Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Vitesse maakt een buitenspelgoal en er wordt niet ingegrepen door de VAR. 

Gister ook in Engeland, krijgt Tottenham een strafschop voor een duw na een indirectr vrije trap. Staan alleen wel even 3 man buitenspel :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Engeland pas vanaf volgend seizoen dacht ik.

Gister bij Heracles - Utrecht vond ik de VAR wel uitstekend, alleen moment bij Vitesse weer lastig te beoordelen. Leek inderdaad buitenspel, maar goed; vind de impact sowieso positief. Anders was Heracles er veel beter uitgekomen (geen rode kaart plus penalty minder tegen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Waarom niet? Net als voetballers gebruikt hij PEC als opstapje. Kan me niet voorstellen dat PEC het heel vreemd vindt dat Stam dat als trainer ook doet. 

Op de één of andere manier niet bedacht dat hij pas van de zomer naar Feyenoord gaat (toch?). Dan vind ik het nog discutabel, maar wel iets minder erg.

Het is niet echt normaal hoor, kijk maar naar hoe Marco Silva gehaat wordt door zowel Watford fans als niet-Watford fans.a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2019 om 12:52 zei MetalMichael:

Waarom niet? Net als voetballers gebruikt hij PEC als opstapje. Kan me niet voorstellen dat PEC het heel vreemd vindt dat Stam dat als trainer ook doet. 

Zelfde als dat Overmars zou overstappen naar Arsenal als directeur. 

Overmars zit er alleen al sinds 2011.

Ik vind het opmerkelijk, zowel van Feyenoord als van Stam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Magikarp:

Die Vlap kan het wel he

Die jongen kan meer dan heel ADO bij elkaar momenteel. Al moet je na 20 minuten al 2-0 voor staan. En dan willen nog verlengen ook met Groenendijk:uhoh: Heeft het prima gedaan maar de chemie lijkt er niet meer, evenals de "magie" van El Khayati, die is er ook niet meer. Twee spelers die niet echt mee verdedigen , El K en Becker, werkt niet. Al zullen beide van de zomer wel vertrekken. Hoop ook dat Mr. Glijpartij Meijers vertrekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van wat ik van ADO zie legt die El Khayati altijd wel weer wat goede balletjes neer. Je kan ook niet verwachten dat ie elke week ADO op sleeptouw neemt, als ie dat kon had ie niet bij ADO gespeeld.

Mja als je verder naar dat team kijkt. Beugelsdijk, Meijers, geen keeper (ja ok er trekt er 1 een zwart shirt en handschoenen aan maar is dat tegenwoordig de criteria?), Lex Immers, Goossens... kun je weinig van verwachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Magikarp:

Van wat ik van ADO zie legt die El Khayati altijd wel weer wat goede balletjes neer. Je kan ook niet verwachten dat ie elke week ADO op sleeptouw neemt, als ie dat kon had ie niet bij ADO gespeeld.

Mja als je verder naar dat team kijkt. Beugelsdijk, Meijers, geen keeper (ja ok er trekt er 1 een zwart shirt en handschoenen aan maar is dat tegenwoordig de criteria?), Lex Immers, Goossens... kun je weinig van verwachten

El Khayati is doorgaans alleen echt uitblinkend tegen clubs uit het rechter rijtje. Daar is het tempo wat lager en dan kan hij echt goed voetballen. Veel mensen kennen alleen zijn acties van highlights of samenvattingen, maar het is vrij irritant dat wanneer hij uit vorm is (zoals nu redelijk het geval is), hij alsnog bijna alles blijft opeisen. Hij verdedigt totaal niet mee en de nu beter in vorm zijnde Becker ook niet. Twee van zulke spelers kan Den Haag niet opvangen.

De verdediging is het voorbeeld van wanbeleid. Zo doorgaan en we spelen over niet al te lange tijd middenmoot KKD. Zwinkels is een prima tweede keeper, maar verloor niet voor niks zijn basisplek aan het begin van het seizoen aan Groothuizen. Dat zo'n broekkie dan wat fouten maakt daar lig ikzelf persoonlijk niet van wakker. In potentie is het gewoon een prima keeper en gewoon minstens zo goed als Zwinkels die vaak meer geluk dan wijsheid heeft.

Beugelsdijk is een prima karakter voor de ploeg. Echter geen speler die je beter maakt of op Eredivisieniveau wat toevoegt. Evenals Meijers, al komt het bij hem door de leeftijd want hij is jaren van waarde geweest. Dan heb je een technische staf wat gewoon domme keuzes maakt en eerst Meisner laat gaan, wat gewoon een prima speler is en die ik liever zie dan Beugelsdijk. En afgelopen winte rlaten ze beide Kuipers'gaan waardoor je nu geen alternatief hebt op centraal en linksachterin. Ja, wat overschatte jeugdspelers zoals Pinas.

Nu krijgt ook weer zo'n Van Goppel de kans. Waarom niet een keer Amatkarijo of Van Kins. Of haal desnoods Chromek er een keer bij.

Edit: Immers heeft een andere rol waarin hij niet altijd even sterk speelt en ook niet meer de Immers is als voorheen. Goossens is overigens een prima alternatief voor El Khayati of zoals vorige keer hangend op links. Voegt veel meer toe dan Malone, Gorter of Hooi. Dan bedoel ik puur kwaliteit, spelen natuurlijk op andere posities.

Gelukkig heeft Tommie geel.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Khayati heeft de Ziyech rol van toen bij Twente, hoeft in balbezit geen flikker te doen.
Khayati heeft natuurlijk wel kwaliteiten, maar tot een bepaald niveau. Als het tempo niet te hoog ligt en hij ruimte krijgt is het, zeker voor ons, een zeer goede speler. Helaas is hij ook met de tijd steeds meer voor zichzelf gaan voetballen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kokkie:

Ziyech hoeft van mij in balbezit ook geen flikker te doen. Dan is het of balverlies door een slechte pass of het is een afstandschot. Heb zelden iemand gezien met zo een slecht schot.

Ja of 18 goals en 15 assists.

Link naar opmerking
Deel via andere websites