Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Michaelinho*:

De rode vlaggen blijven toch ergens hatelijk . 

Eigenlijk gebeurd er behalve de weersinvloeden geen reet. Wel benieuwd of ze de race nog vervolgen.

Alles schoot eraf in de Tarzanbocht. Dus sowieso het gevaar van botsen op een stilstaande auto ipv een veilige muur. Dus moeten de stilstaande auto's weggehaald worden met een kraan. En ik neem aan dat dat geen uitleg meer behoeft waarom er dan een rode vlag wordt gegeven (hint: zie vorige comment)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Alles schoot eraf in de Tarzanbocht. Dus sowieso het gevaar van botsen op een stilstaande auto ipv een veilige muur. Dus moeten de stilstaande auto's weggehaald worden met een kraan. En ik neem aan dat dat geen uitleg meer behoeft waarom er dan een rode vlag wordt gegeven (hint: zie vorige comment)

Oh ik snap het allemaal hoor. Vind alleen die onderbrekingen gewoon heel vervelend altijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei sennid:

Bij Sky Sports zijn ze echt lyrisch over de atmosfeer die er is en verbazen ze zich over de Nederlanders die Nederlandse sporters supporten. Dat ze dit nergens anders zien bij andere races.

Je bedoelt dus dat ze ons chauvinistisch vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Als Max Verstappen achter in het veld had gereden zijn hele carrière was dat ook wel anders geweest denk ik.

Maar goed, sfeer is wel echt het enige mooie aan Zandvoort.

Dan was Zandvoort niet eens op de kalender gekomen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Klopt, voorzitter(?) van de GP van Zandvoort gaf ook aan dat ze geen 10-jarige deal durven te tekenen aangezien de populariteit zo erg aan Max toe te dichten is.

Ja snap ik. Goede beleving saai circuit. Maar heb ook geen idee of voor een F1 race Assen beter was geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Ja snap ik. Goede beleving saai circuit. Maar heb ook geen idee of voor een F1 race Assen beter was geweest.

Nee, dan moest het circuit worden aangepast. Want met de huidige breedte kun je daar nooit of amper inhalen. Kunnen ze niet met 2 auto's fatsoenlijk door de bochten. En ruimer circuit gaat ten koste van de MOtoGP. En dat zou eeuwig zonde zijn. want Assen is wel gewoon De kathedraal van de motorsport. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een mooie race met goede inhaalacties. En de F1 naar Assen kan, maar dan moet de alleen de baan en de paddocks worden aangepast. De rest is al gedaan. De infrastructuur is wel beter dan Zandvoort. Assen hoeft niet op slot. Zandvoor wel. Maar laat Zandvoort ook hun feest hebben. Assen heeft dat al met de WK Superbike en de TT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites