19CH98 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei neva: Laatste seizoen voor Kimi Ergens wel goed om ruimte te maken voor jong talent, maar ik ga hem denk wel missen. Niet meer dan logisch denk ik maar inderdaad jammer dat een figuur als hij er niet meer bij is. Las gisteren ergens geruchten dat Albon bij Williams is aangeboden dus dan zou je Russell -> Mercedes, Bottas-> Alfa en Albon/ -> Williams krijgen. Zou ik eerlijk gezegd geen nee tegen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Bottas & De Vries naar Alfa zie ik ook wel gebeuren, Russel samen met Lewis bij Mercedes en dan inderdaad misschien Albon naar Williams. De mallemolen is al lekker op dreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ik zie eerlijk gezegd niet 2 niet Ferrari rijders bij Alfa rijden. Daarnaast zie ik geen reden om Giovinazzi aan de kant te zetten. Mocht dat echter wel gebeuren dan zie ik eerlijk gezegd liever Pourchaire in de tweede Alfa rijden. Dat is namelijk echt het talent waar ik het meeste van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Citaat De Formule 1 en de organisatie van de dramatisch verlopen Belgische Grand Prix kondigen aan dat er wordt gewerkt aan een vorm van compensatie na de verregende Grand Prix van afgelopen weekend. Na uren wachten in regen, kou en wind zagen duizenden fans de safetycar en het F1-veld twee keer langzaam aan zich voorbijtrekken in de regen. Nou, kom maar door Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 2 uur geleden zei 19CH98: Ik zie eerlijk gezegd niet 2 niet Ferrari rijders bij Alfa rijden. Daarnaast zie ik geen reden om Giovinazzi aan de kant te zetten. Mocht dat echter wel gebeuren dan zie ik eerlijk gezegd liever Pourchaire in de tweede Alfa rijden. Dat is namelijk echt het talent waar ik het meeste van verwacht. Ik denk dan eerder aan Shwartzman of Ilott misschien Armstrong, zijn Ferrari Academy drivers en hebben meer ervaring. Ik hoop voor de Vries Williams, die worden beter en ik denk dan serieus dat hij een kans heeft om bij Mercedes te eindigen. Wel een beetje als de tweede man achter Rusell (als Hamilton stopt dan natuurlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 september 2021 Auteur Share Geplaatst 1 september 2021 2 uur geleden zei Arezo: Ik denk dan eerder aan Shwartzman of Ilott misschien Armstrong, zijn Ferrari Academy drivers en hebben meer ervaring. Ik hoop voor de Vries Williams, die worden beter en ik denk dan serieus dat hij een kans heeft om bij Mercedes te eindigen. Wel een beetje als de tweede man achter Rusell (als Hamilton stopt dan natuurlijk). Die laatste zin tussen haakjes maakt mij blij. Kan niet wachten op die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 11 uur geleden zei neva: Laatste seizoen voor Kimi Ergens wel goed om ruimte te maken voor jong talent, maar ik ga hem denk wel missen. Vooral zijn diepte interviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 8 uur geleden zei Arezo: Ik denk dan eerder aan Shwartzman of Ilott misschien Armstrong, zijn Ferrari Academy drivers en hebben meer ervaring. Ik hoop voor de Vries Williams, die worden beter en ik denk dan serieus dat hij een kans heeft om bij Mercedes te eindigen. Wel een beetje als de tweede man achter Rusell (als Hamilton stopt dan natuurlijk). Ik denk idd ook dat ze voor Schwartzman zouden kiezen maar dat was wat ik hoop. Pourchaire heeft wel als voordeel dat hij in het Sauber junior team zit en Alfa is natuurlijk nog steeds gewoon Sauber met een andere naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 11 uur geleden zei 19CH98: Ik zie eerlijk gezegd niet 2 niet Ferrari rijders bij Alfa rijden. Daarnaast zie ik geen reden om Giovinazzi aan de kant te zetten. Mocht dat echter wel gebeuren dan zie ik eerlijk gezegd liever Pourchaire in de tweede Alfa rijden. Dat is namelijk echt het talent waar ik het meeste van verwacht. Giovinazzi stapt mogelijk in bij het hypercar project van Ferrari voor oA Le Mans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 16 minuten geleden zei rich ruzzian: Giovinazzi stapt mogelijk in bij het hypercar project van Ferrari voor oA Le Mans Dat wist ik niet maar nog steeds denk ik dan dat de kans groter is dat Alfa voor een ferrari junior gaat dan voor De Vries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 9 uur geleden zei Richarð.: Die laatste zin tussen haakjes maakt mij blij. Kan niet wachten op die dag. Geen fan? Ik vind het een pedant mannetje, maar hij is wel de GOAT in mijn ogen. Naja na Senna. Ben heel benieuwd hoe het publiek gaat reageren op hem dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 3 uur geleden zei Arezo: Geen fan? Ik vind het een pedant mannetje, maar hij is wel de GOAT in mijn ogen. Naja na Senna. Ben heel benieuwd hoe het publiek gaat reageren op hem dit weekend. Zou heel raar zijn als ze slecht koppel hem reageren. Sterker nog dat zou best schandalig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 september 2021 Auteur Share Geplaatst 2 september 2021 5 uur geleden zei Arezo: Geen fan? Ik vind het een pedant mannetje, maar hij is wel de GOAT in mijn ogen. Naja na Senna. Ben heel benieuwd hoe het publiek gaat reageren op hem dit weekend. Gweldige coureur, maar als mens een enorm eng mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 5 uur geleden zei Richarð.: Gweldige coureur, maar als mens een enorm eng mannetje. Ja? ik vind dat wel meevallen. Het is een soort Depay 2.0, maar van hem kan ik het wel hebben. Een van de weinige niet rijkeluiszoontjes in de paddock (samen met Ocon de enige volgens mij). Nu komt het toch wel echt dichtbij. Over ruim 13 uur zet ik mijn balkon open en dan .... hoor ik waarschijnlijk vrij weinig omdat ze al jaren met V6 Turbo motoren rijden, maar wie weet Hele weekend vrij genomen (onmisbaar in de geestelijke gezondheidszorg zoals jullie wellicht weten, als begeleider, niet als patiënt (voor de twijfelaars hier)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Dat F1 café nu. Zitten daar ongedeerd te zuipen. Doornbos helemaal schaamteloos met zijn Heineken robot Interviews met Coulthard en Jackie Stewart niveautje camping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 9 uur geleden zei The Saint: Dat F1 café nu. Zitten daar ongedeerd te zuipen. Doornbos helemaal schaamteloos met zijn Heineken robot Interviews met Coulthard en Jackie Stewart niveautje camping. Zo, dat niveau is wel echt heel matig. Op een gegeven moment maakte Kamphues een logische vergelijking tussen Rosberg en Bottas en Doornbos snapte het gewoon niet. Begon ie gek te doen tegen Kamphues. Dat ge 'ik heb ooit formule 1 gereden' van die Doornbos is ook irritant. Het zijn maar 11 races meer dan ik broer, chill out. En toch vanavond weer kijken, zo ben ik dan ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Ik wil net zeggen Je gaat niet voor het goede analytische niveau naar het Formule 1 Café zitten kijken. Net als dat je dat op voetbalgebied niet met VI doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Doornbos praat heel veel, maar zegt eigenlijk helemaal niks. Voor de analyses kun je beter naar een Giedo vd Garde, Renger vd Zande of Ho-Pin Tung luisteren bijvoorbeeld. Slipstream van RTL 7 is ook prettig naar te luisteren overigens met Allard Kalff en Kees vd Grint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Heerlijk man die oranje massa! Prachtig om te zien. Ongeacht wat je van Zandvoort en onze Bernhard vind @Fantasy noem eens één Nederlands programma waar wel normaal over voetbal gepraat word? 3 september 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 euh, moet die auto niet weggehaald worden? Wat een gepruts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Kippenvel hoor. Geweldige beelden om te zien met die camera posities. Heb stiekem al spijt dat ik niet beter mijn best heb gedaan voor kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Wat is er met Vettelini gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 @Arezo @La Pulga klein plofje in de motor! En nee is geen gepruts. Die marshalls mogen alleen de baan op bij code rood, toen Vettel aan het blussen was stond het nog op geel. Zijn gewoon reglementen en protocollen. Daarnaast is t kijken waar het of wat brand. Aangezien je verschillende brandblussers hebt. Die autos hebben een lampje wat groen moet zijn wanneer die veilig is om ‘aan te pakken’. Zolang dat lampje niet brand kan de auto onder spanning staan. Vandaar dat ook jongens uit de garage naar de baan kwamen. Gewoon veiligheid boven alles en keurig gehandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 3 uur geleden zei Fantasy: Ik wil net zeggen Je gaat niet voor het goede analytische niveau naar het Formule 1 Café zitten kijken. Net als dat je dat op voetbalgebied niet met VI doet. 36 minuten geleden zei Jotew: @Fantasy noem eens één Nederlands programma waar wel normaal over voetbal gepraat word? Laten we het hem gemakkelijk maken. Een programma waar normaal over sport gepraat wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Hamilton: 'Losing power' en code rood. Publiek juichend op de tribune haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten