Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 10 minuten geleden zei Kavinos: Biedt weinig perspectief dan natuurlijk. Zeker als je ook nog een downgrade krijgt op je TD. Kan jij niet wat scoutwerk doen voor ze ? Football Manager is geen real life Ik zou het tof vinden als ze in de KKD gingen scouten, daar lopen best een paar spelers rond die in het rechterrijtje van de Eredivisie mee kunnen draaien en die niet bij een van de promovendi spelen. Van den Boomen van Eindhoven, mits Diemers gaat. Dogan of El Jebli zou ik ook prima vinden als nieuwe #10. Efmorfidis zou een gokje waard kunnen zijn als ze hem goedkoop kunnen krijgen. Lamprou vertrekt bij Fortuna, dan halen we toch gewoon een nieuwe Griekse linksbuiten? Maar serieus, die zou op zich ook een niveau hoger aan kunnen. Bryan Smeets zou ik er graag bij hebben op het middenveld, terwijl ik achterin Sam Kersten van Den Bosch een prima aankoop zou vinden (beter dan Heerings). Eventueel zou ik ook eens bij PSV informeren naar het huren van Obispo, al is huren niet echt een tof idee. Fortuna heeft sowieso een fuck load aan nieuwe spelers nodig. De beide backplaatsen zijn matig bezet, centraal achterin is er geen diepte en is het de vraag of Dammers op niveau terugkeert, het centrale middenveld heeft een upgrade nodig, er is geen spits meer aanwezig en op de vleugels hebben we alleen Semedo en de pas herstelde Dianessy nog achter de hand. Het leuke aan Aztopal was dat hij altijd ergens leuke spelertjes oppikte. Het waren niet allemaal 100% succesverhalen, maar ze waren cheap en deden het vaak behoorlijk. Spelers als Vidigal, Askovski, Semedo, Cantwell hebben een belangrijke rol gespeeld tijdens de promotie, terwijl jongens als Lamprou, Koselev, Rodriguez, Ninaj en El Messaoudi ook als relatieve nobodies binnenkwamen en een degelijk seizoen hebben gespeeld (minus de rode kaarten voor Ninaj en Rodriguez althans ? ). Ik ben bang dat Ars een dergelijk netwerk nog niet heeft, dus ik hoop een beetje op ondersteuning van voorzitter Gün en diens connecties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Wat een kansloze beslissing van de KNVB omtrent de miniklassieker. Lekker signaal geven ze af.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Dat het uitgespeeld moet worden kan ik nog inkomen. Spelers moeten in principe niet de dupe worden van acties van supporters. Maar die boete van €2500 is ronduit belachelijk. En wat nog belachelijker is, is dat er wederom niemand is die optreedt tegen deze figuren. Volgende keer kunnen ze weer lekker hun gang gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 1 minuut geleden zei Dysproz: Dat het uitgespeeld moet worden kan ik nog inkomen. Spelers moeten in principe niet de dupe worden van acties van supporters. Maar die boete van €2500 is ronduit belachelijk. En wat nog belachelijker is, is dat er wederom niemand is die optreedt tegen deze figuren. Volgende keer kunnen ze weer lekker hun gang gaan. Doel ook op die boete ja en dan die €7500 voorwaardelijk. Gaat echt nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 32 minuten geleden zei Dysproz: Dat het uitgespeeld moet worden kan ik nog inkomen. Spelers moeten in principe niet de dupe worden van acties van supporters. Maar die boete van €2500 is ronduit belachelijk. En wat nog belachelijker is, is dat er wederom niemand is die optreedt tegen deze figuren. Volgende keer kunnen ze weer lekker hun gang gaan. Hoe weet je nou of er niet opgetreden is tegen die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 46 minuten geleden zei Regis: Hoe weet je nou of er niet opgetreden is tegen die gasten. Anders komt daar wel iets van in het nieuws. De KNVB en Ajax doen in ieder geval niets. En bijvoorbeeld een stadionverbod noem ik geen optreden. Waarschijnlijk hadden ze dat al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Anders komt daar wel iets van in het nieuws. De KNVB en Ajax doen in ieder geval niets. En bijvoorbeeld een stadionverbod noem ik geen optreden. Waarschijnlijk hadden ze dat al.Als ze dat al hadden wordt het nog even verdubbeld en een hogere boete erop, want je mag ook niet bij jeugdwedstrijden komen. Denk eerder dat ze niks hadden en nu weer het handje boven het hoofd wordt gehouden door Ajax. Dan nemen ze die 7500 maar voor lief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 @Nom de Guerre Cantwell ja, heerlijke speler vond ik dat. Terug halen die gozer. @Hierboven Tuurlijk gaat Ajax wel stappen ondernemen, die gasten zijn super goed in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: @Nom de Guerre Cantwell ja, heerlijke speler vond ik dat. Terug halen die gozer. Die gaat met Norwich de Premier League in, dus ik ben bang dat die niet naar Sittard komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Pfoe, Al die voorrondes die de Nederlandse clubs moeten spelen. Het kan allemaal goed komen, maar ik zie het eigenlijk verschrikkelijk mis gaan door zelfoverschatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 23 uur geleden zei Lazy: Eerste seizoen overleven ploegen dikwijls wel, het is vaak het 2e seizoen dat lastiger is. Element van onderschatting en verrassing is dan vaak weg. Zie komend seizoen bijvoorbeeld Emmen en Fortuna het lastiger krijgen dan een Sparta bijvoorbeeld. Als Emmen er niet wat spelers bij krijgt, gaat het inderdaad moeilijk worden. Cavlan zal waarschijnlijk gratis vertrekken en dat was samen met Janssen toch wel de smaakmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Emmen gaat zeker nog spelers halen. Zeker nu men weet wat er mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Las dat ze Mous als reservekeeper willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 (bewerkt) Brok in mijn keel. https://www.foxsports.nl/video/3057536/fox-sports-doc-the-lensky-project/ https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/865945/heftig-interview-met-drugsverslaafde-lensky-helaas-zo-gaat-het-al-jaren-.html 30 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Brok in mijn keel. https://www.foxsports.nl/video/3057536/fox-sports-doc-the-lensky-project/ https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/865945/heftig-interview-met-drugsverslaafde-lensky-helaas-zo-gaat-het-al-jaren-.htmlJa heel triest. Verslavingen maken een hoop kapot. Zelf een vriend verloren die toen net 30 was aan de alcohol. Kliniekem gezeten, ziekenhuizen gelegen, maar niks hielp. Luisteren deed ie ook niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei 2019 Share Geplaatst 31 mei 2019 23 uur geleden zei Sophomore: Las dat ze Mous als reservekeeper willen 1e keeper toch? Scherpen gaat ja weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2019 Share Geplaatst 31 mei 2019 https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16027 Ben benieuwd wie hier het woord neemt haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei 2019 Share Geplaatst 31 mei 2019 Marcus Edwards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352843 Grootheid San Marco en de beste analist van Nederland voortaan elke week te bewonderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Jou ernaast en het feest is compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Lekker op zondagavond een uitwedstrijd bij Groningen of Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Mooi, werd tijd. Helaas zitten we wel nog met zondag 12.15 uur. Wie heeft dat ooit verzonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Mooi, werd tijd. Helaas zitten we wel nog met zondag 12.15 uur. Wie heeft dat ooit verzonnen? Gaat zeker nooit naar uitwedstrijden? Belachelijke tijd. 12.15 is eveneens belachelijk. Volgend seizoen de maandagavond erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 1 uur geleden zei Rossi: Lekker op zondagavond een uitwedstrijd bij Groningen of Fortuna. Voor supporters van Fortuna en Groningen is het nog veel vervelender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Voor supporters van Fortuna en Groningen is het nog veel vervelender.Bedoel het ook niet alleen voor mijzelf. Gewoon de supporters in het algemeen. Kansloos besluit aangezien de tribunes hier niet vol met toeristen zitten en de passie bij weinigen net zo groot is als in het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten