecht maar wel 0-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 0-3 hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: 0-3 hoor Uiteindelijk ja, maar wat was het weer slecht. En dan als aanvoerder (Meijers) zeggen we stonden goed. Je hebt geluk dat RKC het niet kon afmaken anders verlies je ook hier gewoon. En dan een 0-2 waarbij alle geluk van de wereld aanwezig is, want wat die keeper daar deed is ongelooflijk. Kan je zeggen zwabberbal, maar komt gvd van 30 meter en zo'n grote zwabber zat er niet in. Daarna nog een vreselijk slecht ingeschoten pingel en als ker sop de taart een oerdomme rode kaart. Maar goed we zijn van de nul af, nu de weg naar boven inzetten. Europa here we come! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 Wat duren die var beslissingen toch achterlijk lang zeg. In Engeland is het zo besloten maar in NL gaat er soms 3 a 4 minuten overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 Wat duren die var beslissingen toch achterlijk lang zeg. In Engeland is het zo besloten maar in NL gaat er soms 3 a 4 minuten overheen. Ronduit kansloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) Volgens mij al eerder gezegd, maar gezien de massahysterie en bakken stront die de arbitrage hier week in week uit over zich heen krijgt in dit klagerig bekrompen zeiklandje snap ik dat ze ff de tijd nemen om zeker te zijn van hun beslissing. Premier League heeft ook andere software dan in Nederland. Weet niet met hoeveel man ze daar zitten? Misschien ook een iets ander protocol. Kan allemaal invloed hebben. 25 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 Doe maar gewoon rood hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 20 minuten geleden zei Magikarp: Volgens mij al eerder gezegd, maar gezien de massahysterie en bakken stront die de arbitrage hier week in week uit over zich heen krijgt in dit klagerig bekrompen zeiklandje snap ik dat ze ff de tijd nemen om zeker te zijn van hun beslissing. Premier League heeft ook andere software dan in Nederland. Weet niet met hoeveel man ze daar zitten? Misschien ook een iets ander protocol. Kan allemaal invloed hebben. Dan mogen ze daar weleens een kijkje gaan nemen, dit kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 4 uur geleden zei Magikarp: Volgens mij al eerder gezegd, maar gezien de massahysterie en bakken stront die de arbitrage hier week in week uit over zich heen krijgt in dit klagerig bekrompen zeiklandje snap ik dat ze ff de tijd nemen om zeker te zijn van hun beslissing. Premier League heeft ook andere software dan in Nederland. Weet niet met hoeveel man ze daar zitten? Misschien ook een iets ander protocol. Kan allemaal invloed hebben. Zag laatst een keer hoe ze dat doen met buitenspel. Precies op de computer met van die lijntjes en verschillende hoeken kijken of een speler verder is dan de tegenstander. Zag er wel erg scherp uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Fabian.: Zag laatst een keer hoe ze dat doen met buitenspel. Precies op de computer met van die lijntjes en verschillende hoeken kijken of een speler verder is dan de tegenstander. Zag er wel erg scherp uit. Toch niet hetzelfde als op dat vrouwen WK? Heb me er verder niet in verdiept, maar ik hoorde iedereen roepen dat het zo'n geweldig systeem was. En later hoorde ik, volgens mij na Vitesse - Ajax, dat de KNVB die software niet heeft itt andere competities. Anders konden ze die output ook gewoon laten zien, ipv de 'raw footage' waar je als kijker alsnog zelf met de geodriehoek moet gaan zitten en moet hopen dat Fox het op het goede moment heeft stilgezet (bij de 2-2 van Ajax was dat dus niet het geval) 25 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Sparta start goed. Hopelijk weten ze dat nog lange tijd vol te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 18 uur geleden zei Fabian.: Zag laatst een keer hoe ze dat doen met buitenspel. Precies op de computer met van die lijntjes en verschillende hoeken kijken of een speler verder is dan de tegenstander. Zag er wel erg scherp uit. Doel je op dit filmpje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten