Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zo dat was me een partijtje chaotisch. Als FIA kan je het nooit goed doen.

Ted Kravtiz kan echt niet meer ;e Die vent kan het maar niet loslaten en ik merkte aan Crofty dat hij er ook beetje genoeg van krijgt. Hij begon over Masi en Crofty zei het heel treffend in de zin van: "It's good to see Masi happy and most important as a human being".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging herhaling / later kijken met F1TV. Nu schakelt die herhaling in ronde 56/58 vlak voor de herstart over naar de nabeschouwing. Laatste 2 rondes niet kunnen kijken. Veel gemist dus, had geen zin om later weer te proberen ;e Blijkbaar hebben zij voor zichzelf een harde grens van 2 uur op hun videos gezet.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme, wil nu ook kijken maar kom Viaplay account niet in. Deel ik met een maat en denk dat hij wachtwoord heeft veranderd of account opgezegd.... Even wat anders regelen dus, want ik hoor iedereen inderdaad dat het waard is om deze even terug te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei 007mark:

Verdomme, wil nu ook kijken maar kom Viaplay account niet in. Deel ik met een maat en denk dat hij wachtwoord heeft veranderd of account opgezegd.... Even wat anders regelen dus, want ik hoor iedereen inderdaad dat het waard is om deze even terug te kijken.

Zeker het kijken waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het ook wat sneu om hem een straf te geven, daar Alonso zijn plek op de startgrid terugkreeg. Eerst dacht ik nog dat de tik van Sainz het startpunt was van de crash van de Alpines, maar dat bleek niet zo te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat was Gasly die de fout in ging. Vraag me af of hij geen strafpunten kreeg omdat hij dan anders geschorst zou zijn. Heeft in ieder geval Alpine met flinke kosten opgezadeld, door beide auto's kapot te maken.

Ik dacht gelezen te hebben dat Sargeant geen straf heeft gekregen voor de actie op De Vries? Als dat klopt, maakt het wel pijnlijker dat Sainz op deze manier bestraft is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat zit er in voor de jongens die steevast P12-20 rijden? Die hebben geen enkele baat meer om een positie te winnen in die sprintrace. Niet met het risico wat daar tegenover staat. Die kunnen net zo goed na drie ronden de auto de pits in sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Michaelinho*:

Lekker complex allemaal wel. Vooral voor de teams, helemaal op een circuit als Baku. 

Op die punten in de sprint race na voelt het ook een beetje ‘nutteloos’ ofzo. Aan de andere kant, wel meer spektakel dan in FP2 of FP3. 

En toch doen ze dit dus op verzoek van de teams. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdschema GP Azerbeidzjan

• Vrijdag 11.30-12.30 uur: Eerste vrije training
  • Vrijdag 15.00-16.00 uur: Kwalificatie hoofdrace
  • Zaterdag 10.30-11.14 uur: Kwalificatie sprintrace
  • Zaterdag 15.30-16.00 uur: Sprintrace
  • Zondag 13.00 uur: Hoofdrace

Tsja, ik heb altijd vrij, maar ideaal is dit schema natuurlijk niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites