Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

En Kimi en Giovinazzi bij AR. Blijven weinig stoeljes over zo..

Mercedes tot nu toe alleen Bottas bevestigd, maar Hamilton blijft wel lijkt me. 

Nog één stoel naast Max bij Red Bull. Hulkenberg of Perez?

Alonso en Ocon bij Renault zijn al een tijdje bevestigd

Vandaag bekend gemaakt dat Raikkonen en Giovinazzi blijven bij Alfa 

Bij Haas zijn nog twee stoelen vrij; gaat die Mazepin daar nou heen met z'n rijke papa?

Leclerc en Sainz bij Ferrari

Ricciardo en Norris bij McLaren

Aston Martin heeft alleen Vettel nog tot dusver

Gisteren bevestigde Alpha Tauri dat Gasly blijft. Over Kvyat is nog niets bekend

En dus zoals @Satyr aangaf; Russel en Latifi confirmed bij Williams

:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het als volgt eruit komt te zien: 

Mercedes: Bottas & Hamilton

Ferrari: Sainz en LeClerc 

RedBull: Verstappen & Perez 

Renault: Alonso en Ocon

McLaren: Norris en Richards

AlphaTauri: Gasly en Albon

Aston Martin: Stroll en Vettel

Williams: Russel en Latifi

Alfa: Raikonen en Giovinazzi

Haas: Mazepin en Schumacher

Al met al helemaal geen totale chaos zoals we dat wel hadden gedacht. Uiteindelijk had menig persoon gedacht dat ook Williams en Alfa wat andere rijders zouden bevestigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei 007mark:

Heb ook veeeel liever Perez dan Hulk bij RB.

Perez neemt gewoon enorm veel geld mee, geruchten gaan dat RedBull dit goed kan gebruiken gezien ze de plannen hebben een eigen motor te ontwikkelen/Honda door te ontwikkelen. Daarom zou een eventueel stoeltje voor Tsunoda in plaats van Kvyat/Albon bij AlphaTauri niet ondenkbaar zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei delichris:

Naar Haas gaan waarschijnlijk Schumacher en Mazepin. Ik hoop Hulkenberg naar Red Bull en Alban naar AlphaTauri.

Het lijkt me sterk dat Haas kiest voor twee onervaren rijders aangezien hun visie altijd richting ervaring is geweest. Ik gok op Perez en Schumacher op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Keko:

Het lijkt me sterk dat Haas kiest voor twee onervaren rijders aangezien hun visie altijd richting ervaring is geweest. Ik gok op Perez en Schumacher op het moment.

Ik vermoed dat ze juist gaan voor geld en dat heeft Mazepin meer dan Perez. En met Schumacher heb je een Ferrari rijder aangezien Haas met Ferrari motoren rijdt. En Perez gaat dan denk ik naar IndyCar net als Magnussen.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Ik vermoed dat ze juist gaan voor geld en dat heeft Mazepin meer dan Perez. En met Schumacher heb je een Ferrari rijder aangezien Haas met Ferrari motoren rijdt. En Perez gaat dan denk ik naar IndyCar net als Magnussen.

Voor zover ik weet, heeft Checo de Mexicaanse biljardair Carlos Slim als sponsor, dus daar zou ik niet zo snel van uit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf erbij dat het probleem grotendeels bij Red Bull ligt. Twee coureurs die echt wel het gaspedaal weten te vinden zijn achter elkaar volledig geknakt als tweede rijder. Vermoed dat de auto helemaal gemaakt is op Verstappen en dat de tweede rijder het maar moet uitvogelen.

Zet Albon bij een willekeurig ander team, en hij doet het meer dan degelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites