Sophomore Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Erwin.: Ik ben nog altijd voor de/een VAR maar niet in hoe die momenteel opgezet is. Mee eens. Er was een consensus in de voetballerij dat scheidsrechters behoefte hadden aan digitale hulpmiddelen. Deze discussie heeft tientallen jaren geduurd, maar uiteindelijk zagen de bonden in dat het misschien wel handig was. Dan vind ik het heel erg vreemd dat er binnen een hele korte termijn opeens een systeem bedacht is. Dit snel opgezet systeem werd getest op een paar jeugdtoernooien. Zonder uitgebreidere testen en aanpassingen is dit systeem opeens ingevoerd in diverse competities op het hoogste(!) niveau. Kan er met mijn hoofd niet bij dat er zo snel voor dit systeem is gekozen. zonder aanpassingen* te doen. *fundamentele 30 december 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 @Sophomore Was er maar voor één systeem gekozen. In de EPL wordt er fundamenteel anders beoordeeld dan in de CL, en in de Eredivisie weer anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Eerste helft gisteren de beste helft van dit seizoen. Opeens is er weer vleugje hoop. Tweede helft was matig. Winst is winst, zeker in een pot tegen United. Torreira echt genieten, Ozil en Pepe zijn langzaam aan het ontdooien. Auba en Laca strijden voorop. Nu achterin nog wat stabiliteit erbij, er zijn ook wel 6 man afwezig geloof ik, en Europees Voetbal zou toch haalbaar moeten zijn. Kolasinas kwam einde eerste helft nog goed weg. Scheids vond ik niet geweldig. Laca kreeg paar goede schoppen op de middenlijn, allemaal onbestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Bij Derby County debuteert Wayne Rooney zometeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 Mooie potjes in de FA Cup vandaag! Middlesbrough - Spurs => Spurs vooral verdedigend erg zwak onder Mourinho en kunnen zo maar eens uit het toernooi vliegen aangezien Middlesbrough thuis lastig te verslaan is. Spurs zal echter wel met het sterkst mogelijke team aantreden dus ik verwacht een mooie pot. Liverpool - Everton => Tsja de Merseyside derby hoef je eigenlijk niet zoveel over te vertellen. Iedereen verwacht een zege voor Liverpool (ook ik) maar bij Everton zullen ze erop gebrand zijn om hier een resultaat te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Leuke spelers wel hoor. Jones, Williams en Elliott kunnen wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 januari 2020 Share Geplaatst 7 januari 2020 United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Legend Geplaatst 10 januari 2020 Share Geplaatst 10 januari 2020 Bruno Fernandes zou tot midden volgende week verkocht zijn aan United ... Ze blijven 70 miljoen eisen, maar zouden nu toegevingen willen doen in de betalingsvorm ... Persoonlijk mag Sporting al tevreden zijn met 45 - 50 miljoen want hij is al een halfjaar de ruggengraat van het team en zonder hem gaat Sporting gewoon crash en burn doen ( iets wat mij zeer tevreden zou stellen ) ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2020 Share Geplaatst 10 januari 2020 Omdat hij de ruggengraat is moeten ze al tevreden zijn met minder? Die logica kan ik niet helemaal volgen. Je 1e zin snap ik ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Legend Geplaatst 10 januari 2020 Share Geplaatst 10 januari 2020 6 minuten geleden zei Erwin.: Omdat hij de ruggengraat is moeten ze al tevreden zijn met minder? Die logica kan ik niet helemaal volgen. Je 1e zin snap ik ook niet Vergeten een deel te schrijven ... Ze zitten in een zodanige slechte financiële situatie dat ze met 45 - 50 miljoen tevreden mogen zijn ... Ze eisen 70 miljoen meteen over te maken op de bankrekening, maar zouden nu willen onderhandelen over 45 - 50 cash en 25 in afbetalingstermijnen of na bepaalde doelstellingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Dikke rode kaart voor Aubemeyang en nog zeiken ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Toch nog spannend [emoji23] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Chelsea en Arsenal & Man United en Spurs samen net zoveel of minder punten dan Liverpool is toch wel ontzettend pijnlijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Arsenal haalt een "nieuwe" rechtsback, terwijl het probleem centraal ligt. Nuttig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Was ooit wel de beste in de PL. Centraal is toch Mari gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Zojuist zei Sophomore: Centraal is toch Mari gehaald? Had best nog wel wat serieus bij gekund/gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Sander Berge richting Sheffield... Veel clubs zaten echt te slapen. Erg goede transfer van Sheffield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 God o god o god o god. Zapp langs BBC One, zenden FA-Cup wedstrijd uit tussen Oxford United en Newcastle United. Gaat die Liam Kelly achter de bal staan bij een vrije trap en die schiet hij binnen. Janken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2020 Share Geplaatst 6 februari 2020 Sowieso waren de afgelopen twee dagen reclame tegen het afschaffen van de replays. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 14 februari 2020 Share Geplaatst 14 februari 2020 (bewerkt) Hallelujah. 14 februari 2020 bewerkt door Skkky50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 februari 2020 Share Geplaatst 14 februari 2020 Deze tweet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 februari 2020 Share Geplaatst 14 februari 2020 Gaat nooit gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lorgotz Geplaatst 14 februari 2020 Share Geplaatst 14 februari 2020 Ik ben er ook bang voor dat het niet gaat gebeuren. Maar het zou toch wel fantastisch zijn als dit wel zou gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten