Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd of @Magikarp hier nog wat positiefs van kan maken.

Van Beek had dat wel kunnen doen. Die had Van Bommel gewoon even een goede tik kunnen verkopen toen hij naar de kleedkamers liep. Zit me weer zo erg aan die vent te ergeren dat ik naar de elektronica-afdeling van Bol.com kan gaan zo.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Richarð.:

Hij is geschorst voor de halve finale van de beker @JanVertonghen Om iets positiefs te noemen. ;)

Ja dat vind ik echt heel positief!

Goh, Jörgensen. Speelt een hele lekkere pot en dan zo'n goal :< 

Dit is dan weer heel erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei JanVertonghen:

Ben benieuwd of @Magikarp hier nog wat positiefs van kan maken.

Van Beek had dat wel kunnen doen. Die had Van Bommel gewoon even een goede tik kunnen verkopen toen hij naar de kleedkamers liep. Zit me weer zo erg aan die vent te ergeren dat ik naar de elektronica-afdeling van Bol.com kan gaan zo.

Moet je luisteren vriend. Ik zal het je nog één keer uitleggen. Sven van Beek ligt hier aan de basis van het nieuwe verdedigen. Ballen wegkoppen hoeft niet, je moet gewoon de aanvallers ontregelen. Eerst leg je die vent neer en daarna weten ze niet meer wat ze moeten doen omdat ze opeens een man minder tegenover zich zien staan. Je zag ook direct wat voor een effect het had. PSV moest opeens anders gaan spelen en dat durfden ze eigenlijk niet. 0-1. Kan Jorgensen hem er wel ingeschoten hebben maar die bal komt natuurlijk gewoon op naam van Sven van Beek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie je toch. Ik ga verder geen discussies aan want dat loopt uit op bans. Domme uitlokkende posts van jullie zijde al.

Zeer terecht verloren ondanks een mooit goal van El Khayati. Die Meijers... man wat een drama.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Rossi, het zijn toch ook gewoon tokkies die daar demonstrerende ajacieden gaa opwachten?
Het volk wat daar stond was het niet eens met de burgemeester. Waarom wel Ajacieden toelaten in de stad, vlakbij het centrum maar niet in het stadion. Enige waar zij ze willen is gewoon in het stadion. 13 jaar is veel te lang en op niks gebaseerd.

Onze burgemeester snapt het niet want ze voert argumenten aan als het garanderen van veiligheid kost te veel. Maar wel een demonstratie toestaan wat drie keer zoveel kost en waarvan ze hoopt dat het uit de hand loopt. Dan kan ze uitsupporters gegrond verbieden

Velen zijn dan ook van mening dat ze beter in het uitvak geplaatst konden worden. Overigens, net als Feyenoord en Rotterdam, houdt Den Haag de boot af betreft uitpubliek. Wij zijn al welkom in Amsterdam maar onze club (en gemeente) neemt de kaarten niet af.

Dat er op het malieveld jongens stonden puur om te rellen sluit ik niet uit, maar die had je bij Ajax ook.

Maar om iedereen direct als tokkievolk uit te maken vind ik kansloos. Ik stond er ook (niet ingesloten). Om te rellen? Nee. Om een punt te maken? Ja.

Ik heb ook een verbod (door vuurwerk) en dan krijg je meteen een stempel op je. Sfeeracties vinden (vee) mensen mooi, maar als iemand erdoor een sv krijgt is het een crimineel. Vogelvrij verklaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rossi:

Het volk wat daar stond was het niet eens met de burgemeester. Waarom wel Ajacieden toelaten in de stad, vlakbij het centrum maar niet in het stadion. Enige waar zij ze willen is gewoon in het stadion. 13 jaar is veel te lang en op niks gebaseerd.

Onze burgemeester snapt het niet want ze voert argumenten aan als het garanderen van veiligheid kost te veel. Maar wel een demonstratie toestaan wat drie keer zoveel kost en waarvan ze hoopt dat het uit de hand loopt. Dan kan ze uitsupporters gegrond verbieden

Velen zijn dan ook van mening dat ze beter in het uitvak geplaatst konden worden. Overigens, net als Feyenoord en Rotterdam, houdt Den Haag de boot af betreft uitpubliek. Wij zijn al welkom in Amsterdam maar onze club (en gemeente) neemt de kaarten niet af.

Dat er op het malieveld jongens stonden puur om te rellen sluit ik niet uit, maar die had je bij Ajax ook.

Maar om iedereen direct als tokkievolk uit te maken vind ik kansloos. Ik stond er ook (niet ingesloten). Om te rellen? Nee. Om een punt te maken? Ja.

Ik heb ook een verbod (door vuurwerk) en dan krijg je meteen een stempel op je. Sfeeracties vinden (vee) mensen mooi, maar als iemand erdoor een sv krijgt is het een crimineel. Vogelvrij verklaard.

Laat ik eerst zeggen dat ik hoop dat ADO degradeert, vreselijke club met misdadige supporters, kut trainer en kut voetbal. Ok en nu verder:

Hoho vriend. Die van Ajax hebben zich uitstekend gedragen en meegewerkt (vraag politie Den Haag maar) en die van ADO verzamelende zich op het Malieveld om ze een ''warm'' welkom te geven naar eigen zeggen. ''Malieveld was van hun'' was ook een term, en zeker vanuit die club van je zou er worden gereld. De Ajacieden moesten daardoor op een andere plek demonstreren wat erg vreedzaam gebeurde. De ADO fans wilden stiekem toch naar de fans van Ajax toe maar werden omsingeld door de politie.

Uitstekend werk van de politie Den Haag en van de Ajax fans.

Dus haal de feiten niet door elkaar.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat jij weet waar bijns iedereen voir stond. Als je niks weet kan je beter je mond houden.

Zelf in Europa alles kort en klein slaan en kroegbazen mishandelen. Maar altijd naar anderen wijzen. Oh ja en ben je vergeten waar dit supportersverbod vandaan komt? Met 70 man een home aanvallen waar jongeren zich vermaken met tafeltennis etc. En dan nog een jongen van 16 neersteken. Maar blijf maar wijzen naar ADO en andere gevallen Feyenoord en Utrecht. Helden hoor.

Malieveld is van ons ja. Uitsupporters horen niet te demonstreren maar in het uitvak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik scheer toch niet iedereen over 1 kam. Alleen die idioten die liepen te rellen, tevens ook die kneusjes die in Amsterdam die hakenkruizen gemaakt hebben en dat beeld beklad hebben. Enorm triest volk.
Er is niet gereld. Een klein opstootje omdat iemand zonder reden omver gelopen werd door een paard. Verder was er weinig aan de hand op het malieveld. Je weet allemaal hoe de media werkt, een fragment eruit pikken om het erger te maken dan het is.

Dat andere geef ik je gelijk in. Dat praat ik ook nergens goed.

Blijf erbij dat deze 250 supporters ook in het uitvak gezet hadden kunnen worden. Over en weer wat spreekkoren is het ergste wat kan gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké er is niks ernstigs gebeurt. Maar die knakker van Den Haag hadden echt wel grotere plannen. Bagataliseer het toch niet zo. Ik zou me kapot schamen als ik ADO supporter was, voor zo'n idioten die het altijd verpesten.

En ja dat doe ik ook voor diezelfde mongolen uit Amsterdam, precies hetzelfde tokkievolk als er ook in Utrecht, Rotterdam en Eindhoven lopen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

giphy.gif
Er waren geen redenen om het te verlengen toen de termijn erop zat. Puur bangmakerij van de maatschappij en angst in de politiek.

Ze moeten zich drukker maken om de terugkerende jihadisten dan wat voetbalsupporters (door het hele land).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja dat geloof ik best, heb me daar verder niet mee bezig gehouden.

Net als dat ik je geloof wat betreft de berichtgeving en de ME'ers, weet inmiddels ook wel hoe dat gaat :-D Zelf eens voor Feyenoord - Ajax in de rij gestaan voor de poorten, kwam er opeens een debiel op een paard door de rij stormen. Allemaal kleine kinderen (ik was zelf een jaar of 14 denk ik) die opzij getrokken moesten worden door omstanders, mensen omver gebeukt om helemaal niks. En het dan gek vinden als er een reactie op komt. Dat is gewoon 'jongens we laten het escaleren en dan krijgen zij de schuld dus dan hebben we weer een reden'.

De beste manier om die paniekzaaiers een lesje te leren is echter niet door met z'n allen op een plein te gaan demonstreren of door beelden te bekladden. Je zou gewoon met een groep Ajacieden lekker een biertje moeten gaan drinken zonder gedoe. Kijken waar ze dan paniek kunnen vinden. Hebben ze geen poot meer om op te staan, nu kunnen ze elke keer nog wel wat vinden want er gebeurt altijd wel wat.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Rossi:

Dat zie je toch. Ik ga verder geen discussies aan want dat loopt uit op bans. Domme uitlokkende posts van jullie zijde al.

Zeer terecht verloren ondanks een mooit goal van El Khayati. Die Meijers... man wat een drama.

Maar wat betekent 'LAFCA'? Lijkt me sterk dat je de Los Angeles Film Critics Association bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Laat ik eerst zeggen dat ik hoop dat ADO degradeert, vreselijke club met misdadige supporters, kut trainer en kut voetbal. Ok en nu verder:

Hoho vriend. Die van Ajax hebben zich uitstekend gedragen en meegewerkt (vraag politie Den Haag maar) en die van ADO verzamelende zich op het Malieveld om ze een ''warm'' welkom te geven naar eigen zeggen. ''Malieveld was van hun'' was ook een term, en zeker vanuit die club van je zou er worden gereld. De Ajacieden moesten daardoor op een andere plek demonstreren wat erg vreedzaam gebeurde. De ADO fans wilden stiekem toch naar de fans van Ajax toe maar werden omsingeld door de politie.

Uitstekend werk van de politie Den Haag en van de Ajax fans.

Dus haal de feiten niet door elkaar.

Allemaal brave jochies die jongens uit Amsterdam. Sowieso het hele plan om te gaan ‘demonstreren’ in Den Haag was al om de hele boel op te fokken. Gaan deze boys ook ff naar Rotterdam om daar te demonstreren? Denk je werkelijk dat vader Henk met z’n zoon van 15 daar gaat staan ‘demonstreren’ omdat ze zo graag naar ADO den Haag uit willen. Ajax is net zo hard schuldig aan het verbod van uitsupporters als ADO. Foto’s gezien van de Ajax supporters die er heen gingen? Dat zijn geen ‘ zittende ja knikkers’. 

Gisteren Vitesse gemist maar de goals van Dauda en Odegaard, hellooo :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rossi:

Fijn dat jij weet waar bijns iedereen voir stond. Als je niks weet kan je beter je mond houden.

Zelf in Europa alles kort en klein slaan en kroegbazen mishandelen. Maar altijd naar anderen wijzen. Oh ja en ben je vergeten waar dit supportersverbod vandaan komt? Met 70 man een home aanvallen waar jongeren zich vermaken met tafeltennis etc. En dan nog een jongen van 16 neersteken. Maar blijf maar wijzen naar ADO en andere gevallen Feyenoord en Utrecht. Helden hoor.

Malieveld is van ons ja. Uitsupporters horen niet te demonstreren maar in het uitvak

Rare reactie. Je wil wel uitsupporters maar supporters die daarvoor demonstreren wil je weer niet.  De uitsupporters worden tegenhouden door bange mensen die steeds kijken naar het verleden. Jij wil graag uitsupporters om vervolgens te gaan posten over wat er allemaal wel niet heeft plaats gevonden vroeger. Je doet dus precies hetzelfde als die beleidsbepalers.

Je kan er van alles bij halen jongen, maar ik heb het over het heden en deze hele week (eerst in Amsterdam) en gisteren weer was er niks aan de hand als die tokkies maar normaal hadden gedaan.

@Vitesse88

He wat? Je mag toch verdomme gewoon protesteren haha. Doe even normaal zeg. Dat grondrecht hebben wij in Nederland en dat moeten we koesteren.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare reactie. Je wil wel uitsupporters maar supporters die daarvoor demonstreren wil je weer niet.  De uitsupporters worden tegenhouden door bange mensen die steeds kijken naar het verleden. Jij wil graag uitsupporters om vervolgens te gaan posten over wat er allemaal wel niet heeft plaats gevonden vroeger. Je doet dus precies hetzelfde als die beleidsbepalers.

Je kan er van alles bij halen jongen, maar ik heb het over het heden en deze hele week (eerst in Amsterdam) en gisteren weer was er niks aan de hand als die tokkies maar normaal hadden gedaan.

[mention=409]Vitesse88[/mention]

He wat? Je mag toch verdomme gewoon protesteren haha. Doe even normaal zeg. Dat grondrecht hebben wij in Nederland en dat moeten we koesteren.

Jij noemt ADO supporters misdadige fans. Daarop geef ik wat feiten aan en geef ik aan wat de druppel was om tot het verbod te komen. Dat er na afloop steeds is verlengd is gewoon angst van de politiek, terwijl er hier (bijna) niks meer kan gebeuren in stadions.

En nogmaals ja, ze horen in het stadion. Niet in de binnenstad.

En wat hebben die tokkies (zeg het eens tegen die mensen in hun gezicht) volgens jou gedaan dan? Er was niks aan de hand op het malieveld alleen het ene feit met dat paard, het onnodig omver lopen van mensen die daar staan.

Was jij er toevallig bij? Volgens mij niet dus hou je domme gezwets voor je. Als er wat te oordelen valt doe ik dat ook, over de demo gister is niks noemenswaardig te melden. Beide kanten hebben niets misdaan. Dat er aan beide kanten potentiële relschoppers aanwezig waren dat is aannemelijk.

Ach, hopelijk kunnen we volgend jaar weer bij elkaar op bezoek. Aan beide supporterskampen ligt het iig niet. En het maakt zo'n wedstrijd toch een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites