Sophomore Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Die laatste is dan ook één van zijn betere voetbalvrienden en de tweede regelmatig in zelfde team in jeugd en het tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Het is te simpel om alle middenvelders bij elkaar op te tellen. Zou eerder denken in rollen. Als je daar een overzicht van maakt zie je dat we daar enkel Hendrix en Guardado (verdedigend slecht) hebben. Had daar graag iemand voor zien komen, of Rigo proberen (lastig in te schatten of hij er klaar voor is). Daarentegen zijn alle goeie spelers welkom bij PSV in de regel, ook al zijn vacatures al gevuld (dan valt de zwakste gewoon af door concurrentie). Edit: Heb het dus over de zes. Als je het over rollen hebt, is het nog veel gekker. Dan heb je vier man voor 2 posities (Guardado, Pröpper, Ramselaar, De Jong), en haal je er nog iemand bij. Iemand die bovendien pas net terug is van z'n tweede grotere knieblessure in 1,5 jaar tijd. Van die vier kun je er weliswaar twee ook meer controlerend uitspelen, maar daar heb je dan ook nog iemand lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Het enige wat hij extra brengt is doelpunten, al leek Siem dat tegen het einde ook te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Ron Jans vertrekt komende zomer bij PEC Zwolle. De oefenmeester heeft dinsdagavond aan het bestuur van de club aangegeven zijn aflopende contract niet te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Dat is de omgekeerde wereld ? De trainer geeft aan zijn contract niet te verlengen, maar daar gaat hij helemaal niet over. Tenzij hij een aanbieding had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Het enige wat hij extra brengt is doelpunten, al leek Siem dat tegen het einde ook te kunnen. Niet onbelangrijk, aangezien dat het belangrijkste is wat er nog ontbreekt. Vond hem vorig jaar érg goed. Van mij mag Siem nu wel weer naar Newcastle :p Maar het was zeker niet de belangrijkste positie. Links of rechtsbuiten lijkt me veel belangrijker. 4 januari 2017 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Dat is de omgekeerde wereld ? De trainer geeft aan zijn contract niet te verlengen, maar daar gaat hij helemaal niet over. Tenzij hij een aanbieding had. Wat is dit voor een dikke poep? Jans heeft ene contract tot einde van het jaar, hij mag dan toch zeker zelf beslissen of hij wilt verlengen of niet? Het is toch juist netjes vna hem dat hij tegen Zwolle zegt doe maar geen voorstel ik wil wat anders. Hij mag toch ook uit zichzelf ontslag nemen? Het wordt echt tijd dat jij eens in de echte wereld komt, want ik heb echt het idee dat je een heel scheef beeld van de wereld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Erg jammer dat Jans vertrekt maar niet een grote verrassing. Het is duidelijk dat het na vier jaar een beetje uitgewerkt is. We mogen hem heel dankbaar zijn voor wat hij allemaal heeft gedaan. Drie jaar lang boven verwachting gepresteerd met als hoogtepunt natuurlijk de bekerfinale tegen Ajax. Zelf hoop ik op een duo Slot-Van der Haar. Las van de week een goed interview met Slot op vi.nl waarin hij ook tactisch sterk naar boven kwam. Langeler terughalen lijkt me de veilige optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Wat is dit voor een dikke poep? Jans heeft ene contract tot einde van het jaar, hij mag dan toch zeker zelf beslissen of hij wilt verlengen of niet? Het is toch juist netjes vna hem dat hij tegen Zwolle zegt doe maar geen voorstel ik wil wat anders. Hij mag toch ook uit zichzelf ontslag nemen? Het wordt echt tijd dat jij eens in de echte wereld komt, want ik heb echt het idee dat je een heel scheef beeld van de wereld hebt. Denk dat ie meer bedoeld dat Jans het niet had hoeven aan te geven. Zelfde als jouw contract bij de supermarkt afloopt dan ga je ook niet een half jaar van te voren naar je baas toe om te zeggen dat je stopt over een half jaar. scheve vergelijking joah. Het is natuurlijk wel gewoon netjes van Jans om aan te geven aan het bestuur dat hij na dit seizoen wat anders wilt doen en dat ze alvast opzoek kunnen naar een vervanger. 4 januari 2017 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Niet onbelangrijk, aangezien dat het belangrijkste is wat er nog ontbreekt. Vond hem vorig jaar érg goed. Van mij mag Siem nu wel weer naar Newcastle :p Maar het was zeker niet de belangrijkste positie. Links of rechtsbuiten lijkt me veel belangrijker. Zeker, ben met je beide beweringen volledig eens. Zinchenko zal zich nu denk ik vol op de buiten positie moeten richten. Alleen kan je dan niet Pereiro op de andere kant hebben staan, terwijl Narsingh en Bergwijn weer niet je meest effectieve buitenspelers zijn. We zullen zien wat Cocu gaat doen, ik verwacht iig niet dat er nog iemand bijkomt als er niemand vertrekt (Narsingh). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Dat is de omgekeerde wereld ? De trainer geeft aan zijn contract niet te verlengen, maar daar gaat hij helemaal niet over. Tenzij hij een aanbieding had. Elk jaar tijdens het trainingskamp in de winter hebben de voorzitter, technisch directeur en hoofdtrainer een etentje met elkaar waarin ze onder andere de plannen voor het komende seizoen bespreken. Daarom komt daar ook meestal uit wat de hoofdtrainer gaat doen in het nieuwe seizoen. Of hij gaat verlengen (zoals Jans de afgelopen jaren ook deed omstreeks januari), of hij houdt het voor gezien (wat enkele jaren terug Langeler en Stam o.a. bekend maakten in januari). Heeft gewoon te maken met hoe ze bij PEC te werk gaan en niets met een omgekeerde wereld. Als Jans of de club meer bedenktijd hadden willen hebben had dat ook prima gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Maar er lag geen contract aanbod voor verlenging, zijn contract loopt gewoon af. Dat is mijn hele punt. Nu snap ik dat Jans eventueel langer zou kunnen blijven gezien fantastische resultaten in het verleden, maar in de huidige situatie is het niet compleet logisch dat Jans er uberhaupt nog is. Naast dit punt is het ook een semantisch punt; je kunt taalkundig gezien niet een aanbod afwijzen, als dat aanbod er helemaal niet is. Het feit dat ik nooit onder contract heb gestaan bij een bvo, hoeft niet automatisch te betekenen dat ik er ooit eentje heb afgewezen. 4 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Ik zie al wie een grote kans maakt op de meest bijdehante user-bokaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Maar er lag geen contract aanbod voor verlenging, zijn contract loopt gewoon af. Dat is mijn hele punt. Nu snap ik dat Jans eventueel langer zou kunnen blijven gezien fantastische resultaten in het verleden, maar in de huidige situatie is het niet compleet logisch dat Jans er uberhaupt nog is. Naast dit punt is het ook een semantisch punt; je kunt taalkundig gezien niet een aanbod afwijzen, als dat aanbod er helemaal niet is. Het feit dat ik nooit onder contract heb gestaan bij een bvo, hoeft niet automatisch te betekenen dat ik er ooit eentje heb afgewezen. Welkom in de wereld van de journalistiek. Jans geeft halverwege de 1e helft aan dat ie een sabbatical wil nemen, bestuur evalueert met Jans, Jans geeft aan niet verder te willen. Media kopt: 'Jans verlengt contract bij Zwolle niet'. Zoals Pino al zegt, kom eens uit die cocon. 4 januari 2017 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 [h=1]'Breng eredivisie terug naar 16 clubs'[/h] Om de eredivisie aantrekkelijker te maken, zouden voortaan zestien clubs moeten deelnemen aan de competitie. Dat heeft operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB donderdag gezegd in een gesprek met NRC. Daarnaast ziet hij graag dat elk seizoen wordt afgesloten met een titelstrijd tussen de bovenste zes clubs. Dat model zou tot meer topwedstrijden leiden. ,,Meer spanning, meer weerstand. Daar worden spelers beter van en de aantrekkingskracht gaat omhoog'', aldus De Jong. "Veel mensen hechten aan het huidige model met achttien clubs en 34 speelronden, maar we hebben niet de luxe om zonder argumenten aan het verleden vast te houden.'' Momenteel wordt het Nederlands voetbal volop geanalyseerd en ook de opzet van de eredivisie komt daarbij aan bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Zestien clubs en play-offs voor de titel met zes? Dan komt me vaagweg bekend voor van ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Hoop dat die playoffs er niet komen. Is toch krankzinnig. Knok je een seizoen lang om bovenaan te staan, moet je nog even een mini competitie spelen om te bepalen wie er uiteindelijk kampioen is. Gaat echt nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Dat van ADO en Wang begint ook een steeds grotere klucht te worden. Gisteren is de club in het gelijkgesteld door de rechter m.b.t. het betalen van enkele miljoenen door de Chinese eigenaar. Alsof die nu ineens gaat betalen, omdat de Nederlandse rechter deze uitspraak doet. Ze waren vorige week niet eens bij de behandeling aanwezig en waarschijnlijk niet bij de uitspraak. Overigens is die hele zaak iets wat je als buitenstaander al van mijlenver ziet aankomen, gezien het verloop van de verkoop met 1000 en 1 deadlines. Volgens mij moet je ook niet eens zaken willen doen met die lui. Bij Milan zijn ze ook al meer dan een jaar bezig met die Chinezen en een wielerploeg, die aanvankelijk zou worden overgenomen door een andere groep Chinezen, is uiteindelijk op het laatste moment gered door een stel Arabieren uit de VAE. Je kunt volgens mij ook beter zaken doen met hen of Russen, komen een stuk daadkrachtiger over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Odegaard wordt morgen gepresenteerd bij Heerenveen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 [h=1]Martin Ødegaard naar Heerenveen, anderhalf jaar[/h] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Ik vind het toch leuk om te constateren dat de Eredivisie vooral op het gebied van transfers ook lijkt te groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Opmerkelijk verstandige keuze van zo'n jongen. Anderhalf seizoen vlammen in de Eredivisie, naar het WK (?) met Noorwegen en dan terug naar Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Ik vind het toch leuk om te constateren dat de Eredivisie vooral op het gebied van transfers ook lijkt te groeien. Ook? Waarin dan nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Nederland wordt meer een land waar grote clubs hun overtollige en te jonge spelers onderbrengen, aangezien die spelers hier kansen krijgen en vaak zelfs uitblinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Ook? Waarin dan nog meer? Individuele spelersfouten, dat blijft ook steeds maar groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten