007mark Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Citaat De competitiewedstrijd tussen Ajax en Excelsior is door de KNVB een dag naar voren gehaald. In plaats van zondag 14 april is het duel nu vastgesteld voor zaterdag 13 april. In de Johan Cruijff ArenA wordt om 18.30 uur afgetrapt. De uitwedstrijd van Ajax tegen Willem II op zaterdag 6 april is met vijf kwartier vervroegd en begint nu om 18.30 uur. De KNVB voert de twee wijzigingen door om Ajax meer rust te geven voor de wedstrijden in de Champions League. De eerste wedstrijd van de Amsterdammers in de kwartfinales van het belangrijkste Europese clubtoernooi is dinsdag 9 of woensdag 10 april. De return volgt op dinsdag 16 april of woensdag 17 april. De loting voor de kwartfinales is vrijdag. Dan worden ook de speeldata bekend. (FOX Sports/ANP) Ik vind het opzich allemaal prima hoor, maar het verplaatsen van een wedstrijd met een uur en een kwartier...maakt dat nou zo heel veel uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) Ja, dat scheelt wel. Tilburg - Amsterdam is met zo een bus denk ik toch al gauw een uurtje of anderhalf/twee. Als je dan om 19.45 begint ben je rond 21.25 klaar. Heb je je verplichtingen nog. Ben je rond 00.00 bij de Arena, en dan moet je nog naar huis. Is gewoon kut voor je ritme lijkt me. Of ze zitten daar in een hotel, dat kan ook. Maar of dat nou zo lekker is in de voorbereiding op een midweekse pot weet ik ook niet. Misschien dat ze nu juist lekker naar huis kunnen en tegen de hond aan kruipen. 13 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ja, dat scheelt wel. Tilburg - Amsterdam is met zo een bus denk ik toch al gauw een uurtje of anderhalf/twee. Als je dan om 19.45 begint ben je rond 21.25 klaar. Heb je je verplichtingen nog. Ben je rond 00.00 bij de Arena, en dan moet je nog naar huis. Is gewoon kut voor je ritme lijkt me. Of ze zitten daar in een hotel, dat kan ook. Maar of dat nou zo lekker is in de voorbereiding op een midweekse pot weet ik ook niet. Misschien dat ze nu juist lekker naar huis kunnen en tegen de hond aan kruipen.Mietjes joh. Maandje bij ons mee lopen, binnen een week zijn ze weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 1 uur geleden zei Rossi: Mietjes joh. Maandje bij ons mee lopen, binnen een week zijn ze weg. Waar slaat dit dan weer op. Moet jij een weekje mee gaan trainen bij die gasten. Lig je na een halve dag ook te kotsen langs de zijlijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Waar slaat dit dan weer op. Moet jij een weekje mee gaan trainen bij die gasten. Lig je na een halve dag ook te kotsen langs de zijlijn. Zal wel meevallen. En na een halve dag? Jij denkt serieus dat ze een hele dag trainen? Weet je hoe slecht dat zou zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ben het wel deels eens met Rossi. Als je mee wilt doen in de CL kun je een druk schema verwachten. Wat mij betreft moeten de spelers dat gewoon aankunnen of moet je selectie breed genoeg zijn. Verder maakt het me weinig uit dat ze dit verzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Dit zijn verder prima verplaatsingen. Geen bezwaar tegen op zo'n manier. Vorige ronde ook niet, alleen het was niet de afspraak waardoor het nogal belachelijk was. Helaas kon Zwolle geen puntje meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 Goed verdedigd bij dat doelpunt van Isak.. Jezus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 (bewerkt) Ging daar niet eens fout, maar bij die achterlijke luie vent die linksback staat 16 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 (bewerkt) Waarom stond Jorgensen niet in de basis bij Feyenoord? Edit: Ah hij zat blijkbaar wel fit op de bank. Blijkbaar is Van Bronckhorst nog steeds geen lid van de door mij opgerichte fanclub van Jorgensen. Denk dat hij nog steeds aanspreek mag maken op de titel 'beste spits in de Eredivisie'. Wauw Burgzorg (l) Eigenlijk moet hij nog een penalty krijgen na zijn prachtige doelpunt, zoals in de NBA. Zoveel respect dat hij op zijn benen bleef staan nadat hij honderd procent een penalty had mogen krijgen. Hoe de fak denkt Makelie trouwens dat het slechts geel voor Bijl is :r Sorry maar dat moet je toch direct kunnen zien (eventueel met behulp van de assistent scheids van die helft). Geeft nog maar eens aan dat scheidsrechters altijd voor de makkelijke uitweg gaat. Overtreding net binnen of net buiten de zestien? Doet er niet toe, sowieso vrije trap. Geel of rood bij duidelijke scoringskans? Geen probleem, ik geef sowieso enkel geel. Dat is gewoon laf toch. Dat is dan één van de voordelen van de VAR (en neig de laatste tijd juist naar anti). 17 maart 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Waarom moest de scheids kijken bij Heerenveen. Var kan toch zelf duidelijk aangeven schwalbe. En waarom geen geel geven aan Thorsby? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 2-2 was wel een Vermeertje: Check die ominG goede Paintskillzz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 (bewerkt) Tja ik zie daar een paar gasten in een rood wit shirt staan waarvan ik me ook afvraag of ze contact met het ISS proberen te zoeken. Arietje gaat, begrijpelijk, uit van een bal op Isak. Kwalijk dat Arie dat op moet vangen want onze grote vriend Haps staat daar een beetje te kijken en te sjokken. Dan is er niemand die de plek van Arie overneemt en dan heeft die vent dus een vrije schietkans (De Ton Vil staat er maar die loopt alleen als ie zelf de bal kwijt is geraakt óf als hij een medespeler in de weg kan lopen). En dan tel ik er nog 3 die lucht staan te dekken. Vermeer staat verder natuurlijk ook helemaal verkeerd, maar is echt niet de enige. 17 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Snap daar helemaal niks van he, 15 seconden voor het einde heeft VVV een inworp bij de cornervlag en dan wordt er afgefloten? Dat is gewoon de laatste aanval blokkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 20 minuten geleden zei cimbomcu: Snap daar helemaal niks van he, 15 seconden voor het einde heeft VVV een inworp bij de cornervlag en dan wordt er afgefloten? Dat is gewoon de laatste aanval blokkeren. Ja bedacht ik me ook. KNCB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 19 minuten geleden zei cimbomcu: Snap daar helemaal niks van he, 15 seconden voor het einde heeft VVV een inworp bij de cornervlag en dan wordt er afgefloten? Dat is gewoon de laatste aanval blokkeren. Haha ja wtf, dacht dat het minimaal twee minuten was. Nu loopt het horloge van de scheids niet helemaal synchroon met de tijd in beeld, maar ene afwijking van 15+ seconden lijkt mij ook weer onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Tijd op fox liep achter ten opzichte van de stadion klok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Ah de zomertijd was al ingevoerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 1 uur geleden zei Pino: Ja bedacht ik me ook. KNCB KMVB Kabouter Marks Voetbal Bond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Mahi is ook geen schim meer van hemzelf. Maar goed 3 punten zijn binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Mahi is ook geen schim meer van hemzelf. Maar goed 3 punten zijn binnenWat een zaadpot joh. Wij konden ook helemaal niks creëren. Chemie tussen trainer en spelers lijkt weg, of beter gezegd is weg.Ben blij met mn verbod, heeft me al een hoop ellendige wedstrijden als dit bespaard. Volgend seizoen vlammen in de KKD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 9 minuten geleden zei Rossi: Wat een zaadpot joh. Wij konden ook helemaal niks creëren. Chemie tussen trainer en spelers lijkt weg, of beter gezegd is weg. Ben blij met mn verbod, heeft me al een hoop ellendige wedstrijden als dit bespaard. Volgend seizoen vlammen in de KKD! Denk wel dat jullie erin blijven. Beter materiaal dan Emmen, Nac De Graafschap en Excelsior. Maar wedstrijd was niet best nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Denk wel dat jullie erin blijven. Beter materiaal dan Emmen, Nac De Graafschap en Excelsior. Maar wedstrijd was niet best nee. Met dit schema? Dat zou een hele prestatie zijn. Hoop echt dat de contractverlenging met Fons niet doorgaat en de selectie een nodige schoonmaak krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Vitesse een punt zijn ook niet in vorm. Fortuna wordt belangrijk maar ado kan daar winnen. Thuis tegen Utrecht een punt. Twee nederlagen bij AZ en psv. Zes punten tegen excelsior en Willem II. Puntje in Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Winnen we eindelijk weer eens, schieten we er weinig mee op omdat zo'n beetje iedereen onderin punten pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten