Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Erwin.:

Ik ben nog altijd voor de/een VAR maar niet in hoe die momenteel opgezet is.

Mee eens. 

Er was een consensus in de voetballerij dat scheidsrechters behoefte hadden aan digitale hulpmiddelen. Deze discussie heeft tientallen jaren geduurd, maar uiteindelijk zagen de bonden in dat het misschien wel handig was.

Dan vind ik het heel erg vreemd dat er binnen een hele korte termijn opeens een systeem bedacht is. Dit snel opgezet systeem werd getest op een paar jeugdtoernooien. Zonder uitgebreidere testen en aanpassingen is dit systeem opeens ingevoerd in diverse competities op het hoogste(!) niveau.

Kan er met mijn hoofd niet bij dat er zo snel voor dit systeem is gekozen. zonder aanpassingen* te doen. 

*fundamentele 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft gisteren de beste helft van dit seizoen. Opeens is er weer vleugje hoop. Tweede helft was matig. Winst is winst, zeker in een pot tegen United. Torreira echt genieten, Ozil en Pepe zijn langzaam aan het ontdooien. Auba en Laca strijden voorop. Nu achterin nog wat stabiliteit erbij, er zijn ook wel 6 man afwezig geloof ik, en Europees Voetbal zou toch haalbaar moeten zijn.

Kolasinas kwam einde eerste helft nog goed weg. Scheids vond ik niet geweldig. Laca kreeg paar goede schoppen op de middenlijn, allemaal onbestraft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie potjes in de FA Cup vandaag!

Middlesbrough - Spurs => Spurs vooral verdedigend erg zwak onder Mourinho en kunnen zo maar eens uit het toernooi vliegen aangezien Middlesbrough thuis lastig te verslaan is. Spurs zal echter wel met het sterkst mogelijke team aantreden dus ik verwacht een mooie pot.

Liverpool - Everton => Tsja de Merseyside derby hoef je eigenlijk niet zoveel over te vertellen. Iedereen verwacht een zege voor Liverpool (ook ik) maar bij Everton zullen ze erop gebrand zijn om hier een resultaat te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bruno Fernandes zou tot midden volgende week verkocht zijn aan United ... Ze blijven 70 miljoen eisen, maar zouden nu toegevingen willen doen in de betalingsvorm ...  Persoonlijk mag Sporting al tevreden zijn met 45 - 50 miljoen want hij is al een halfjaar de ruggengraat van het team en zonder hem gaat Sporting gewoon crash en burn doen ( iets wat mij zeer tevreden zou stellen ) ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Omdat hij de ruggengraat is moeten ze al tevreden zijn met minder? Die logica kan ik niet helemaal volgen. Je 1e zin snap ik ook niet

Vergeten een deel te schrijven ... Ze zitten in een zodanige slechte financiële situatie dat ze met 45 - 50 miljoen tevreden mogen zijn ... Ze eisen 70 miljoen meteen over te maken op de bankrekening, maar zouden nu willen onderhandelen over 45 - 50 cash en 25 in afbetalingstermijnen of na bepaalde doelstellingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites