Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Kavinos:

Biedt weinig perspectief dan natuurlijk. Zeker als je ook nog een downgrade krijgt op je TD. Kan jij niet wat scoutwerk doen voor ze ? 

Football Manager is geen real life :D  Ik zou het tof vinden als ze in de KKD gingen scouten, daar lopen best een paar spelers rond die in het rechterrijtje van de Eredivisie mee kunnen draaien en die niet bij een van de promovendi spelen.

Van den Boomen van Eindhoven, mits Diemers gaat. Dogan of El Jebli zou ik ook prima vinden als nieuwe #10. Efmorfidis zou een gokje waard kunnen zijn als ze hem goedkoop kunnen krijgen. Lamprou vertrekt bij Fortuna, dan halen we toch gewoon een nieuwe Griekse linksbuiten? :D Maar serieus, die zou op zich ook een niveau hoger aan kunnen. Bryan Smeets zou ik er graag bij hebben op het middenveld, terwijl ik achterin Sam Kersten van Den Bosch een prima aankoop zou vinden (beter dan Heerings). Eventueel zou ik ook eens bij PSV informeren naar het huren van Obispo, al is huren niet echt een tof idee.

Fortuna heeft sowieso een fuck load aan nieuwe spelers nodig. De beide backplaatsen zijn matig bezet, centraal achterin is er geen diepte en is het de vraag of Dammers op niveau terugkeert, het centrale middenveld heeft een upgrade nodig, er is geen spits meer aanwezig en op de vleugels hebben we alleen Semedo en de pas herstelde Dianessy nog achter de hand. 

Het leuke aan Aztopal was dat hij altijd ergens leuke spelertjes oppikte. Het waren niet allemaal 100% succesverhalen, maar ze waren cheap en deden het vaak behoorlijk. Spelers als Vidigal, Askovski, Semedo, Cantwell hebben een belangrijke rol gespeeld tijdens de promotie, terwijl jongens als Lamprou, Koselev, Rodriguez, Ninaj en El Messaoudi ook als relatieve nobodies binnenkwamen en een degelijk seizoen hebben gespeeld (minus de rode kaarten voor Ninaj en Rodriguez althans ? ). Ik ben bang dat Ars een dergelijk netwerk nog niet heeft, dus ik hoop een beetje op ondersteuning van voorzitter Gün en diens connecties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het uitgespeeld moet worden kan ik nog inkomen. Spelers moeten in principe niet de dupe worden van acties van supporters. 

Maar die boete van €2500 is ronduit belachelijk. En wat nog belachelijker is,  is dat er wederom niemand is die optreedt tegen deze figuren. Volgende keer kunnen ze weer lekker hun gang gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dysproz:

Dat het uitgespeeld moet worden kan ik nog inkomen. Spelers moeten in principe niet de dupe worden van acties van supporters. 

Maar die boete van €2500 is ronduit belachelijk. En wat nog belachelijker is,  is dat er wederom niemand is die optreedt tegen deze figuren. Volgende keer kunnen ze weer lekker hun gang gaan.

Doel ook op die boete ja en dan die €7500 voorwaardelijk. Gaat echt nergens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Dysproz:

Hoe weet je nou of er niet opgetreden is tegen die gasten.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Regis:

Hoe weet je nou of er niet opgetreden is tegen die gasten.    

Anders komt daar wel iets van in het nieuws. De KNVB en Ajax doen in ieder geval niets. En bijvoorbeeld een stadionverbod noem ik geen optreden. Waarschijnlijk hadden ze dat al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders komt daar wel iets van in het nieuws. De KNVB en Ajax doen in ieder geval niets. En bijvoorbeeld een stadionverbod noem ik geen optreden. Waarschijnlijk hadden ze dat al.
Als ze dat al hadden wordt het nog even verdubbeld en een hogere boete erop, want je mag ook niet bij jeugdwedstrijden komen. Denk eerder dat ze niks hadden en nu weer het handje boven het hoofd wordt gehouden door Ajax. Dan nemen ze die 7500 maar voor lief.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Lazy:

Eerste seizoen overleven ploegen dikwijls wel, het is vaak het 2e seizoen dat lastiger is. Element van onderschatting en verrassing is dan vaak weg. Zie komend seizoen bijvoorbeeld Emmen en Fortuna het lastiger krijgen dan een Sparta bijvoorbeeld. 

Als Emmen er niet wat spelers bij krijgt, gaat het inderdaad moeilijk worden. Cavlan zal waarschijnlijk gratis vertrekken en dat was samen met Janssen toch wel de smaakmaker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heel triest. Verslavingen maken een hoop kapot. Zelf een vriend verloren die toen net 30 was aan de alcohol. Kliniekem gezeten, ziekenhuizen gelegen, maar niks hielp. Luisteren deed ie ook niet...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, werd tijd.

Helaas zitten we wel nog met zondag 12.15 uur. Wie heeft dat ooit verzonnen? 

Gaat zeker nooit naar uitwedstrijden? Belachelijke tijd. 12.15 is eveneens belachelijk.

Volgend seizoen de maandagavond erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor supporters van Fortuna en Groningen is het nog veel vervelender.
Bedoel het ook niet alleen voor mijzelf. Gewoon de supporters in het algemeen. Kansloos besluit aangezien de tribunes hier niet vol met toeristen zitten en de passie bij weinigen net zo groot is als in het buitenland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites