himan Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Je zou maar kaarten voor Zandvoort hebben. Janken. F2 al afgelast en met deze buien rijden ze ook zeker geen quali. Nog meer water. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Jezus wat een hoop onzin weer van die Viaplay commentatoren in Q1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 (bewerkt) Hamilton Albon en Sargeant EDIT; Albon 26 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) F2 heeft een leuke start en herstart. Maar met slicks willen inhalen op een nat gedeelte werkt niet. Edit: Zo daar worden monteurs ontslagen bij Prema. Dus ben je monteur meteen nu solliciteren. 27 augustus 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) De race begint droog maar het kan al heel snel veranderen Wat een chaos 27 augustus 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Spektakel Mercedes wel eventjes de slag gemist. Perez zal niet blij zijn dat Max eerst naar binnen mocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Heerlijke race hoor Ben benieuwd hoe de komende 8 ronden gaan aflopen met deze regen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Dit is wel echt gruwelijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 De rode vlaggen blijven toch ergens hatelijk . Eigenlijk gebeurd er behalve de weersinvloeden geen reet. Wel benieuwd of ze de race nog vervolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Fijn dat er geleerd is van Bianchi door de rode vlag te geven. Maar aan de andere kant wel drama dat zelfs in dit weer de inters sneller zijn dan de wets. Dat zorgt wel voor extra gevaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: De rode vlaggen blijven toch ergens hatelijk . Eigenlijk gebeurd er behalve de weersinvloeden geen reet. Wel benieuwd of ze de race nog vervolgen. Alles schoot eraf in de Tarzanbocht. Dus sowieso het gevaar van botsen op een stilstaande auto ipv een veilige muur. Dus moeten de stilstaande auto's weggehaald worden met een kraan. En ik neem aan dat dat geen uitleg meer behoeft waarom er dan een rode vlag wordt gegeven (hint: zie vorige comment) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Zojuist zei 19CH98: Alles schoot eraf in de Tarzanbocht. Dus sowieso het gevaar van botsen op een stilstaande auto ipv een veilige muur. Dus moeten de stilstaande auto's weggehaald worden met een kraan. En ik neem aan dat dat geen uitleg meer behoeft waarom er dan een rode vlag wordt gegeven (hint: zie vorige comment) Oh ik snap het allemaal hoor. Vind alleen die onderbrekingen gewoon heel vervelend altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Oh ik snap het allemaal hoor. Vind alleen die onderbrekingen gewoon heel vervelend altijd. Kan ik mij in vinden. Alleen het (mogelijke) alternatief vind ik nog veel vervelender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) Bij Sky Sports zijn ze echt lyrisch over de atmosfeer die er is en verbazen ze zich over de Nederlanders die Nederlandse sporters supporten. Dat ze dit nergens anders zien bij andere races. 27 augustus 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Ocon werd wel even flink genaaid trouwens, die kon gewoon podium rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 15 minuten geleden zei sennid: Bij Sky Sports zijn ze echt lyrisch over de atmosfeer die er is en verbazen ze zich over de Nederlanders die Nederlandse sporters supporten. Dat ze dit nergens anders zien bij andere races. Je bedoelt dus dat ze ons chauvinistisch vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kelvin: Je bedoelt dus dat ze ons chauvinistisch vinden? Nee dat de andere races behoorlijk saai zijn qua sfeer 27 augustus 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 3 minuten geleden zei sennid: Nee dat de andere races behoorlijk saai zijn qua sfeer Als Max Verstappen achter in het veld had gereden zijn hele carrière was dat ook wel anders geweest denk ik. Maar goed, sfeer is wel echt het enige mooie aan Zandvoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Als Max Verstappen achter in het veld had gereden zijn hele carrière was dat ook wel anders geweest denk ik. Maar goed, sfeer is wel echt het enige mooie aan Zandvoort. Dan was Zandvoort niet eens op de kalender gekomen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 1 minuut geleden zei sennid: Dan was Zandvoort niet eens op de kalender gekomen denk ik. Klopt, voorzitter(?) van de GP van Zandvoort gaf ook aan dat ze geen 10-jarige deal durven te tekenen aangezien de populariteit zo erg aan Max toe te dichten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: Klopt, voorzitter(?) van de GP van Zandvoort gaf ook aan dat ze geen 10-jarige deal durven te tekenen aangezien de populariteit zo erg aan Max toe te dichten is. Ja snap ik. Goede beleving saai circuit. Maar heb ook geen idee of voor een F1 race Assen beter was geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Ja snap ik. Goede beleving saai circuit. Maar heb ook geen idee of voor een F1 race Assen beter was geweest. Nee, dan moest het circuit worden aangepast. Want met de huidige breedte kun je daar nooit of amper inhalen. Kunnen ze niet met 2 auto's fatsoenlijk door de bochten. En ruimer circuit gaat ten koste van de MOtoGP. En dat zou eeuwig zonde zijn. want Assen is wel gewoon De kathedraal van de motorsport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Het was een mooie race met goede inhaalacties. En de F1 naar Assen kan, maar dan moet de alleen de baan en de paddocks worden aangepast. De rest is al gedaan. De infrastructuur is wel beter dan Zandvoort. Assen hoeft niet op slot. Zandvoor wel. Maar laat Zandvoort ook hun feest hebben. Assen heeft dat al met de WK Superbike en de TT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 17 uur geleden zei rich ruzzian: En dat zou eeuwig zonde zijn. want Assen is wel gewoon De kathedraal van de motorsport. Aldus het onafhankelijke oordeel van rich ruzzian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 (bewerkt) 57 minuten geleden zei 007mark: Aldus het onafhankelijke oordeel van rich ruzzian. https://nos.nl/artikel/2113417-assen-is-de-kathedraal-van-de-motorsport Koekoek, daarnaast is de bijnaam van het circuit: The Cathedral of speed. 28 augustus 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten