Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Citaat

Donderdagochtend onthulde de koningsklasse van de autosport de lay-out van het Jeddah Street Circuit, dat 6.175 meter lang is en 27 bochten telt. Bovendien heeft de Saudische omloop de ambitie om het snelste stratencircuit op de F1-kalender te worden, met gemiddelde snelheden van rond of boven de 250 kilometer per uur.

Goeiedag hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt als een uitstekend idee @neva. Ik slinger straks even een voorspeltopic in het leven en dat neem ik dan op me. Beter goed gejat dan slecht bedacht, dus ik ga grotendeels de opzet en tekst&uitleg van @Satyr gebruiken :D 

edit; is er alleen iemand die mij even een linkje naar het topic kan sturen? Ik zoek me het apelazerus maar kan 'm niet vinden :cab: 

edit 2; ah, in het archief dus ;c https://manutd.nl/forum/topic/55310-de-grote-mu-f1-competitie-2/ en de tekst was van 007mark, ere wie ere toekomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het seizoen moet nog beginnen, of de eerste transfer is officieus al uitgelekt: Gasly in 2022 naar Alpin ipv Ocon.

Gisteren seizoen drie van Drive to Survive gezien, vond het op zich wel weer geinig. Wel heel veel aandacht voor Racing Point en de diverse transfers, maar bijvoorbeeld zo goed als nul aandacht voor Williams en de overname, Hulkenberg die inviel, of de gekke kwalificatie in Turkije. Ze laten wel zien dat Stroll de pole pakt, maar dat is heel raar gemonteerd. De brand van Grosjean werd ook wel heel lang uitgemolken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rich ruzzian:

Oh, gaat Ocon dan terug naar Mercedes? Daar is hij toch nog junior driver? 

Ocon heeft gebroken met Mercedes. Vandaar dat hij kon gaan rijden bij Renault. Wolf is wel nog zijn manager dacht ik (of dat zelfs niet meer).

Mercedes gaat inzetten op Russel denk ik. Hamilton gaat nog een seizoen door om te proberen de 8e titel te pakken en gaat dan rentenieren en zich inzetten voor de wereld terwijl hij plaats maakt voor Russel.

2 uur geleden zei Satyr:

Gisteren seizoen drie van Drive to Survive gezien, vond het op zich wel weer geinig. Wel heel veel aandacht voor Racing Point en de diverse transfers, maar bijvoorbeeld zo goed als nul aandacht voor Williams en de overname, Hulkenberg die inviel, of de gekke kwalificatie in Turkije. Ze laten wel zien dat Stroll de pole pakt, maar dat is heel raar gemonteerd. De brand van Grosjean werd ook wel heel lang uitgemolken.

Ik ben bijna klaar. Vond het wel terecht dat RP er uitgelicht werd, toch een beetje het team dat de meeste aandacht op zich vestigde met die gekopieerde Mercedes van ze. Vond de aflevering met Gasly wel een hele mooie en ik vond het geweldig om te zien toen Ricciardo bekend maakte naar McLaren te gaan dat die Abiteboul echt tot op het bot beledigd was :P En vooral ook de opmerking van Horner naar Ricciardo toe was top :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Satyr:

Vandaag:

12:25 1e vrije training F1

15:55 2e vrije training F1

Zaterdag:

11:20 1e Race F2

12:55 3e vrije training F1

15:15 Kwalificatie F1

17:45 2e Race F2

Zondag:

15:45 F1 race Bahrein (start 17:00)

Toch wel lekker dat t weer begint! Ook al zal Mercedes na 5 races alweer een straatlengte voor staan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites