Satyr Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Wat is dat groen op de Ferrari lelijk zeg, jezusmina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Nieuwe circuit in Jeddah komt er zo uit te zien. Flink lang circuit in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Citaat Donderdagochtend onthulde de koningsklasse van de autosport de lay-out van het Jeddah Street Circuit, dat 6.175 meter lang is en 27 bochten telt. Bovendien heeft de Saudische omloop de ambitie om het snelste stratencircuit op de F1-kalender te worden, met gemiddelde snelheden van rond of boven de 250 kilometer per uur. Goeiedag hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 4 uur geleden zei 007mark: Nieuwe circuit in Jeddah komt er zo uit te zien. Flink lang circuit in ieder geval. Volstrekt kansloos circuit.. hoe ga je hier ooit in halen. Het is zo wat allemaal vol gas of op hele hoge snelheid. Wat een gedrocht van een ‘circuit’. Echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 De reacties op de 'reveal' zijn ook niet mals nee. Heb er geen enkel gezien die positief was. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Zijn er nog mensen die aan een poule mee willen doen dit jaar? En is er iemand die misschien de organisatie op zich wil nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Ik wil niet gaan tellen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Dat klinkt als een uitstekend idee @neva. Ik slinger straks even een voorspeltopic in het leven en dat neem ik dan op me. Beter goed gejat dan slecht bedacht, dus ik ga grotendeels de opzet en tekst&uitleg van @Satyr gebruiken edit; is er alleen iemand die mij even een linkje naar het topic kan sturen? Ik zoek me het apelazerus maar kan 'm niet vinden edit 2; ah, in het archief dus https://manutd.nl/forum/topic/55310-de-grote-mu-f1-competitie-2/ en de tekst was van 007mark, ere wie ere toekomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Het seizoen moet nog beginnen, of de eerste transfer is officieus al uitgelekt: Gasly in 2022 naar Alpin ipv Ocon. Gisteren seizoen drie van Drive to Survive gezien, vond het op zich wel weer geinig. Wel heel veel aandacht voor Racing Point en de diverse transfers, maar bijvoorbeeld zo goed als nul aandacht voor Williams en de overname, Hulkenberg die inviel, of de gekke kwalificatie in Turkije. Ze laten wel zien dat Stroll de pole pakt, maar dat is heel raar gemonteerd. De brand van Grosjean werd ook wel heel lang uitgemolken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Oh, gaat Ocon dan terug naar Mercedes? Daar is hij toch nog junior driver? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 46 minuten geleden zei rich ruzzian: Oh, gaat Ocon dan terug naar Mercedes? Daar is hij toch nog junior driver? De geruchten zijn dan weer dat Ocon helemaal niks heeft. Ook niks bij Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Niemand gelooft toch serieus de problemen bij Mercedes? Die rijden straks toch gewoon iedereen weer naar huis. Weet ik hoeveel races voor het einde Hamilton zn wereldtitel al weer zekerheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Wel weer zin in het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 2 uur geleden zei rich ruzzian: Oh, gaat Ocon dan terug naar Mercedes? Daar is hij toch nog junior driver? Ocon heeft gebroken met Mercedes. Vandaar dat hij kon gaan rijden bij Renault. Wolf is wel nog zijn manager dacht ik (of dat zelfs niet meer). Mercedes gaat inzetten op Russel denk ik. Hamilton gaat nog een seizoen door om te proberen de 8e titel te pakken en gaat dan rentenieren en zich inzetten voor de wereld terwijl hij plaats maakt voor Russel. 2 uur geleden zei Satyr: Gisteren seizoen drie van Drive to Survive gezien, vond het op zich wel weer geinig. Wel heel veel aandacht voor Racing Point en de diverse transfers, maar bijvoorbeeld zo goed als nul aandacht voor Williams en de overname, Hulkenberg die inviel, of de gekke kwalificatie in Turkije. Ze laten wel zien dat Stroll de pole pakt, maar dat is heel raar gemonteerd. De brand van Grosjean werd ook wel heel lang uitgemolken. Ik ben bijna klaar. Vond het wel terecht dat RP er uitgelicht werd, toch een beetje het team dat de meeste aandacht op zich vestigde met die gekopieerde Mercedes van ze. Vond de aflevering met Gasly wel een hele mooie en ik vond het geweldig om te zien toen Ricciardo bekend maakte naar McLaren te gaan dat die Abiteboul echt tot op het bot beledigd was En vooral ook de opmerking van Horner naar Ricciardo toe was top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2021 Ocon gaat inderdaad niet terugkeren bij Mercedes. Russell is daar de beoogde nieuwe kampioen na Lewis Hamilton. Mochten er nieuwe teams bij komen in 2022, wat mogelijk is, dan moet 'ie daar maar op hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Vandaag: 12:25 1e vrije training F1 15:55 2e vrije training F1 Zaterdag: 11:20 1e Race F2 12:55 3e vrije training F1 15:15 Kwalificatie F1 17:45 2e Race F2 Zondag: 15:45 F1 race Bahrein (start 17:00) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 #zinin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Yes, zeker weer zin in Mercedes zal wel weer een paar rondjes voor liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 5 uur geleden zei Satyr: Vandaag: 12:25 1e vrije training F1 15:55 2e vrije training F1 Zaterdag: 11:20 1e Race F2 12:55 3e vrije training F1 15:15 Kwalificatie F1 17:45 2e Race F2 Zondag: 15:45 F1 race Bahrein (start 17:00) Toch wel lekker dat t weer begint! Ook al zal Mercedes na 5 races alweer een straatlengte voor staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Nou eens zien of er in de kwalificatie al wat verrassends naar boven komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Vettel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Perez niet in Q3. Toch wel een beetje pijnlijk. .023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Wat een baas. Drie keer paars rijden als het moet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Bam Pole. Zo hoort het. Een goed begin is het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Wat een ronde zeg Leclerc op 4 en Gasly op 5 ook wel tof om te zien. Perez ook één van de verliezers door niet op rode banden te gaan in Q2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten