Richarð. Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Alsjeblieft niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 1 uur geleden zei Satyr: Ik hoop het, voor de komende 5 jaar Waarom zou je dat hopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 15 minuten geleden zei timpy00: Waarom zou je dat hopen? Ik hou er wel van als het voor plek 2 heel spannend is. Achter Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Andretti is door F1 geweigerd en mag in 2028 een nieuwe poging wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Hammie bij Ferrari, ben benieuwd. Mag van mij dan wel weer wereldkampioen worden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 6 minuten geleden zei La Pulga: Hammie bij Ferrari, ben benieuwd. Mag van mij dan wel weer wereldkampioen worden ook. Dat gun ik hem dan ook wel! Sainz naar Red Bull dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Heerlijk als Hamilton echt naar Ferrari gaat. Sainz dan naar Mercedes, Aston Martin of Audi las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Heerlijk als Hamilton echt naar Ferrari gaat. Sainz dan naar Mercedes, Aston Martin of Audi las ik. Heb ook ergens gelezen dat RB al contact opgenomen heeft... Ik geloof niet dat Perez in 2025 nog in die auto zit, wie gaan we daar dan plaatsen? Ric, Lawson, Yuki? Zie ik toch liever Sainz komen, al wil die misschien toch eens de focus in een team zijn. Bij een vertrek van Hamilton zie ik Mercedes eerder voor een Albon gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Hamilton naar Ferrari is wel een top move hoor. Eindelijke het duo Wolff - Hamilton verbroken, daar kon ik niet meer tegen. Vanuit Hamilton wel dapper om die move te maken, dat kan echt alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wel een move. Hamilton in een Ferrari zou heel tof zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari En niet geheel onbelangrijk voor hem, rood staat hem goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Als deze transfer echt doorgaat dan ben ik wel benieuwd wat Mercedes doet met Hamilton qua ontwikkeling van de auto van 2025. Daar beginnen ze als voor de zomer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Is dit echt waar of zijn dit maar ‘verhalen’? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Dat hij in 2025 voor Ferrari gaat rijden lijkt vrijwel zeker te zijn, dat hij komend seizoen (2024) al gaat lijkt een fabeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 minuten geleden zei Vitesse88: Is dit echt waar of zijn dit maar ‘verhalen’? Als zelfs Sky Sports erover bericht (over het algemeen Hamilton fans ) zal het vast waar zijn. Er zou vandaag nog een persbericht komen om het officieel te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 18 minuten geleden zei delichris: Als deze transfer echt doorgaat dan ben ik wel benieuwd wat Mercedes doet met Hamilton qua ontwikkeling van de auto van 2025. Daar beginnen ze als voor de zomer mee. Alle ballen op George.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Heerlijk! Dat was afgelopen jaar al een paar keer hommeles, laat staan als ze het teamgevoel iets verder naar de achtergrond drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 46 minuten geleden zei De Raam: Alle ballen op George.. Wielen Daniel wielen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Schijnt echt al rond te zijn, aankondiging vanavond 8 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wat een timing ook, vlak voor het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Vind het wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Toto zou al hebben gezeten met het management van Alonso, die eerst de progressie van AM wil afwachten.. Bron: Ted Kravitz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari 10 uur geleden zei delichris: Als deze transfer echt doorgaat dan ben ik wel benieuwd wat Mercedes doet met Hamilton qua ontwikkeling van de auto van 2025. Daar beginnen ze als voor de zomer mee. Om hier nog even antwoord op te geven; normaliter word de rijder dan buiten die vergaderingen gehouden. Zal nu ook wel gebeuren, alleen iets langer dan dat normaal geval is. En ik neem aan dat er ook gewoon een geheimhoudingsplicht in zijn contract staat. Zoiets staat zelfs in mijn contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten